Samsung UE48H6670SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE48H6670SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mariner 25-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Goede tv. makkelijk te installeren. Lijkt bijna plug and play.
Alleen dimde het scherm na 1 minuut, maar dat bleek aan de instellingen te liggen. verder veel smart toepassingen.

AudieB 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Toestel gekocht vanwege de vele digitale mogelijkheden, zoals de Ziggo CI+ icm de twintuner en een HDD schijf. Helaas: de twintuner werkt NIET icm Ziggo. Je kan wel opnemen maar niet een andere zender bekijken, ook geen analoge zender. Opnemen op de HDD kan alleen met digitale zenders. Maw: de CI+ kaart ingeleverd. Nu met HUMAX iR9200C aangesloten op de scart, helaas is deze HUMAX niet in staat om HD kwaliteit door te geven. Jammer dat dit duidelijk op de sites van zowel Samsung als van BCC wordt vermeldt. Let op bij het bevestigen aan de muur als dit icm scart en/of tulip stekkers plaats gaat vinden: je hebt meer nodig dan 2,5 cm.

Dinetwork 02-10-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

In 2007 een HD ready tv gekocht. 42" . Wat een wereld van verschil met deze amart tv. Zeer tevreden over de kwaliteit en mogelijkheden. Mooie vormgeving. Snel geïnstalleerd.
De 3D functie nog niet getest.

wantia 22-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

super mooi beeld, mooie vormgeving, alleen alle mogelijkheden en bediening ben ik nog wel even bezig, maar dat ligt aan mezelf.

alvast bedankt.

Erwin Wantia

gca 19-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Het geluidsvolume zou iets meer mogen zijn.Installatie was zeer eenvoudig evenals de bediening.
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid.
Vormgeving is trendy.

SensaBen 03-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

We hebben deze tv gekocht als opvolger van een 7 jaar oude lcd tv. Die was ook van Samsung en was ons goed bevallen. De reden dat we een nieuwe wilden was dat we toegang wilden tot Smart TV: internetdiensten via de tv zoals Spotify e.d. maar met name Netflix waar we sinds kort een abonnement op hebben. Het is zonde om dit alleen op een tablet of laptop te kijken.

De beeldkwaliteit is overweldigend, echt veel beter dan de oude. En dat terwijl we daar al tevreden over waren. Het lijkt allemaal nog scherper, de kleuren zijn 'echter' en je ziet meer diepte. Na een paar dagen verrast het me nog steeds. Ook de kwaliteit van het beeld van b.v. Netflix is schitterend.

Het geluid van de tv kan ik niet beoordelen, dat gaat bij ons via een surround set. Dit heeft als nadeel dat, als ik naar You Tube wil kijken via Smart TV en dit inschakel terwijl ik naar de tv kijk, ik nog steeds het geluid van de tv hoor i.p.v. You Tube. Dit omzeil ik nu door hiervoor op de receiver een ander kanaal te kiezen, maar dat is een extra handeling. Misschien kan ik hier nog iets op verzinnen.

We hebben hem gekocht bij BCC waar we goed geholpen zijn. Aansluiten en installeren van de t.v. was een makkie. Ik heb 'gebruiksgemak' niet hoger dan een 8 gegeven en niet hoger vanwege het gebruik in combinatie met de receiver, maar daar kan de t.v. (wellicht) niet veel aan doen. De vormgeving ook niet hoger dan een 8 omdat ik liever een volledig chromen rand om de t.v. had gehad, nu zit die alleen onderaan.

Kortom: een aanrader wat mij betreft. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding en met veel functies.

matthijsje1990 26-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Het is een mooie, fijne televisie, dat wat we van samsung gewend zijn. De eerste dag dat ik hem had meteen heel tevreden, het doet wat ik wil en de kwaliteit is echt uitstekend. Tot nu toe ben ik gewoon super tevreden.

vinales 13-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Recent deze TV gekocht bij BCC te Veghel. Uitstekend voorzien van advies.

Voornaamste reden tot aanschaf:
- nieuw model LED tv
- schermgrootte
- kwaliteit beeld

De TV wordt geleverd in een grote doos, voorzien van voldoende bescherming (afplakstrips, hoes om het scherm, tempex). Zorg ervoor dat je bij het uitpakken het scherm even kunt neerleggen op je bank. (scherm en voetstuk wordt apart verpakt). Statief/voet monteren en de tv daarna op je tv meubel plaatsen.
je decoder aansluiten middels hdmi, stekker in het stopcontact, en in ons geval ook een netwerkkabel naar de router (kan ook wireless).
Tv aanzetten en instructiescherm doorlopen. (zorg ervoor dat je de regio gegevens van je provider voorhanden hebt).

tv wordt geleverd met twee afstandsbedieningen (1 normale, 1 met touch bediening).

Smarthub is uitgebreid met applicaties (bijv uitzending gemist, nos sport, netflix, spotify, etc) Daarnaast heel handig een Synology applicatie waarmee je foto's van je synology nas kunt afspelen op het tv scherm.
TV/Filmdiensten zijn ook aanwezig, echter nog niet gebruikt.

Overigens heel fijn dat de TV zelf ervoor zorgt dat deze up-to-date is met software versies/firmware!

tot op heden tevreden.

mariio1974 28-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

September 2013 samsung led tv aangeschaft deze is 3 keer gerepareerd.Na 3e keer gerepareerd weer defect.uiteindelijk 10 dagen zonder tv gezeten.mochten we een nieuwe led-tv uitkiezen.Deze is het dus geworden.
Wij zij zeer te spreken over deze tv,goed beeld en gebruiksvriendelijk.Dus een aanbeveling.

P. van Koningsbruggen 22-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Groot beeld maar door minimale buitenrand past hij zeer goed in ons interieur.
Kwaliteit van beeld is prima, waar wij ook zitten in onze kamer.
Mogelijkheden van Smart-tv hebben wij nog lang niet alles benut, maar tot nu toe vallen wij van de ene verbazing in de andere verbazing!
Wow!!!

Ron van de Kolk 17-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Een verademing, wat een heerlijk toestel met een prachtig beeld en al die andere mogelijkheden. Waren eigenlijk op zoek naar een andere Samsung (beste uit de test consumentenbond) maar vrouwlief vond het beeldscherm te klein, vandaar dit model.
Kortom helemaal happy!!!
Groet
Ron

Pierre de Belg 30-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6670SL

Dit toestel was gekocht voor oudere mensen. Nadeel: veel teveel opties, en geen informatie bijgesloten hoe dit te verminderen was. Dit soort flexibiliteit is prachtig als je het gebruiken kan (en ik ben dus nu de aankoop van nog zo'n toestel aan het overwegen), het is minder goed als het tot verwarring leidt bij oudere mensen en het niet beperkt of afgeschakeld kan worden (of als zulk afschakelen niet goed gedocumenteerd is). Een soort van lockout zou ook handig zijn voor families met kinderen.

De universele afstandsbediening was echter DE grote redding voor deze mensen: nu hebben ze maar één afstandsbediening en geen verwarring met kabel TV boxen - prachtig! Ook leuk (heeft een camera optie nodig): middels Skype kunnen kleinkinderen bellen - het toestel kan de oproep laten zien boven het getoonde programma, schakelt over naar Skype als het gesprek aangenomen wordt en gaat terug naar het originele kanaal na afloop.