Samsung UE48H6700SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE48H6700SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joepie22 30-05-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Deze fantastische televisie nu ruim 8 maanden in mijn bezit.
Zeer tevreden met deze full hd televisie.
4K is voor mij niet aan de orde omdat dit nog lang de standaard niet is.
Beeld is geweldig.
Mijn Panasonic geluidsinstallatie er op aangesloten.
Geluid van de televisie zelf valt ook niet tegen.
Kortom een aanrader.

BBI 08-03-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Geweldig toestel. Installatie was een fluitje van een cent. Wij hadden nog een oude beeldbuis televisie, dus wij gaan van een dacia (no offence) in één keer naar een bmw. Eerste dagen nog wel analoge televisie en dat zag er niet uit; oude beeldbuis was echt beter. Maar nu we de digitale ontvangst hebben is het echt prachtig beeld.

Smart tv, internet etc. allemaal positieve punten. 3D TV nog niet geprobeerd. Zal eerdaags wel een keer gebeuren. De extra afstandbediening is echt een pluspunt. Zeer praktisch en compact. Aanrader.

TV heeft ook een goed oordeel bij de consumentenbond.

chris.v.h 29-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Ik heb begin deze week een philips 42PUS7800 gekocht maar daar zat een storing in als ik de tv in stand-by stand zette. Deze heb ik kunnen inruilen en nu heb ik de samsung.
Het mooie van philips was de ambilight maar ik heb geen spijt van mijn nieuwe keuze.
Ik kan me helemaal niet vinden in de review van 'Henry2013'.
Installatie was een eitje, incl. verbinding maken met mijn wifi. Ik heb een CI+ module van Ziggo en kan heel de tv met de 'smart control'bedienen. Welkom in de 21e eeuw!
2 kleine minpuntjes voor mij:
-de aansluitingen zitten rechts (in mijn thuissituatie in het zicht)
-actieve 3D (passief van philips was handiger)

hansvandoorn 04-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Ja een echte aanrader je hebt echt een goed scherpbeeld en mogelijkheden genoeg. De bijgeleverde smart controller is het helemaal voor het gebruiks gemak.

Henry2013 20-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Installatie van WiFi was echt een nachtmerrie.
Alle mogelijkheden blijken niet te werken. Uiteindelijk heb ik de beveiliging van de router op een zeer laag niveau moeten zetten om de zaak aan de praat te krijgen. Dit is m.i. ondoenlijk voor iemand die geen ervaring heeft met het configureren van een router (tenzij het de eerste keer goed gaat).

De bediening met meerdere afstandsbedieningen is erg onhandig.
Zenders kiezen met de set-up-box afstandbediening, maar geluid harder/zachter zetten moet weer met de afstandsbediening van de TV.

De mogelijkheden van de Smarthub zijn erg beperkt. Onze provider XMS staat niet in de lijst van providers.

De handleiding is te summier. Ook op internet is technische informatie bijv. over de WiFi zender in de TV niet te vinden (welk protocol, welke frequentie).

Officiele reactie van Samsung 21-07-2014

Geachte henry2013,
Wat vervelend dat de installatie van de Wifi niet naar verwachting was. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
Door gebruik te maken van de IR-Extender waarbij u de mogelijkheid hebt om uw randapparatuur met de meegeleverde universele afstandsbediening te bedienen, is het mogelijk dat bepaalde functies niet worden gegarandeerd welke wel mogelijk zijn op de afstandsbediening van uw randapparatuur. Het klopt inderdaad dat het volume van de televisie ingeschakeld moet zijn wanneer u het volume van de media box wilt aanpassen. Dit is normaal, omdat u de media box bedient en daar op het volume ook op aangepast kan worden.
Wat betreft de Smarthub mogelijkheden omtrent uw internet/televisie provider XMS, word dit inderdaad niet ondersteund door de televisie waardoor er bepaalde functies al OpTV niet werkt. Wij kunnen helaas niet garanderen dat dit werkt op dit moment.
Uw laatste opmerking over de handleiding welke u te summier vind, adviseren wij u om hiervoor onze website te raadplegen waar u de mogelijkheid hebt om de handleiding te downloaden en via een smartphone of tablet of op uw computer na te lezen. De link naar onze website voor de handleiding vindt u hieronder.
Om op de laatste vraag terug te komen omtrent de technische informatie over de Wifi zender in de televisie, geven wij geen informatie over. Indien uw Wifi niet naar behoren functioneert, adviseren wij u contact met ons op te nemen voor een Remote Management Sessie. Hierbij word uw televisie op afstand overgenomen om een aantal instellingen na te kijken. Om dit te realiseren dient er wel een internetverbinding te zijn.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Imran
Samsung WebCare

RolandJ1973 05-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Een TV die zeker aan mijn verwachtingen voldoet. Beeld kwaliteit, zeker in HD is zeer goed. Geluidkwaliteit valt wat tegen. Ik heb hem nu aan een "ouderwetse" stereo installatie hangen.

komopi 09-01-2015

hallo

Hoe heeft u deze aangesloten op de ouderwetse stereo?? Mij lukt dit namelijk niet ?

Andrebuijs 24-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Sinds enkele dagen in het bezit van dit geweldige toestel. Het beeld is werkelijk prachtig. De meeste functies van mijn glasvezelbox zijn via de Samsung afstandbediening te bedienen. Helaas niet allemaal zodat je toch met 2 stuks blijf schakelen. Erg veel mogelijkheden. Iedere dag merk je weer meer functionaliteiten.

Groeten uit Spakenburg 19-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Deze led-tv nu een paar dagen in huis en ja, het is een aanrader.

Geluid geef ik een 8, voor een tv is het geluid bijzonder goed. Met de multiroom speaker kun je er een 10 van maken.

Beeldkwaliteit vind ik verbluffend zo gedetailleerd en helder is een genot om naar te kijken. Hier de beeldmodus op "film" gezet en de kleurtint op "warm2". Dit geeft een mooi rustig en realistisch beeld.

Mogelijkheden zijn legio: surfen op het net gaat lekker snel en met de smart control is het eenvoudig om door alle menu's te navigeren. Oneindig plezier, ook voor de kinderen. Lekker muziekjes luisteren en filmpjes kijken via youtube.

Gebruiksgemak: kind kan de was doen. Je zet de tv aan en je word overal doorheen
geleid. Verder is de smart control reuze handig.

Vormgeving is niets mis mee. Mooie kleine lijst en standaard maar het blijft een tv natuurlijk.

Duurzaamheid kan ik niet beoordelen.

Al met al ben ik erg tevreden met deze aankoop en kan ik iedereen aanbevelen deze tv aan te schaffen.

S.e.r.g.e.j 14-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Ik ben erg tevreden over deze TV, het aansluiten is een koud kunstje. Netwerkschijf wordt direct herkend.

Waar ik zeer tevreden over ben is de snelheid van schakelen tussen verschillende HDMI bronnen, netwerkschijf etc. Ook de voetbalmodus is top, vooral overdag als er veel zonlicht is.

Films spetteren qua intensiteit en scherpte van het scherm af.

Kortom, dit is een topapparaat

HeraAres 09-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6700SL

Na zeven jaar een normale platte tv te hebben gehad werkte nog steeds,hebben we toch besloten om een nieuwe tv te kopen.
Iets groter dan we hadden dat is toch wel fijn,nu kijken wij led en hd maar wat is dat toch een andere beleving.
Voor het geluid hebben wij een Bose solo eronder staan en films kijken wordt nu toch wel erg spectaculair.
Wij vinden het een fantastische tv met vele mogelijkheden die we nog lang niet allemaal hebben geprobeerd.

Louis Sambros 08-06-2014

Geweldige nieuwe TV
Grote overgang met de Oude Samsung tv van 8-jaar.
Smart tv is geweldig.Na even zoeken is het gelukt om de PC te koppelen.