Samsung QE55QN92BAT

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 4 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

p******************@h********** 28-02-2023

De NeoQLed is zeker een aanrader.

Geschreven voor: Samsung QE65QN92BAT

Dit is een prachtig TV-toestel, zuiver beeld, mooie kleuren.
Een handleiding in boekvorm was wel een pluspunt geweest, heb deze nu zelf moeten afdrukken vanaf de website.
Een volwaardige afstandsbediening zou ook beter geweest zijn, het bijgeleverde exemplaar is heel summier en wel het minimum van het minimum. Ik had graag een toets gehad om onmiddellijk de gewenste HDMI ingang te selecteren, Ook via het menu is het niet eenvoudig om een HDMI ingang te vinden en te selecteren (misschien voor een volgende update?).
Maar het beeld is perfect en heel weinig weerspiegeling van het licht in de ruimte.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Kleurzuiverheid
  • Antispiegeling in het scherm
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Vlugge eenvoudige HDMI selectie
  • Papieren handleiding ontbreekt

r************@g******** 18-01-2023

SAMSUNG NEO QLED

Geschreven voor: Samsung QE65QN92BAT

MOOI GROOT EN DUIDELIJK BEELD + GEBRUIKSVRIENDELIJK TOESTEL. ZEER TEVREDEN VAN. VRIENDELIJKE GROETEN ROMAIN

Pluspunten

• KLEUR
  • HELDERHEID

r*********@g******** 14-11-2022

Oase van rust, genieten en heerlijk wakker blijven!

Geschreven voor: Samsung QE50QN92BAT

Was op zoek naar een goede tv. Er zijn veel verschillen in techniek en smaken. Bij BCC in Beverwijk staat alles op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Medewerkers zijn behulpzaam bij vragen en is een goede gids in het maken van een keuze. Deze tv viel op vanwege de kleuren en het is prettig en rustig tv kijken. Teksten zijn scherp, zwart is precies zoals ik het ook in het dagelijkse leven ervaar. Het geluid is spetterend want het komt aan alle kanten eruit en ondersteund het geheel. Een super fijne afstandsbediening. Het aansluiten van de Ziggobox is een fluitje van een cent en de beloning is dat het allemaal gelijk functioneert. Veel mogelijkheden om andere apparaten aan te sluiten. Ook de afdeling Smart is onuitputtelijk. Kortom het is al één groots feest om het bij BC aan te schaffen en daarna is het in overtreffende trap reuze genieten van de wervelende tv voorstelling in de huiskamer.

Pluspunten

• Kwaliteit levert veel kijkplezier
  • Strakke menu's
  • Prijs is passend

Minpunten

• Hoefde niet te wennen