Samsung UE37B6000VP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE37B6000VP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel16071970 15-02-2010
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Prima LCD-LED TV met erg scherp beeld; ook bij snelle bewegingen. De afstandsbediening is makkelijk en overzichtelijk. Het geluid is voor spraak prima. Echter films en muziek doe ik over mijn home cinema systeem; toch wel even iets beter!

De (aansluit) mogelijkheden zijn enorm. De TV heeft geen SCART aansluiting meer wel een SCART-kabel met verloop in component. Dus alles met SCART kun je er wel op aansluiten.

Sminky 16-01-2010
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Schitterende TV. Enkele dagen in bezit. Je leest veel over het geluid van deze TV(s). Laat je niet bang maken, als je de geluidsinstellingen bij langs loopt en hier en daar wat aanpassingen doet naar je eigen smaak, dan is het best acceptabel. Het is echt geen home cinema set maar en TV. Beeld is met een Humax 5050 ervoor ( bij mij althans ) SUPER te noemen. Tot op heden erg tevreden met dit toestel!

Paesa 13-01-2010
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Schitterende Led TV,mooi design,zeer gebruiks vriendelijk. Heb hem nu een week of 3.
Het is echt een genot om TV te kijken alles lijkt levensecht en super scherp. Het geluid valt inderdaad mee had het zelf slechter verwacht omdat de tv zo plat is en geen klankkast heefd valt het mij iedergeval 100% mee! Ik denk zelfs met een dolby surround systeem helemaal niet weet wat je over komt!!Absolute aanrader!

oscar79 11-01-2010
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Erg mooie led-tv, beeld is werkelijk perfect. Moest kiesen tussen de Philips led-tv of deze Samsung. Gekozen voor de samsung vanwege zijn veel scherpere beeld kwaliteit!

Geluid is wel erg slecht, maar in combi met een home-cinemaset perfect.

ikhebem 09-01-2010
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Gister de Samsung ue37b6000vp gekocht voor 899 euro bij de mediamarkt. Wat een fantastisch toestel. Binnen 10 min geinstaleerd. Nog even 10 min finetunen tav kleuren en geluid enz. en klaar.
Zit nu nog op een analoge kabel (die ook nog eens van ellende uit elkaar valt) en nu al een erg goed en scherp beeld. En dan het geluid. Had hier de meeste twijfels over na alle reacties. Maar dat is zeker niet verkeerd zeg. Als je de toonregeling naar keuze inregelt en de srs trusuroundsound op "aan" zet ben ik dik tevreden en opgelucht. Ik ben een actualiteiten kijker en heb mijn eerste vrijdag avond met prima geluid naar verschillende programma's zitten kijken. Zelfs de vrijdagavond film kijkt en luisterde zonder suroundsound set goed weg. Ik hoorde zelfs een goede stereospeiding uit de tv komen. Wat mij betreft zijn de slechte geluidsreviews dan ook wat overdreven. Ongetwijfeld is het nog mooier als je bij de films met specialeffects en 5.1 sounds je suroundset aanzet maar voor dagelijks tv gebruik is de geluidskwaliteit ruim voldoende. En ik had al een erg goed geluid op mijn oude vertrouwde buizen tv dus dat zegt wel wat. Daarnaast heb ik een ruime huiskamer en bij een max mogelijk volume van 100 staat mijn tv al bij 5 op ruim voldoende volume. Bij 10 is het zelfs gewoon hard. Van de achtergrondruis die soms wordt vermeld niets gemerkt. Geluid vervormt niet bij harder zetten. Al met al meer dan tevreden.

MVDH61 17-12-2009
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Voor Eur 989 bij Media Markt (EHV) gekocht. Het eerste wat opviel is dat het scherm erg plat is. Thuis de voet er aan geschroefd, UPC mediabox (via scart, voor beeld) een pioneer home cinemaset (via glas, voor geluid) aangesloten. Dit was een fluitje van een cent. Instellen is nauwelijks nodig, als je 'm aanzet zoekt ie zelf meteen de zenders.

Omdat de bediening met drie verschillende afstandsbedieningen wel heel erg lastig wordt heb ik er ook een Logitech Harmony afstandsbediening bijgekocht. (Eigenlijk zou deze er gewoon standaard bijgeleverd moeten worden).

Geluidskwaliteit is echt onvoldoende. Sluit 'm aan op je geluidsinstallatie, of kies een andere TV.

Vanwege de innovatie voor LED gekozen, om het eerlijk te zeggen zie ik geen verschil met LCD. Sterker nog: als je in de winkel vergelijkt vind je LCD's met betere beeldkwaliteit.

tommykat 28-10-2009
Geschreven voor: Samsung UE37B6000VP

Heb deze tv nu 2 weken in mijn bezit en hij bevalt me zeer goed ,vooral het beeld kwaliteit is zeer goed, maar het geluid is slecht heel blikkerig.Maar met mijn home-cinemaset erbij is het een genot om er naar te kijken en te luisteren.