Samsung QE55S93CATXXN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung QE55S93CATXXN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

N.S. 24-06-2024

Strakke 55’’ Samsung OLED met super beeld en geluid!

Geschreven voor: Samsung QE55S93CATXXN

Mooie en strakke superdunne 55’’ Samsung TV, gisteren gekocht. TV van het jaar 2023 met flinke korting bij Hello-TV. Van Philips (in gedachte om aan te kopen) geswitcht naar Samsung vanwege voldoende mogelijkheden om de kleurstelling weldegelijk zachter in te kunnen stellen en de scherpe prijs. Een mooi geluid met de ingebouwde subwoofer. De afstandsbediening is minimalistisch maar bijzonder prettig en went meteen. Navigatie op het scherm is nog even wennen maar heeft veel mogelijkheden. Een enorme hoeveelheid aan films, documentaires, apps en programma’s komt gratis mee. Connectie meer WiFi is simpel te maken als je maar niet eerst de netwerkkabel in de TV stopt. Ook gebruik gemaakt met een extra beeldschermverzekering voor de komende 3 jaar. Een op de 15 OLED’s heeft namelijk kans dat een pixel in de loop van tijd doorbrandt. Kortom: heel blij mee en naar verwachting is voor de komende 10 jaren veel kijkplezier weer gegarandeerd!

Pluspunten

• Beeld aanpassingsmogelijkheden
  • Geluid

Minpunten

• Kunststof voetjes ogen wat simpel