Philips 65PML9009/12 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 65PML9009/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Nona 11-09-2024

Leuk TV

Geschreven voor: Philips 65PML9009/12

Dit is een geweldige tv met veel opties! De kwaliteit van de video's is geweldig en de ambilight zorgt voor een perfecte ambiance. De app-variatie is ook geweldig.. het enige negatieve is het feit dat de tv zo dik is.. het ziet er niet geweldig uit aan de muur

Pluspunten

• Apps

Minpunten

• Dik

Sass 04-09-2024

Erg mooi en scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65PML9009/12

Bij ontvangst is het makkelijk om met 2 man de televisie neer te zetten, daarna is deze makkelijk te installeren.
Je hebt gelijk een heel mooi en scherp beeld. Deze kan je makkelijk veranderen in verschillende modussen.
‘S avonds doe ik de ambilight aan, wat super mooi is. De kleuren veranderen mee met het televisie beeld.
Je hebt snelknoppen naar bv netflix en prime.
Enige minpunt vindt ik dat niet alle apps erop kunnen, zoals bv viaplay. Hopelijk komt dit nog.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Ambilight erg rustgevend

Minpunten

• Niet alle apps kunnen erop