De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense 50U6NQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Joël 29-07-2024

Fantastische tv

Geschreven voor: Hisense 50U6NQ

Ik mag deze tv testen. En ik kan alleen maar tevreden zijn. Het is een licht gewicht. Je verplaatst hem makkelijk. Dat is tijdens het uitpakken ideaal. Je hangt hem makkelijk op. Of je monteert super makkelijk de meegeleverde pootjes. Deze optie hebben wij gedaan. Het installeren gaat super makkelijk. Het is raadzaam om een vidaa account aan te maken. Aangezien deze tv daar op draait. Persoonlijk heb ik liever Android tv en vind ik het daarom één minpuntje. Maar dat is persoonlijk. Verder ben ik verbaasd over de beeldkwaliteit. Fantastisch. Kraakhelder en ook het geluid stelt niet teleur. Het navigeer door de tv gaat super makkelijk. Dat is dan wel weer het voordeel van Vidaa. Ik kan alleen maar tevreden zijn met deze krachtpatser.

• Helder beeld
  • Goed geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Draait op vidaa

ATAG-Benelux 30-07-2024

Beste Joël,

Hartelijk dank voor de mooie en uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je, na uitgebreid testen, zo enthousiast bent over de 50U6NQ. Jouw review helpt toekomstige klanten met het maken van een keuze. Nogmaals bedankt!

Wij wensen jou veel kijk- en luisterplezier toe.

DirckvP 24-07-2024

50U6NQ bied waar voor zijn geld

Geschreven voor: Hisense 50U6NQ

Uitpakken en installatie erg eenvoudig
Voldoende aansluitingen (3 HDMI & 2 USB).
Beeld haarscherp en contrastrijk.
Beeldverversing 50Hz geeft soms wat ghosting.
Al met al een mooie tv die waar bied voor zijn geld.

Pluspunten

• voldoende aansluitingen
  • Haarscherp beeld (4k UHD)
  • hoog contrast door Mini LED's
  • Grote scherm geeft een thuisbioscoop gevoel

Minpunten

• beeldverversing 50 hz, soms ghosting bij actie
  • geluid laat soms te wensen over.

ATAG-Benelux 25-07-2024

Beste Dick,

Fijn om te lezen dat de installatie makkelijk is verlopen en dat je tevreden bent met het beeld. De 5 aansluit mogelijkheden zijn ook fijn.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je veel kijkplezier!

Kim

Johnuitr 24-07-2024

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Hisense 50U6NQ

Uitgekozen om deze tv te testen. Afleveren ging super en dan uitpakken maar , tv zag er direct mooi uit . Het installeren 2as even een dingetje maar met de app ging dat best nog vlot later . En dan kijken maar dat was een genot goed scherp beeld en juiste grote . Verder is het gewoon een goede leuke tv waar je veel plezier aan kunt beleven.. ik zeg zoek je een tv dan is dit zeker een aanrader

Pluspunten

• Scherp
  • Mooi
  • Makkelijke installeren

ATAG-Benelux 25-07-2024

Beste John,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat jij de kans hebt gekozen om deze TV te testen. Fijn dat de installatie op den duur vlot verliep. Mooi beeld en geluid hoort natuurlijk bij deze TV.
We wensen je nog veel kijkplezier!

Kim

i*********@h********** 23-07-2024
Geschreven voor: Hisense 50U6NQ

Ik heb deze tv mogen testen. Deze tv is makkelijk te installeren. Ik vind de beeldkwaliteit en het geluid erg goed. Deze TV ziet er strak uit. Het contrast is uitstekend. De afstandsbediening is overzichtelijk en ligt fijn in de hand.
Ik kan iedereen deze tv aanraden.
ATAG-Benelux 24-07-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je de 50U6NQ heb mogen testen en je deze een aanrader vindt. Fijn dat je zo tevreden bent over beeldkwaliteit, geluid en design. bedankt voor de mooie beoordeling.

Alwin1980 22-07-2024

"Hisense 50U6NQ: Groot Scherm, maar niet mijn eerste keuze"

Geschreven voor: Hisense 50U6NQ

Als onderdeel van een producttest kreeg ik de kans om de Hisense 50U6NQ televisie te testen. Het 55 inch beeldformaat is zonder twijfel indrukwekkend en zorgt voor een meeslepende kijkervaring. Het design van de tv zelf is echter wat minder aantrekkelijk, vooral de pootjes, die ik wat goedkoop vond aandoen. De tv beschikt over mini-LED en een 4K UHD-resolutie, maar eerlijk gezegd viel de beeldkwaliteit me tegen. Ondanks de Quantum Dot technologie kwam het beeld niet zo sprankelend en levendig over als ik had gehoopt. De beeldverversingsnelheid van 50Hz is voor deze tv echt aan de lage kant, wat merkbaar is bij snelle scènes en sportuitzendingen. Mijn conclusie is dat het voor deze prijsklasse een prima tv is, maar persoonlijk zou ik hem niet kiezen.

Pluspunten

• formaat

Minpunten

• verversingsnelheid
  • beeldkwaliteit

ATAG-Benelux 24-07-2024

Beste Alwin,

Hartelijk dank voor de uitgebreide feedback. Wij waarderen het zeer wanneer de klant de tijd en moeite neemt om een review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitsverhouding. De overig feedback zullen wij meenemen in de verdere product ontwikkeling.