Sony 32" LCD TV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 32" LCD TV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

h***************@h********** 20-04-2023

Niet meer te koop?

Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Heb de Sony Bravia tv in 2008 gekocht. De tv is nog steeds in uitstekende staat ondanks dat deze al 15 jaar oud is. Geen strepen of balken of op andere manier verstoord beeld.
LCD tv.s zouden 22000 verbruikuren meegaan. Daar is de mijne al voorbij. Hij staat dagelijks zo'n 6 uur aan. Zet ik m uit dan doe ik dat door de stekker eruit te trekken.
Ik hoop er nog langer mee te doen. Prima produkt Sony

Pluspunten

• Gaat lang mee, duurzaam

RdWdW 18-06-2011
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Mooi vormgegeven led tv wel een zeer beknopte handleiding maar na wat zoek- en puzzelwerk gelukt, ben benieuwd of deze net zo lang mee gaat als de vorige van Sony (was nog een Trinitron)

Gerard1979 09-05-2011
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Ik ben er niet zo happy mee. Het geluid klinkt als een transistorradio, dus snel op een 5.1 set aansluiten! De beeldkwaliteit is matig, ik kies toch voor een plasma met veel betere contrastratio's dan deze. De mogelijkheden, mwa, beperkt geen Wifi, speelt ook geen .mkv's af. De xmb-bediening zoals bij de playstation is ook niet echt fijn vind ik. Verder zijn de randen om het scherm vrij breed en mis ik ambilight zoals bij Phillips. Duurzaamehdi van de tv durf ik niks over te zeggen, maar de afstandsbediening voelt goedkoop en slap.

Almere1970 16-04-2011
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Ik heb deze tv nu een maand. Een aantal dingen vallen me tegen:
Ik moet zeggen dat ik de kleuren wat dof vind. Ik heb e.e.a. gecorrigeerd met de kleurinstelling maar goed..
Wat ik het ergst vind is het geluid. Dat valt erg tegen. Ik heb deze tv aangesloten op mijn audio zodat ik dit een beetje kan opkrikken.
Wat ook erg irritant is dat omdat ik UPC heb dit aangesloten is op de externe ingang. Na een tijdje komt ie met de melding dat ie, als je geen knop op de tv-afstandbediening aanraakt, hij standby springt en dus uitschakelt.

ministerofsound 12-02-2011

Het is een perfecte TV.
De beeldkwaliteit is wat je van een sony mag verwachten. Het enige minpuntje is de geringe kijkhoek. Als je iets te veel naar de zijkant gaat zitten dan gaat de kwaliteit ontzettend achteruit. De kleuren verdwijnen nagenoeg en er komt een gelige waas over het scherm.

Franky99 14-11-2010
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Heel mooie beeld, als je het kan vergelijken met een gewone lcd is het verschil zeker merkbaar. Prijs/kwaliteit is zeker de moeite waard. Ik heb geen problemen met de installatie of opstart gehad. Zeer gebruiksvriendelijk zoals je van Sony gewoon bent.

dolf1955 06-08-2010
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Ik heb dit toestel nu 3 dagen en ben helemaal tevreden. Goed beeld mbv Ziggo/kaartlezer, geen gedoe met aparte afstandbediening.
Ik heb eerst nog getwijfeld of ik niet een 102 cm moest kopen, dat is tegenwoordig blijkbaar al de norm, maar heb geen seconde spijt van dit formaat. Goedkoper in gebruik, aanschaf en, wat ik het meest belangrijk vind, er staat niet zo'n joekel in de kamer, mede ook dankzij de smalle rand. Ik zit normaal op 3.5 meter, maar aan de eettafel op 8 meter kan ik de ondertiteling ook nog lezen en ik heb geen superogen.
Het geluid is ook goed, zodat ik niet meer via mijn stereoset hoef te luisteren. Ook weer makkelijker. Sony heeft de speakers onderin gestopt, waar de tv iets dikker is wat niet meteen opvalt.
En dan nog de 50 Hz, wat ook minimaal 100 schijnt te moeten zijn. Maakt volgens mij niets uit, stamt nog uit de tijd van de analoge buizen. Alleen het "opstarten" vind ik lang duren, iedere keer zo'n 40 s.

newdeep01 30-05-2010
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Nu ruim een week in bezit en ben nu heel tevreden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin heel erg moest wennen.
Het beeld kan zo helder en scherp zijn dat zenders die iets minder zijn dat dit extra opvalt met deze TV.
Voor het beste resultaat moet je echt tegenover het scherm zitten…onder een hoek wordt het beeld wat flets.
LED TV is nieuw en zeer energiezuinig.

Ik denk dat ik nu een goede afstelling voor de TV heb geprogammeerd,
beeldmodus: levendig
verlicht: 5
contrast: 60
helderheid: 55
kleur: 58
beeldscherpte 60
kleur temp.: neutraal
ruisonderdrukking: midden

De HDTV uitzendingen zijn echt schitterend.
Heb nu een aantal maanden het totaalpakket maar daarna houden wij de HDTV en dan maar hopen dat alle zenders ooit HD gaan uitzenden.
Ik heb deze TV ook gekocht omdat er een CAM module in kan,dwz dat je digitale smartcard van ZIGGO in de TV kan…scheelt weer een aantal kabels.
Daarvoor moet je wel een module kopen waar een smartcard bijzit die ter plekke in de winkel kan worden geactiveerd.
De digitale decoder kon elders in huis worden geïnstalleerd.
Het toestel is niet te diep en heeft een geraffineerde lijst…het oog wil ook wat.
Ik zou dit toestel best wel willen aanraden aan mensen die een TV willen aanschaffen.

Lex1978 03-05-2010
Geschreven voor: Sony 32" LCD TV

Ik heb de 32EX600 nu een paar dagen in bezit en ben heel tevreden. Ik heb de TV in de eerste plaats gekocht vanwege de vormgeving. Beeld is erg goed, alleen heb ik geen blue ray disc speler om de HD kwaliteit optimaal te kunnen testen. Audio loopt via mijn hifi set en heb ik dus niet getest. De bediening en de menu's werken erg intuïtief.

In vergelijking met de 32" Sony EX500 en EX700 is de "tv kast" iets minder breed en hoog(is beslissend in de keuze geweest). De EX600 maakt gebruik van edge LED en bravia engine 2. Ethernet aansluiting is niet aanwezig, wel kan een USB stick aangesloten worden om foto's, muziek en video's (incl. DIVX) af te spelen.