Panasonic TX-L42V20E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L42V20E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

deDick 21-06-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42V20E

Wat een geweldig mooie televisie ondanks annaloog signal toch een heel mooi beeld om naar te kijken, de aansluitmogelijken heden zijn meer dan voldoende en de titanium lijst ziet er heel sjiek uit.
De geluidskwaliteit vind ik super voor een tv zonder noemenswaardige klankkast.

Grafiq 29-12-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42V20E

Deze LED versie ruim 2 weken naast een Plasma opgesteld gehad in huis. Daarnaast ook alternatieven bekeken van sony, Lg en Samsung. Op alle fronten was deze LED de beste, ook "onafhankelijk" beoordeeld door mijn dochters. Goed in te regelen, beeld niet te fel en automatisch gereduceerd afhankelijk van omgevingslicht. Geluid alleen optimaal met actieve subwoofer/versterker. Heel fijn dat 3:4 beeld als zodanig weergegeven kan worden (niet uitgerekt) en de Viera Tools zijn bijzonder leuk om alle media-files vanaf de server te kunnen bekijken.

pegasos4all 16-11-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42V20E

Wij hebben sinds een paar weken dit toestel, en wij hebben er nog steeds geen spijt van! wat een mooi beeld hebben wij.

hiervoor lange tijd een normaal LCD scherm gehad maar nu zie je echt wat lange tijd hebt gemist echt ware kleuren het kost ook wel wat maar je krijgt er wel wat voor terug.

de levendige kleuren komen echt tot zijn recht bij HD uitzendingen en Bleu-Ray films.

dit toestel hebben wij ongezien gekocht via testen en zeer positieve uitkomsten daar van.

echt een aanrader.

binnenkort hoop ik meer te kunnen schrijven hier op het kieskeurig forum.

meneerleblanc 22-07-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42V20E

TV ongeveer een maand in bezit. Zeer tevreden. Hiervoor een plasma gehad. Deze tv hing naast zijn plasma-broertje in de winkel zodat ik heel goed kon vergelijken. De plasma kon ik goed horen zoemen (dat deed mijn vorige plasma van panasonic ook). Tevens vond ik toch dat witte beelden flikkerde. Hierdoor was de keus al snel gemaakt. Overigens vond ik de kleuren ook mooier en alles is haarscherp. Voor mensen die twijfelen en engels een beetje de baas zijn hier een link naar een expert-review van de 37 inch versie. http://www.avforums.com/review/Panasonic-V20-TX-L37V20B-37V20-HDTV-LED-LCD-Review.html

MikeGSM 18-07-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42V20E

Inmiddels deze tv nu 3.5 week in mijn bezit.
Nog steeds heel tevreden over. Draadloos internet werkt, alles wat analoog mogelijk is werkt.
Samen met de blu-ray home cinema een geweldig beeld en geluid.