Panasonic TX-L42D25E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L42D25E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fokje haakma 14-07-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42D25E

ik heb de panasonic vandaag aangeschaft,makkelijk te installeren,en gelijk een prachtig beeld,wij hebben zelf digitenne,zelf daar is het beeld goed.
Het beeld is haar scherp,
En ik heb al verschillende led tv s in huis gehaald,maar omgeruild om het beeld kwaliteit.

ro.es 05-02-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42D25E

Ik kon deze Tv nog omruilen voor mijn pas aangeschafte Sony, waarom? Sony is een goed merk. Voor dit model ook geen 3D gedoe, 200hz en wat een gedetailleerd beeld! Ik zag dit model later en las de goede recensies op het internet. De Tv viel op door het mooie beeld met diepe en natuurlijke kleuren. Wat een aansluitingen ook, via Wlan kun je alle media bestanden snel afzoeken in de PC, dat kwam voor mij als een verassing. Internet TV werkt goed maar is het aanbod hier (nog) beperkt. (Spanje). Gelukkig zijn de meeste uitzendingen via de PC en via HDMI aansluiting perfect te bekijken. Uitzending gemist etc.

Goede afstandbediening met veel handige snel toetsen. Het menu is enorm uitgebreid en kinderlijk eenvoudig te bedienen. De media mogelijkheden zijn uitgebreid. Het geluid is voor dit type Tv goed genoeg. Met de equalizer is er een mooie volle klank te creëren. Overigens staat deze Tv bij ons op een Home cinema set aangesloten. Dat is wel een must voor een goede film of concert beleving.

Het is vooral de beeld kwaliteit, die springt eruit van deze Panasonic. In een woord geweldig. Enig minpuntje is dat het model er niet in 46´´ uitvoering is. Maar dat heeft niks met de kwaliteit te maken. Panasonic blijft een top merk.

robert staskowiak 05-12-2010

----------Update review, 5-12-2010----------
De aankoop van deze TV was een voltreffer.
Het beeld,vooral HD,is gewoon perfect.
Het is zalig om een film of documentaire in HD te zien.
Elk detail is er te zien.
De vormgeving past prima bij mijn meubels.
De afstandsbediening is zeer overzichtelijk.
Elke leek kan ermee overweg.
Het geluid is niet slecht,maar indien je een film wil zien ,zou ik toch een 5.1 geluidsinstallatie aanraden.
Het enige probleem dat ik heb:bij het veel zappen kan een kanaal wel eens een krassend geluidsweergave hebben.Dan zap ik één kanaal verder en weer terug,dan is het geluid terug OK.
De prijs/kwaliteit is zeker goed.
Ik kan deze enkel aanraden.

---------1e review, 4-10-2010----------
Het beeld is gewoon GEWELDIG.
Het is zo scherp dat het enkele dagen wennen is(bij digitaal beeld).
De bediening van RC wijst zich zelf uit,duidelijk en simpel.
De handleiding moet je wel van een bijgeleverde CD uitprinten (kosten besparen???)
Het geluid is tov het beeld veel te min(2x10W),niets speciaals.Een aparte geluidsbron is aan te raden,zodat deze het perfecte beeld aanvult.
Ik ben zeer tevreden met deze aankoop.
Een aanrader.

123gt 05-10-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42D25E

Na vele reviews te hebben gelezen, gekozen voor deze LED-tv. Gekocht in haren voor iets minder dan de adv. prijs ( door dreiging met het kopen op internet)
Ik zocht een tv, die gebruikt kon worden ipv mijn satelliet ontvanger en direct kon worden aangesloten op mijn schotel; nou dat kan deze tv en hoe! ik ontvang nu alle Free to Air zenders van DVB-T/C/S en natuurlijk mijn eigen abonnementszenders!
Ik was bang voor allerlei witte vlekken op het beeld, maar ik zie er geen één, Goed geluid en veel extra mogelijkheden. Zeeer tevreden!

Windhapper 05-09-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42D25E

Een werkelijk schitterende lcd led tv, ben zeer tevreden over de kwaliteit van het beeld zowel digitaal (van Ziggo) als het sd signaal.
Scoort veel hoger dan de Philips 42 die ik drie jaar geleden kocht en dat terwijl die ook niet slecht was.
De mogelijkheden die de Panasonic bied voor die prijs is boven verwachting te noemen.
Het menu is werkelijk prachtig om te zien en makkelijk te begrijpen en in te stellen.Alleen de aansluitingen zitten behoorlijk in de weg als je een wandbeugel gaat gebruiken werkelijk een crime om de goede wandbeugel te zoeken een starre ophanging kan je wel vergeten, je komt dan niet meer bij de aansluitingen en je kabels gaan een niet bevordelijke 45 graden hoek maken,bij de Philips zaten ze aan de onderkant een veel betere oplossing.Geluid is blikkerig maar nog wel goed te noemen.
Wel moet ik Pansonic erbij roepen daar de optische aansluiting gammel is, kabel valt er gewoon uit, je voelt hem er ook niet inklikken, exemplarisch?
De Vieralink werkt uitstekend met mijn Onkyo 808 (daarom koos ik ook voor deze tv)
Internet mogelijkheden werken zeer goed, alleen een te beperkte keuze en daar heb ik een hekel aan dat een fabrikant mij stuurt in die mogelijkheden.Design; ik vindt hem prachtig.Eén dealer maakt melding van een exstra jaar garantie bij het registreren op de site van Panasonic,vreemd ik kreeg daar van die mogelijkheid niet te zien.Bij het updaten vloog de tv van versie 2000 naar 2400 zonder problemen.Ben zeer tevreden met mijn gemaakte keuze.

jlo 14-05-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L42D25E

Afgelopen woensdag deze tv aangeschaft , bij een gerenomeerde hifi zaak in het zuiden van het land ( i-...)
De juiste instellingen via internet opgezocht , en enkele revieuw gelezen hdtv uk. en altest germany.
Heeft wel wat tijd nodig om je tv te kalibreren en zodanig aan te passen aan je pers voorkeuren.Maar dit eenmaal te hebben gedaan , is deze tv een plaatje om te zien . Inmiddels de module van ziggo geplaats . netwerk gewijzigd etc. , en smartcard ziggo erin . Het werkt als een klok . Blu ray is een verademing zo mooi en zo intens . Tot heden nog geen spijt van deze aankoop . kwaliteit is hopelijk prima ( panasonic). Ik wat spelen met deze tv , en laat het weer weten in een mogelijke verdere revieuw!

Jafaffa 08-05-2010

Ik en mijn broer hebben beide de LX42D25 gekocht. Echt een plaatje
Zeker een mooi design. Ook mooie kleuren vergeleken met ander LED Tv's en vrijwel geen spiegel effect waar veel Led schermen last van hebben. Kortom Highly Recommended.

Samen kopen scheelt en je kan weer wat van de prijs afpraten.

En mensen die kopen bij een Panasonic Experience Shop. Krijgen voorrang vergeleken met andere leveranciers +100 % gratis pixelgarantie!!!