Panasonic TX-L37D28ES

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L37D28ES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

mount 53 18-06-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D28ES

Deze tv heeft een erg mooie vormgeving.
Veel mogelijkheden die wij nog niet allemaal hebben
uitgeprobeerd.
Tot nu toe 100% procent tevreden.

Ruudcobra 19-10-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D28ES

Ik heb na lang wikken en wegen, deze tv gekocht.
oa doorslaggevend waren vormgeving, en de aansluitmogelijkheden. Het geluid valt echt niet mee, maar heb mijn stereo erop aangesloten, instaleren was een fluitje van een cent.
De dvb-c tuner is een stuk beter dan die ik van de caiway had. Ik heb namelijk ook dat kast weer voor mijn dvd recorder staan en heb zo een goed verglijk.
Teletexst pagina's kan men ook makkelikk doorbladeren en vastzetten. makkelijk als je bij aankomsttijden van schiphol zit op pagina 18 dan loop je daar zo naartoe. FOKA Rotterdam had een mooie prijs afhalen 1007 Euro.

Roel0000000000 12-08-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D28ES

na 8 jaar naar mn oude breedbeeld gekeken te hebben toch maar overgestapt op een led. Diverse winkels af gegaan en beeld vergeleken. in de winkel produceren ze eigenlijk allemaal voor 97% het zelfde beeld omdat ze dan op dezelfde bleuray speler staan aangesloten. Het verschil voor mij zat het voornamelijk in
de beweging en de kleur weegave en daar is deze tv echt meesterlijk in.
Geen felle kleuren, eerder natuur getrouw en bewegingen gaan vloeiend. Geen blokjes en randjes oid. Schakelen gaat ook lekker vlot.
Het enige nadeel aan een led is dat het laat zien hoe slecht analoog signaal is. Geluid is wel even wennen maar voor een platte kast zeker niet slecht.In de midden tonen mis je wel wat dynamiek.Eigenlijk is het nog wel iets beter dan mijn oude tv met grote kast als je het geluid tenminste goed instelt.
Dat komt denk ik ook doordat Panasonic er niet naar heeft gestreefd om de tv een heel plat te maken zoals bv samsung. Daar heb je ook eigenlijk niks aan. Je kijkt tenslotte naar de voorkant!
Ook is het handig dat deze tv een analoge en digitale geluidsuitgang heeft. Dus geluid over de stereo is mogelijk. Vandaag de viera cast met oa youtube en skype ontdekt.Echt een meesterlijke zet. Eindeloos veel muziek. Mooi dat die audio uitgang er op zit!
Design is een kwestie van smaak maar ik vind deze tv erg mooi. Ik snap niet dat Panasonic zo weinig aandacht krijgt op dit forum. Het merk zou beter verdienen!