Samsung UE37C6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE37C6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

GvW 09-06-2012
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Nu al tweede keer defect met nagenoeg hetzelfde probleem:
Gaat vanzelf uit of in menu, waarna de stroom eraf moet omdat de tv nergens meer op reageert. Houdt kleurinstellingen niet vast, telkens opnieuw instellen. Donkere vlekken in het scherm.
Bij tweede keer dezelfde problemen, maar nu lichte vlekken ipv donkere... Nu weer wachten op teruglevering. Die service is overigens prima.

consument xxx 25-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

alleen maar allende gehad met deze tv.
binnen 2 maanden ging de tv niet meer aan. monteur erbij en moederboard vervangen. nog geen maand later weer het probleem. 2 weken de tv opgestuurd voor reparatie. weer het moederboard vervangen. nu 2 weken geleden weer hetzelfde probleem. Tv is inmiddels naar samsung gestuurd, alleen de financiele afhandeling duurt nog ook alweer bijna een week en zal in totaal 2 weken duren omdat er een aantal procedure moeten worden gevolgd tot mijn grote spijt. Dat we weer zonder tv zitten is nu wel normaal geworden met een tv van samsung. we zullen wel pech hebben gehad met deze tv maar de service van samsung is erg slecht nadat je problemen krijgt met het produkt.

Paulusje88 04-05-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Net 1 dag in bezit van deze led tv met mooie vormgeving.
Meteen aan de muurgehangen met een slimwall-mount set wat bij Samsung led tv's op dit moment het mooiste reslutaat geeft omdat samsung bijna als enige de aansluitingen voor bekabeling aan de zijkant van het toestel zit.
Ik heb het toestel via Plattetvdiscounter.nl besteld en supersnel binnen gekregen (binnen 20 uur)
Geluidskwaliteit valt mee maar dat is bij andere led tv's niet beter. Voor goed geluid moet je een homecinema set of speakers er op aansluiten. Het enige minpuntje van dit toestel alleen aan te sluiten is op externe speakers via een optische kabel. En heb op dit moment nog geen versterker met optische aansluiting. Vaak zie je bij tv's nog de rood-witte tulp anologe-aansluiting om op je versterker aan te sluiten.
Moet alleen nog een CI+Module kopen, kijk op dit moment wel een aantal zenders in Full HD via externe HD decoder.

De beeldkwaliteit is super ook helemaal geweldig voor games op Playstaion 3 en ook nog zeer goed als monitor te gebruiken op de PC.
Ik ben erg tevreden over het toestel
Verder moet ik het toestel nog een beetje verkennen.

TVrevieuw 10-04-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Sinds een paar dagen in bezit. Na 14 jaar geen mijn oude matchline van Philips kapot. Daarom opzoek gegaan naar een nieuwe TV. Ik ben in verschillende winkels wezen kijken naar verschillende merken. Daar heb ik gekozen voor de Samsung vanwege de prijs kwaliteit verhouding. internet op je tv is leuk maar daar betaal je zo 200 euro meer voor. Terwijl je dit allemaal op je computer kan doen.

Het installeren ging heel makkelijk daar hoef je geen pro voor te zijn.

Ik heb interactive tv van de kpn en dat werkt perfect op deze TV. (Aan gesloten via de HDMI) Je gebruikt gewoon de interactive tv afstandsbediening en de ander kan je gewoon weg leggen.

Het geluid viel mij reuze mee. Ja films spel je via je geluidsinstallatie maar normale tv programma's kun je van een goede kwaliteit normale blijven volgen.

Beeld kwaliteit is mooi. Zelf beter dan mijn oude beeldbuis tv.

Deze tv bij Foka Rotterdam gekocht. daarbij nog 3 jaar extra garantie bij gekocht. Dus ik heb nu 5 jaar garantie op deze tv. Je weet maar nooit met de electronica.

carl k 06-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Qua vormgeving een schitterende tv. Mooi beeld en met de uitgebreide mogelijkheden voor instellingen vind je altijd je eigen voorkeur.
De tv heeft een ethernet verbinding, zodat je de tv op kunt nemen in je netwerk (je pc ziet dan de tv en beelden, foto's ed kun je via de netwerkverbinding op je tv weergeven).

Ik twijfelde tussen de UE37C6000 en de UE37C6700. Deze laatste heeft ook internet tv, waardoor je via die ethernet aansluiting ook rechtstreeks via internet bepaalde sites kunt bekijken. Alleen de c6000 is krap E 700,- en de C6700 is met E 850,- toch ruim E 150,- duurder. Ik zag echter dat de blu-ray speler Samsung DB C5500 ook internet tv heeft. Ik heb dus gekozen voor de goedkopere C6000 en de blu-ray erbij gekocht, voor E 108,-. Dan heb je dus voor minder geld internet tv incl een zeer goede blu-ray speler erbij.

Verder viel mij op dat de kabeltjes tussen tv en blu-ray (hdmi / optische kabel ed) bij de reguliere handel erg duur zijn. Ik denk dat winkels op deze kabels de kortingen op tv's ed terug verdienen. Ik heb deze kabelds via internet voor minder dan de helft aangeschaft.
Verder kijk ik tv via KPN Digitenne. Het is ontvangst via de ether (dus geen beeld op HD niveau en alleen stero geluid en geen dolby surr 5.1). De meeste winkels raadden bij Digitenne aan om niet groter te gaan dan een 32 inch scherm. Ik heb toch een 37 inch gekocht en ik moet zeggen dat het mij erg meevalt in combi met Digitenne. Mijn antenne ontvangst van Digitenne is bij mij wel goed (90-97 %) en het beeld is van goede kwaliteit. Met de insteekkaart direct in de tv nog iets beter dan via de scart.

caitje 29-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Over beeldkwaliteit zeer te spreken, installatie is erg eenvoudig, Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Ook films kijken via USB stick is handig.

BennM 21-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Wat me erg tegenviel is dat in plaats van zo een ziggo kaart er in te kunnen stoppen ook nog even een soort van adaptor bij moest worden gekocht, plus dat er geen hdmi en digitaal audio kabel bij word geleverd, plus dat nu de ziggo decorder in de tv zit ik geen digitaal ontvangst op mijn harddisck recorder kan ontvangen (moet u er nog even een decorder bij kopen) Al met al werd het nogal wat duurder.
Als je wat scheef naast het toestel zit worden de kleuren kleurloos en zwart word grijsblauw.
De kanalen sorteren is ook nogal wat werk en het internet pakt ie ook niet. Al met al nogal wat avondjes kwijt met uitzoeken.

06Yvon 08-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

We hebben de tv nu een paar weken in ons bezit en we zijn super tevreden. Eerst via een digitaal kastje en nu sinds een paar dagen via de ziggo camodule rechtstreeks in de tv. Het aansluiten ging prima, even de samsung gebruiksaanwijzing on-line er bij en alles doet het. Het geluid valt me heel erg mee, vooral om dat er heel vaak gezegd wordt dat dat niet best is. Gister naar de voice of Holland gekeken om het geluid met muziek te testen. (stukken beter dan onze oude tv)
Het is een mooi strak toestel om te zien en wel heel erg plat (geweldig!!) Er zitten heel veel mogelijkheden op en alles wijst zich van zelf.
We zijn dus heel blij met deze aankoop. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daarvoor hebben we hem te kort in gebruik.

martiennnnnn 02-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Ik heb deze TV nu ongeveer een maand. Super TV, helder en scherp en het geluid is prima, begrijp ook niet waarom iemand het geluid zo afgekraakt heeft. Ik vind het echt een uitstekende aankoop. Ook de afstand bediening is prima.

cukkie 31-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Prima toestel. Net aangeschaft voor op de slaapkamer dus audio van minder belang. Beter beeld dan de Euro 4300 kostende Pioneer die beneden staat. Installatie CI+ een fluitje van een cent. Eerst TV installeren volgens handleiding (Plug and Play) en vervolgens CI kaart installeren volgens bijgeleverde handleiding (10 min.)

iconnect 08-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Supper televisie. Ik heb hem sinds 2 weken in mijn bezit en ben erg tevreden. Zeker over het beeld. Maar daar had ik ook speciaal voor gekozen. We wilde daarom ook graag een led. Het geluid valt 100% mee, omdat we natuurlijk niets verwachten is het geluid achteraf best aan te horen. Uiteraard geen 5.1. Het enige wat een beetje tegenviel was de CI+ module van ziggo installeren. Je moet namelijk eerst de module installeren, als deze geinstalleerd is kan je pas de kaart erbij indoen. Vond dit niet terug in de gebruiksaanwijzing. Verder super apparaat die ik iedereen kan aanraden.

marijk 05-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Heb de tv nu bijna een week.
Mkkelijk te installeren,plug&play,zoekt zelf kanalen.
Niet allle instellingen zijn beschikbaar bij analoge tv.
Teletext verspringt zelfstandig van achtergrondkleur en dat stoort me,want soms slecht leesbaar.moet nog nagaan of er iets aan te doen is.
Nu nog analoge tv,bij close-ups soms een soort golvende beweging in shirts,haar of gezicht,net of er gefocust moet worden.
Bij meerdere personen op verschillende afstanden is óf de voorste scherp,óf de achterste,maar nooit allemaal,zoals bij de conventionele tv toch meer het geval was.
Horizontale lijnen gaan wabberen bij inzoomen oid en bij sportwedstrijden lijkt het hele beeld iets out of focus,maar dat zie ik alleen want mijn man heeft er geen last van.
De conventionele tv die helaas kapot ging blijft nog altijd het scherpste beeld geven.
Maar we moeten nog naar digitale tv overstappen,dus dat moet ook nog gaan schelen.
Wel al films gezien die toch 95% van de tijd prachtig van kleur en scherpte waren,mooi groot beeld,vormgeving vind ik een 10!
Geluid is best,verschillende instellingen,maar ik ben niet zo'n surround-system fan,ik hoor duidelijk wat er gezegd wordt,ik hoor de muziek,ja ik hoef niks meer.
Materiaal is hoogglans,voorzichtig behandelen,maar omdat je de tv in principe niet aanraakt,alles via controler,zal ik een zachte plumeau gebruiken om af te stoffen en het bijgeleverde doekje als er toch een vingerafdruk oid op zit.
Tv is superplat,wil hem toch nog eens ophangen,dan zijn de diverse aansluitingen slecht te zien-stickers op de achterkant en dus dan niet meer te zien-lastig.Bijgeleverde adaptors/kabels zijn zeer kort en niet te gebruiken zonder in het zicht te blijven,allerminst de bedoeling bij zo'n mooie tv....
moet ik dus allemaal vervangen,zonde van het geld.
Minpuntje.
Overall:voor wat ik elders gezien heb aan flatscreens ben ik zeer tevreden,maar de ouderwetse tv blijft het beste beeldkwaliteit geven....
Als ik ben overgestapt op digitale tv update ik mijn bevindingen voor de volledigheid.

tricky.diskie 13-10-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Ben zeer te spreken over dit toestel.
Vind de beeldkwaliteit nu al formidabel en onze digitale kabelaansluiting moet nog komen. Kleuren spatten van het scherm, maar zoals steeds moet je de afschuwelijk, overdreven kleur in de fabrieksinstellingen zelf even bijstellen.
De tv ziet er ook gewoon goed uit in de woonkamer.

Zelfs het geluid wat traditioneel niet fantastisch is in zo'n platte tv valt eigenlijk nog goed mee.

dekemi 17-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Sinds een week in bezit. Voor een mooie prijs gekocht bij plasmavisie.

Had 15 jaar lang een Samsung beeldbuis TV en nooit problemen mee gehad. Maar was nu toch aan vervanging toe. Ik heb lang rondgekeken en gelezen en kwam tot de volgende shortlist: LG 37LE5300, Panasonic TX-L37D25, Philips 37PFL7605H en de Samsung UE37C6000.

Uiteindelijk voor de Samsung UE37C6000 gekozen (merkentrouw, adviezen, kijken in de winkel en vormgeving). De installatie was erg makkelijk. Ik schrok in eerste instantie van de omvang (37 inch) en vergelijking tot mijn oude TV enheb dan ook erg getwijfeld om het apparaat om te ruilen voor een 32 inch.

Sinds vandaag echter digitale TV van UPC (met HD zenders) aangesloten. En het beeld is echt fantastisch. Kijkend naar een HD zender geeft het beeld zelfs op 2-3 meter geen opgeblazen gevoel. Ook snele beeldwisselingen geven geen strepen.

Van het geluid van een LED-TV moet je je inderdaad niet al te veel voorstellen. Ik heb het geluid eigenlijk constant via mijn audioinstallatie lopen.

Wat mij nog het meest is bevallen... de netwerkaansluiting. RJ45 kabel er in, via een switch koppelen aan je thuisnetwerk, beetje pielen met netwerk instellingen en op je Windows 7 PC media streaming aanzetten. En je kunt via je TV door al je foto's, muziek en video's bladeren. De TV herkent aardig wat audio en videocodecs. Zit je achter je computer en heb je een video dat je op je TV wilt afspelen? Klik met je rechter muisknop > Play to > TV-37C6000 en de film wordt op je TV afgespeelt. Zonder de software van Samsung te installeren.

Erg mooie, en makkelijk in te stellen en bedienen TV.

blg67 17-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Ik heb deze Samsung nu twee weken in bezit, in combinatie met Ci+ van Ziggo.
Nog nooit was televisie kijken zo mooi. Het beeld is onwaarschijnlijk scherp en mooi van kleur. Bij het voetballen kun je elk grassprietje zien. Met deze TV snap ik ook dat de gewone DVD vervangen moet worden door de Blueray. Een DVD afspelen op mijn oude buis gaf mooi beeld, maar valt nu gewoon tegen.
Geluid valt mij mee en als het echt goed moet zijn dan zet ik mijn Home Cinema aan.
Ik vind wel dat het zappen erg traag gaat, het duurt wel bijna twee seconden voor de volgende zender beeld geeft. Zal ook wel komen door de combinatie met de Ziggo Ci+ kaart. Vreemd dat niemand dat verder noemt. Het installeren van deze kaart heeft me wel 3 uur gekost: het moet precies zoals ook al eerder beschreven en anders werkt het niet.
Maar als je dan (eindelijk) beeld hebt is het werkelijk fantastisch. EPG direct op de TV is ook heerlijk.
Bediening en afstandsbediening werken prettig en intuitief.
En als de TV uitstaat is het nog steeds heerlijk om naar te kijken, prachtige strakke lijnen.
Met de draadloze netwerkaansluiting kijk ik de films af die op de PC staan. Hierop moet je wel samsung PC share manager installeren.
Divx wordt prima weergegeven, kwaliteit is voldoende. Dvd's afspelen die op de PC staan wil niet, geen ondersteuning voor de menu's, jammer.

robertp345 04-05-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

wat een geweldig beeld.mooie kleuren zwart is inderdaad pikzwart en de hd kanalen zijn vlijmscherp.tel daarbij op de vormgeving de mogelijkheden en het gebruikgemak.alleen het geluid is iets minder en dan met name de bass,maar dat euvel hebben de meeste.
is gewoon een erg goede tv.

marconjo 04-05-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6000

Vandaag de laatste gehaald bij de Makro, wat een geluk !
Na het uitpakken is het monteren van de voet eigenlijk een fluitje van een cent, de aansluitingen wijzen voor zich. TV aan! Wat een prachtig plaatje met HD films zeg!! Talloze beelscherminstellingen, maar Natural komt op mij toch vaak het beste over. Geluid moet je niet teveel van voorstellen, maar dat geldt voor alle LED series van Samsung. Uit zo´n plat lijstje krijg je nu eenmaal geen diepe bass gepropt. Gebruik hiervoor gewoon je externe speakerset en je hebt een killercombi!