Samsung UE26C4000PH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE26C4000PH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

romac 18-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE26C4000PH

Ik heb deze tv gekocht als vervanging van het oude 37 cm crt model op de slaapkamer. Wat een verschil, tv is hd-ready maar, zoals iemand hier al opmerkte, maakt dat voor een hd tv uitzending niets uit. Gebruik deze tv samen met het CI+ module en Ziggo. Ik had in eerste instantie problemen met de installatie want de Ziggo kaart werd niet herkend maar power off,kaart eruit en weer erin en dan weer power on was de oplossing. Schijnbaar is het insteken van de CI+ module nogal kritisch. De vormgeving van de tv is schitterend, zeker met z'n geringe diepte van 3 cm. Hij hangt aan de muur met een DQ Rotate Triple M Black muurbeugel, gekocht voor €45,- bij de beugelknaller en door de constructie van deze beugel hangt hij maar 6,5 cm van de muur af. Ik vind het nu een sieraad voor de slaapkamer.
Wat heel erg tegenviel is het geluid, het haalt het hele niveau van de tv omlaag, zo blikkerig. Daarom ben ik op het internet aan het zoeken gegaan en kwam terecht bij de Logitech S220, een 2.1 setje wat ik bij Conrad kocht voor slechts €20,- (setje staat hier ook op Kieskeurig met mijn beoordeling).
Ik heb dit setje aangesloten op de hoofdtelefoon uitgang en nu ben ik helemaal content met mijn configuratie, heel mooi scherp beeld en nu door het Logitech setje ook een schitterend geluid.
Pas wel op als je ook besluit om deze tv te kopen en in combinatie met Ziggo wil gebruiken, het moet namelijk wel een NL model zijn want er zijn ook,goedkopere,Europese versie maar die ondersteunen Ziggo niet.

gert.g 28-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE26C4000PH

Sinds een paar weken de tv in huis en ik moet zeggen dat ie perfect voldoet. de tv is super helder en een heel strak beeld.de installatie van de ci+ module was een fluitje van een cent, let er wel op dat je niet een module uit een andere tv gebruikt want die doet het alleen maar op de tv waar ie is geinstalleerd.
ik merk er ook niks van dat ie alleen maar hd ready is,
het verschil met mijn andere full hd tv is niet zichtbaar.
dit komt ook omdat 99% van de uitzendingen niet in full hd worden uitgezonden.
kortom, het is een hele mooie tv en ik kam hem zeker aanraden voor iedereen.

JaapJ 31-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE26C4000PH

Dit toestel heb ik aangeschaft voor de keuken. Na mijn zeer goede ervaring met de Samsung UE55C8700 ben ik op zoek gegaan naar een 26 inch LED scherm met ingebouwde DVB-C (HD) tuner. Op kieskeurig levert dat slechts één toestel op, de Samsung UE26C4000. Op de diverse websites is het onduidelijk of dit toestel ook geschikt is voor Ziggo (CI+ CAM). Navraag bij Samsung was positief, daarom snel besteld.
Het toestel (UE26C4000 PWXXN) werkt perfect. Ook alle HD zenders worden goed weergegeven. Hoewel het scherm niet full HD is (1366 x 768 pixels) is het HD-beeld op 1,5 meter afstand haarscherp. Het geluid is voor zo'n platte tv (2,6 cm) best aardig, vooral in de film-stand en wordt beter als je direct onder de naar beneden gerichte speakers een schuin plaatje houdt.