Sharp LC-46LE810E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-46LE810E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

pauolo 15-06-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE810E

Drie dagen geleden aangeschaft en in eerste instantie heel erg blij. Helaas blijkt dat de TV na iets meer dan een uur problemen gaat geven. Roon gaat dan steeds meer overheersen en dit is bijzonder irritant. bijregelen lukt maar deels. als de televisie de volgende dag wordt aangezet is het probleem weg maar door de bijregeling is dan het rood weer tekort. Dus weer teruggezet naar de standaard instelling. Maar idd na een uur speelt het probleem weer op. Verder een leuke tv met wel een erg brede rand en niet veel mogelijkheden. Ik heb hem teruggebracht en omgeruild voor een Philips 40PFL8605H. Wel wat kleienr maar in dezelfde prijsklasse en 200 hz. Wat mij betreft is het beeld hiervan stukken mooier.

abora 03-06-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE810E

mooi tv, vooral de beeld. Daar gaat het voor mij om. De kleurenb zijn echt mooi op deze tv zwart is echt zwart. Aanrader

Eric Emor 29-12-2010
Geschreven voor: Sharp LC-46LE810E

geweldige tv.Ik ben zeer tevreden, goed geluid, ik heb geen aparte decoder nodig. Zoekt de kanalen op bij juiste gegevens. Geweldig beeld. Een aanrader.

robbedebop 09-09-2010

Geweldige LCD.
Mooi design en nog geen 4 cm. dik.
Fantastisch beeld via digitale
humax decoder met HDMI kabel.
Geluid over boxen.
Een week in mijn bezit.
Later meer over deze LCD.