Sharp LC-22LE320E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-22LE320E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

j.g.post 16-01-2011
Geschreven voor: Sharp LC-22LE320E

Het beeld is wat je mag verwachten van een full HD tv: fabeltastisch. Moet je wel digitale ontvangst hebben en daarvoor heb je een CAM (conditional acces module) nodig die je in de CI (common interface)-sleuf achterin de tv moet plaatsen. Zo'n CAM kost je ca. 60 euro. Er zijn 2 merken (Neotion en Smit) die evenveel kosten, de Neotion zou iets sneller zijn bij zappen. De kleurinstelling vergt aanpassing, 'uit de doos' is die erg fel. Is echter prima in te stellen. Het geluid uit de speakertjes is natuurlijk nogal schamel. Er zit echter een digitale uitgang op, sluit dat aan op je versterker met subwoofer en als het op tv onweert dan onweert het bij jou ook. Gebruiksgemak is goed incl TT (top-flof), EPG en zenderkeuze op naam (als je het nummer van die ene tv-zender even niet meer weet). De tv is zwart, de achterkant en voet is wit. Ik vind het wel iets hebben. Sharp geeft nu 3 jaar garantie.

dirk8 08-01-2011
Geschreven voor: Sharp LC-22LE320E

We hebben dit tvtje gekocht vanwege de vormgeving,ziet er mooi uit. We hadden hiervoor ook al een sharp lcd 4/3 die zeer goed beviel maar deze is een tegenvaller. We hebben er een gekocht bij MM die na 10 min een vreemd paars/rose beeld gaf en toen ermee op hield! Dus terug naar MM die een goede service verleende. De nieuwe geeft ook vreemde kleuren wat rood moet zijn wordt weergegeven als rose/paars (met de normale fabrieksinstelling). Het geluid is werkelijk 2x niks dus we hebben hem opnieuw teruggebracht en kijken wel naar iets anders met een beter geluid en beeld. Prima service van MM (media markt) maar een waardeloos tvtje of wij hebben pech gehad?

Ed 1958 02-01-2011

Sinds donderdag 30-12-2010,in het bezit van deze tv,
voor op de slaapkamer.
Geluid is erg blikkerig, ondanks de vele instellingen.
Beeldkwaliteit(anoloog signaal) erg mooi,wij hadden nog een 37 cm tv,eindelijk kunnen we weer txt lezen!
Erg veel mogelijkheden en toch overzichtelijk.
Nu ook snel teletekst,paginanummer staat meteen
op het beeldscherm.
Het installeren van de zenders is erg gemakkelijk,
kan de tv zelf.
Mooi plaat scherm
Sharp geeft een jaar extra garantie,dus 3 jaar.
Al met al zeer tevreden,maar we waren ook niets gewend.
We hadden dit jaren eerder moeten doen.
Aanrader.
Duurzaamheid zal nog moeten blijken.

Matn78 30-11-2010
Geschreven voor: Sharp LC-22LE320E

Was al een lange tijd op zoek naar een witte LCD scherm voor de slaapkamer met de mogelijkheid om direct Ziggo digitale TV te ontvangen. Na een aantal witte LCD's te hebben bekeken, vielen deze nogal tegen, zien er vaak nogal plastic-achtig uit. Afgelopen donderdag bij de lokale MM (a 299) deze witte LCD tegengekomen en ziet er perfect uit met de piano-zwarte omlijsting. Alhoewel deze LCD (nog) niet Ziggo-gecertificeerd is, is er wel een update te downloaden welke speciaal voor dit gebruik ontwikkeld is. Nog een CI-kaart, Ziggo smartcard, muurbeugel en het pakket is compleet. Overigens is 22" groot genoeg op ca. 3,5 meter afstand. De geluidskwaliteit is voldoende, beeldkwaliteit super en vormgeving erg mooi. De LCD voelt en ziet er kwalitatief hoogwaardig uit. Enkel het schakelen tussen zenders en het opstarten duurt voor het gevoel iets langer, maar mag de pret niet drukken. Kortom erg tevreden met deze (witte) LCD aan de muur en aanrader voor wie op zoek is naar een Ziggo gecertificeerde platte LCD met een strak beeld en vormgeving.

p3o 20-11-2010
Geschreven voor: Sharp LC-22LE320E

Vorige week kocht ik dit toestel en ik ben onder de indruk van het heldere beeld dat het toestel geeft. Ook met de PS werkt de tv prima. Geen schokkerige beelden of overgangen of zo. Ik had mij goed voorbereid via Kieskeurig maar de verkoper van Foto Klein in Leidschendam, de heer Wassenaar wist mij toch te overtuigen van enkele details die andere toestellen misten. En natuurlijk was ik ook heel tevreden met de prijs van E314 die ik er uiteindelijk voor moest betalen. Ik ben op een prettige, zeker niet opdringerige manier geholpen door de verkoper.
Paul Peters,
Den Haag