Philips 40 PFL 8605 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 40 PFL 8605 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Flamedog 09-12-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

jammer dat het een enorm langzame TV is. Voor alles wat je doet staat een wachttijd van een paar seconden. Tevens nu en dan opstartproblemen, met als gevolg een half beeld wat bedekt is met strepen. Uit- en aanzetten van de TV lost dit probleem dan wel weer op

filiberke 10-12-2011

Heb zelf geen last van dat opstartprobleem. Misschien laatste firmware eens downloaden en installeren.
Voor wat die wachttijd betreft, valt dat nogal mee hoor. Andere merken in de elektrozaak zijn zeker niet sneller dan deze Philips. Het is voor mij al een maand of 6 een verademing, als ik naar het prachtige beeld kijk. Top-aankoop geweest!

Johanvino 17-10-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

De eenvoud van het installeren en bedienen is al een aanrader voor dit toestel. De digitale satalietbeelden zijn een must en zwart is ook echt zwart. Het geluid is bovenverwachting goed met de ingebouwde luidsprekers. Een nadeel: er zit een zeer kleine vertraging van 1:25 seconden in het geluid wanneer ik het geluid vanaf de satalietmodem via mijn geluidsinstallatie afspeel. De meeste kijkers zal dat niet opvallen, maar mij als filmmaker wel.

pauolo 15-06-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

TV gekocht na een Sharp ingeruild te hebben ivm kleurproblemen. Wat een verademing dit beeld. Installatie verliep probleemloos. Internet via utp ingeplugged, digitale (niet hd) ontvanger via scard (ziggo c+ module vandaag besteld) aangesloten en analoog signaal ingeplugged. Hierna opgestart en installatie wizzard doorlopen. Alles werkte in één keer (ongelofelijk). Hierna laptop mijn documenten gedeeld en deze wordt ook direct herkend. Nou ja er moet nu toch iets misgaan maar nee. Afstandbediening geloofde ik niet toen ik hem zag. Maar een paar knoppen en daardoor zo intuïtief dat ik de handleiding in het menu maar gelaten heb voor wat het is. Internet werkt supersnel en kijk lekker het laatste journaal etc via een extra geïnstalleerde gadget. Glasplaat spiegelt bij veel licht in de kamer maar geeft daarentegen een prachtige uitstraling. Lekker dat je deze gewoon met een natte lap kan schoonpoetsen en niet bang hoeft te zijn dat er dan water via de voorzijde je elektronica inloopt (glasplaat zit in zijn geheel voor de rest van de tv. Ambilight had ik niks mee (dacht ik) maar maakt het tv kijken erg aangenaam moet ik toegeven. Ik ben bijzonder blij dat ik de Sharp problemen gaf en hierdoor nu deze prachtige Philips heb hangen. Heb 1099 betaald bij Mediamarkt met nog € 200 refund via Philips. Dt heb ik zojuist aangevraagd en het terugstorten hiervan neemt nog wel zeker 4 weken in beslag. Nou ja dan heb ik voor 899 een pracht tv. Conclusie: zeer tevereden.

ernie67 07-05-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Sinds een paar dagen in huis via digitalstreet te Beuningen en ik ben echt verrast door de schitterende kwaliteit en het geluid is ook prima zelfs zonder de homecinemaset.
Over de weerspiegeling kan ik alleen maar zeggen er absoluut geen last van te hebben.Mensen die daar over klagen hadden dat waarschijnlijk bij hun voorgaande tv ook.
Het menu is simpel te doorlopen via de kwaliteitsafstandsbediening.
Kortom een echte aanrader en een absolute aanwinst!

Consument X 24-01-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Mooie TV maar een met problemen: i) scherm had zwarte strepen/vlekken die met name met zonlicht op TV zichtbaar waren, ii) TV viel een keer plotseling uit, iii) een keer was helft van het scherm vaag. Philips service kwam snel ik actie en bedrijf E-Care kwam snel langs voor reparatie. Uiteindelijk hebben ze de TV meegenomen naar de maintenance-shop: glasplaat moest aan binnenkant gereinigd worden en software-update was nodig. Dat laatste stoort me nog het meest, aangezien een levenancier/manufacturer precies kan weten van ieder apparaat wat voor (goede of foute) software erop staat en dus hoeft geen enkele consument teleurgesteld te worden wb software. TV nu terug en nu is het weer niet mogelijk om digitale signalen te ontvangen ... - Caiway heeft gedaan wat ze kunnen maar ik moet nu weer terug naar Philips omdat ik de software-update niet vertrouw ... Ik heb TV bij Redcoon gekocht en die gaven meteen aan dat de zwarte strepen geen enkel probleem is .... een te gemakkelijk antwoord als manufacturer (Philips dus) zelf direct in actie komt.

ericbl123 05-01-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Iets langer dan een maand in bezit van deze TV. We vinden het nog steeds een genot om te kijken. Wat een super beeld! Redelijk goed, helder geluid. Ook een TV met veel mogelijkheden, o.a. een harde schijf inpluggen met USB en afspelen maar die films, muziek en foto's. Internetverbinding welke nu storingsvrij werkt. Prima afstandsbediening welke er zeer eenvoudig uitziet en zodanig ook eenvoudig in gebruik; speel hier niettemin wat langer mee en ontdek dat er nog veel mogelijkheden achter zitten. Zeer zeker aan te bevelen deze Philips !

gyuri 03-01-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Ik heb sins een paar dagen deze tv in mijn bezit. Ben heel tevreden en geen spijt. de vormgeving van de tv en de AB zijn mooi en de ambilicht geeft een extra kijk ervaring.Het menu is erg overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.Ik kan deze tv zeker aanraden.

CptYanni 02-01-2011
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Na een maand kijken ben ik uiterst tevreden van deze televisie. 3D-kijken is aangenaam, ik heb weinig tot geen last van Crosstalk. Gewone HD-films en beelden zijn van uitstekende kwaliteit en de kleuren zijn, mits na enkele instellingen, zeer realistisch. Een aanrader maw.

R. Lemmens 12-08-2010
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Kleine week het toestel in bezit.
Is wel het 8605K model (met extra ingebouwde satelliet tuner).

Installeren was niet moeilijk, kwestie van handleiding en instructies op het scherm lezen.

Afstandsbediening is een beauty en effe wennen.

Ook gelijk een bijpassende wifi dongle en Ziggo smartcard met CAM module gekocht.
NetTV is een mooie toevoeging. Zeker voor uitzending gemist-achtige toepassingen.
Helaas wordt de wifi dongle regelmatig als "nieuw" herkend en komt er een scherm te voorschijn met de vraag om te wifi dongle te installeren.
Best wel irritant, inmiddels erachter gekomen dat je gewoon kunt annuleren en niet steeds opnieuw hoeft te installeren. De netwerk verbinding blijft namelijk steeds werken.

Wisselen van dongle door een andere gaf geen verbetering. Ook USB verlengkabel eraan/eraf gaf geen soelaas...
Volgens de Philips Helpdesk is dit een bekend probleem en is men bezig dit te onderzoeken. Helpdesk belde binnen 1 dag terug om me deze status door te geven (Pluim!).

Bij NetTv "laatste NOS journaal" blijft het beeld vaak haperen en loopt audio en beeld niet synchroon.
Dit is niet het geval bij RTL-gemist, dus zal eerder aan de internet bandbreedte liggen dan aan de wifi verbinding.

Dat het scherm als spiegel zou werken heb ik niet gemerkt. 's avonds schijnt de zon op het scherm maar beeld blijft prima zichtbaar en geen last van reflecties.

Het beeld is haarscherp (bij HD) en je blijft je verbazen over de details.

Al met al een prima toestel, nu wel hopen dat wifi dongle issue snel opgelost gaat worden.

pasje 20-07-2010
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Nu zo`n 3 weken staat ie bij mij thuis ! En ik heb er tot nu toe helemaal geen spijt van, ondanks de stevige prijs van het toestel.
Wel via internet besteld en via philips 100 euro terug. Geld moet nog komen.
Was nerveus of ik geen vertraging van het geluid zou krijgen in samenwerking met mijn Onkyo av receiver, Marantz dvd speler en PS3 maar dit is niet het geval ! Perfect dus !
Het geluid van de tv met een digitale coax kabel ook aangesloten op de receiver dus nu ook geluid over de Home Cinema. Al moet ik zeggen dat het geluid van de tv zelf best goed is. Nettv werkt naar mijn idee sneller dan het oude model (de 8404 heb ik boven staan).Het beeld gaat via de cam module, ci+ van Ziggo met HD-abo. Dit werkt prima, al heb ik af en toe na het zappen dat het beeld even rare kleuren heeft of even blokkerig is en dan weer meteen goed is. Dit is enkel alleen net na het zappen en vind ik niet storend.
Afstandbediening is slim gemaakt met veel mogelijkheden al is het in het begin wel even zoeken.
De handleiding krijg je er wel bij alleen staat die met een 'help' functie in de televisie opgeslagen en is via het menu te vinden.
Er zijn genoeg instellingen die ervoor kunnen zorgen dat je perfect kan kijken.
Voor de rest zorgt de ambilight voor een perfecte sfeer. Ben erg blij met deze nieuwe ledtv. Als er nog vragen zijn stel ze, anders zou ik zeggen gewoon doen !

Bans 17-07-2010
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Nu drie dagen deze tv in bezit.
Alles nog beetje aan het uitzoeken. Heb geen vegen op mijn scherm (gelukkig) kunnen ontdekken. Grote spiegel overdag, in de avond beter.
Neck had 10% kortingsactie afgelopen maandag.
Plus de 100,- refund van Philips (kijk voor de winkels die meedoen op philipssite) kom je op €1250,- ...
Heb nu alleen nog analoog maar dat is niet best, HD komt eraan.
Tot nu toe tevreden!

Wil i am 14-07-2010
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Ik heb deze tv sinds een week en ik ben er zeer tevreden mee.

Heel mooi en strak design, prachtige kleuren en Ambilight is zekere een dikke plus.

Wat ik ook een enorm voordeel vind aan deze tv is dat je de originele stand als muurbeugel kan gebruiken met slechts twee schroeven. Superhandig en spaart je weer wat geld uit.

Geluid is goed, afstandsbediening is goed (even wennen wel) en het beeld is prachtig.

NetTV valt beter mee dan verwacht. Het gaat vrij snel bij mij en de meeste websites worden heel goed weergegeven op de tv.

Ik ben er wel nog niet in geslaagd om mijn PC over mijn netwerk te verbinden. Misschien omdat mijn PC draadloos verbonden is op mijn netwerk? Mijn computer vindt de TV wel, maar de TV blijft maar zoeken...

Dure tv wel, maar dat is hij zeker waard. Ik heb hem voor 1250 euro op de kop getikt.

Conclusie: Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een tv met veeel mogelijkheden, die handig is in gebruikt.

leroyjg 13-07-2010
Geschreven voor: Philips 40 PFL 8605 H/12

Net de trotse eigenaar van de Philips 40PFL8605 Mooi strak design, CI+ werkt prima met Ziggo, HD kanalen geven erg mooi beeld Analoog is minder maar waarom zou je daar nog naar kijken. Afstandsbediening is even wennen maar na een dag spelen en instellen heb je het snel onder de knie. DLNA werkt perfect Full HD .mkv bestanden afspelen via Vista PC zonder problemen, Net TV heeft zeer veel mogelijkheden, RTL Gemist enz enz en je kan er zelfs normaal mee internetten. Ambilight lounge is een leuke aanvulling. Helemaal tevreden met deze TV nu nog wachten op 3D content en dan kan ik helemaal alle mogelijkheden proberen. Geluid is boven verwachting. Nog geen cijfer gegeven voor duurzaamheid aangezien we hem pas 3 dagen hebben