Sharp LC-60LE925E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-60LE925E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

calactus777 22-12-2010
Geschreven voor: Sharp LC-60LE925E

Ik heb nu me 2e toestel binnen gehad en 2d ziet er heel gelikt uit. Maar heb met 3d het volgende probleem. Ik ben erachter gekoomen dat met 3d, als je vol beeld kijk dat je dan een lichtgrijse balk van zeker 12 cm boven in beeld krijg met lichte beelden zoals wit ,grijs en blauw, Ik heb dat al in zeker 10 toestelen gezien, Sharp gaat een monteur stuuren om te kijken wat er aan de hand is. Maar het lijk erop dat alle toestellen dit hebben. Daarom geef ik de beeldkwaliteit maar een 2 omdat met 3d kijken een balk in het beeld zit.Ik hoop dat dit opgelost word, want anders gaat dit toestel weer terug naar de winkel.

BobjeX61 15-12-2010
Geschreven voor: Sharp LC-60LE925E

Ik sinds kort deze TV wauw wat een beeld in dit formaat.

Ik was verplan van LCD 46inch Samsung LCD naar een nieuwe Samsung met 3D of de laatste Ifinity van LG.
Maar sinds ik deze tv zag was ik verkocht.Strak beeld veel instel mogelijk heden zowel voor de freak.
Het beeld in 2D en 3D uitgetest is gewoon geweldig in HD en Blu-ray, vette kleuren en perfecte zwart waardes.
Geen vegen dak zij 200HZ Bravo Sharp je laat je koncurentie in dit formaat ver achter je.

honda 05-11-2010
Geschreven voor: Sharp LC-60LE925E

Heb dit type nu 2 weken in huis en had een projectie LCD van Sony 50 Inch.
Het beeld is dan ook gewoon zeer mooi en strak HD beeld heb er zelf een satellier receiver tussen staan van VU+DUO.
Het geluid waar vele over klagen over de platte TV's is bij deze zeer zeker goed tot zeer goed te noemen
Je kan er ook direct een satelliet schotel op aan sluiten maar heb meerdere variaties van schotels en LNB's deze ontvanger dan weer niet de mogelijkheid voor bied.
Wat de aansluitingen aangaat zijn er voldoende mogelijkheden zo ook nog scart wat bij de meeste al is verdwenen wegens beeld kwaliteid verlies.
Heb op satelliet bij diversen aanbieders ook de 3D zenders uitgetest werk perfect hier mee samen.
De beelden van de satelliet aanbieders worden in 2 delen verzonden naast elkaar als je dit in het menu aangeeft dan zet hij dit om naar 3D en daar word je dan ook weer even stil van zo mooi.
Je heb dan ook weer 6 mogelijkheden om het beeld op een bepaalde manier af te stellen.
waarvan 1x automatisch 1x standaard 1 x doc 1x film 1x pc 1x dynamisch 1x dynamisch vast.
Je kan ook eventueel in het menu een spaar stand aanzetten maar dan word je beeld alleen maar minder en ook donkerder dus dit vond ik geen optie en automatisch config zou betekenen dat hij het beeld aanpast wat hij denkt dat het is bv. film /sport/documentaire enz.
Ik heb dit uitgeprobeerd maar heb niet het resultaat zoals standaard of dynamisch vast dit vind ik wat het beeld aangaat het mooiste beeld.
de Eco schakeling is eigenlijk wel mogelijk maar maakt het beeld wat fletser op normale dus standaard in stelling heeft hij een verbruik van 120 wat per uur is dan ook duidelijk veel minder dan een LCD van dit formaar die zitten dan ook op 600 en plasma op 800 tot 1000 wat.
Heb ook de Sharp Bleu-Ray 3D (BD-HP90S) op aangesloten deze werkt met het menu na aansluiting gewoon met de zelfde afstand bediening met snel en bij info een soort keybord op het scherm waar je dan met de ringen van de afstand bediening alles kan bedienen.
Heb er een gewone 1.3 HDMI kabel tussen gezet en werkt perfect bij 3D BR DVD schakeld hij automatisch naar het 3D menu.
Bij Samson praten ze over een 1.4 HDMI bij dit type heb ik er geen vermelding over gelezen en het werkt gewoon perfect.
Dan bij de TV er zit helaas maar 1 shutter bril bij om 3D te kunnen bekijken bij de BR receiver zat gewoon helemaal geen bril bij en dan vind ik de prijs hiervoor dan ook zeer hoog ( € 429,00) zonder bril of demo DVD.
In diversen menu's kun je ook nog op het netwerk met wat keuze menu's van VW wat demo filmpjes het internet is via het menu een keybord op je scherm te zetten waar dan weer de keuze is zoals bij een pc bepaalde adressen in kan zetten om wat te bladeren op het netwerk.
Wat de beschrijving aangaat is een boekwerk zo groot dat je der wel even voor moet gaan zitten om alle handigheden even door te nemen maar ja die zijn er dan ook vol op.
Denkleijk zal er nog wel een goedkopere versie op de mark komen denkelijk zonder satelliet tuner of misschien met wat minder mogelijkheden want het is te veel om op te noemen en of ieder hier dan ook het nut van ziet en de prijs vegelijk met b.v samsun overweeg dan zal de keuze eerder naar een goedkopere versie gaan maar ja de grotere broer Sony is dan ook weer € 1000,00 met het zelfde led LCD scherm als van de Sharp dus die zullen dan ook weer naar Sharp kijken denk ik zo.
Ik kan zeggen is een aanrader voor de hobbyisten die alles willen gebruiken wat er in zit voor de gewonen man denkelijk met iets minder beeld te vreden en een Samsun kiezen maar de extra gele kleur Y instelling geeft de blauwe en gele kleur een extra dimensie.