Sharp LC-40LE924E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-40LE924E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kitty9501 15-06-2011
Geschreven voor: Sharp LC-40LE924E

Inmiddels hebben wij deze tv een half jaar in bezit. Hij bevalt ons erg goed. In het begin moesten we erg wennen aan de kleuren geel en groen. Springt er wel een beetje uit. Op het internet gezocht naar info over instellingen. Na dat ik op onze tv de gevonden instellingen aangepast had, was het beeld erg mooi. Vooral huidskleur is heel natuurlijk. Soms is het het zo mooi dat het lijkt alsof er echt diepte inzit.
Er is wel een groot verschil tussen uitzendingen die vrij resent zijn of uitzendingen van enkele jaren terug. Ook met films zie je dit erg goed hoe nieuwer de film hoe mooier het beeld.

Enige minpunt kan de glasplaat voor het beeldscherm zijn. Als er een lamp in weerspiegelt kan dit vervelend zijn tijdens het kijken.

Het geluid is onverwacht goed. Helder en goed verstaanbaar.

Nog geen moment spijt gehad van deze aankoop. Ik was dan ook heel verbaasd dat er nog geen review stond.