Toshiba 46VL748G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba 46VL748G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

snijdelaar 19-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 46VL748G

mooie tv voor zijn prijs geluid valt tegen koekblik geluid maar gebruik ik toch niet van tv makkelijk is de in gebouwde hd satelliet tuner mis alleen een satelliet hotbird 13/e alle astra's zitten er wel op zal ze wel eens bellen voor een update zit nu door gelust met mijn hd sattuner dus kijken kan ik wel
zit ook op mijn netwerk aangesloten maar de mogelijkheden zijn matig maar wat wil je voor die prijs maar ben best tevreden mee

ptsporting 17-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 46VL748G

perfecte tv voor een geweldige prijs. Geluid is minder, maar door gebruik te maken van van mijn receiver geen enkel probleem. Beeld is super,(en wij dachten een mooi beeld te hebben met onze oude loewe xelos, wat een verschil!!) 3 jaar fabrieksgarantie, veel aansluitingen, strak design (jacob jensen) tv maakt makkelijk schoon doordat de voorkant volledig vlak is.En destijds een aanbieding bij wehkamp voor 549!! geen moment prijt gehad...

Pieter_P 19-10-2011
Geschreven voor: Toshiba 46VL748G

Prima TV, niet lastig in te stellen en met een fantastisch plaatje. Rezga link met andere apparaten zoals blueray is handig. Design is Jacob Jensen en dat zie je er aan af. Geluid valt niet tegen voor een superdunne LED TV.