Panasonic TX-L42E3E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L42E3E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mr. Seals 06-06-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E3E

Ik zocht een no-nonsense LCD tv maar wel met uitstekende beeldkwaliteit omdat deze tv een zeer goede breedbeeld ging vervangen ( loewe ). En deze panasonic is precies dat wat ik zocht: perfect beeld, met name de kleuren zijn verbazingwekkend goed, zeer goede contrastwaarden, en haarscherp. Geluid is natuurlijk onmogelijk goed te krijgen vanwege gebrek aan ruimte voor fatsoenlijke luidsprekers, maar wie zijn tv nu nog niet aansluit op een versterker of surround systeem kan beter radio gaan luisteren. Aansluitingen zijn er voor mij voldoende, maar zoals gezegd ik hoef geen internet op mijn tv, net zoals ik geen keuken in mijn woonkamer hoef, ( persoonlijke frustratie betreffende de zogenaamde open keukens waar Nederkand zo dol op is ) en 3D hoef ik ook niet want ik kijk tv nog zonder bril. Veelzeggend de reactie van mijn zoon's vrienden die allemaal al langer een LCD thuis hebben: Zo, da's een strak beeld! Kortom: zoek je kwaliteit en geen poespas: sla de 3e serie van Panasonic niet over!

elze dummer 09-01-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E3E

Schitterend beeld, goede geluidskwaliteit, prima afstandsbediening en eenvoudige instelling. Vormgeving modern en strak. Over de duurzaamheid kan ik uiteraard na een paar weken nog niets zeggen, maar gezien mijn ervaringen met ander Panasonic apparatuur zit dit denk ik wel goed. Mijn vorige LCD TV, een 40 inch Sony, vertoonde na amper vier jaar een verticale blauw-/groene pixelstreep over de hele hoogte van het beeld, iets dat mijn broer ook met zijn identieke Sony heeft ervaren. Reparatie had geen zin gezien de hoge kosten t.o.v. een nieuwe TV.

Chris 321 09-11-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E3E

Mooie TV strakke vormgeving met mooie dunne lijsten rondom.
Goede afstandsbediening voorzien van grote hardplastic knoppen ipv die zachte snel slijtende knopjes. Beeldkwaliteit is uitstekend met HD abonnement.
LED backlit scherm heeft mooie natuurlijke kleuren, ook foto's via een sd card zien er op het scherm erg mooi uit.
TV Guide werkt erg handig en snel. De hele bediening van de tv is erg snel en direct.
Aansluitingen aan de zijkant zitten op een goede plaats, een apparaat aansluiten is eenvoudig, alleen een USB aansluiting ontbreekt.
Voor de prijs is het een erg goede tv, mijn aanschafprijs was 444 euro.
Panasonic geeft 2 jaar on site garantie, dus hoef je er zelf niet mee te lopen sleuren.

peterprinsen 05-10-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E3E

Aangezien ik pas enkele dagen in het bezit ben van mijn nieuwe tv kan mij nu nog niet uitspreken over de duurzaamheid van het toestel. Voor het overige was het zeer eenvoudig om alles (Digicorder, home-cinema en externe HDD-recorder)aan te sluiten. Wanneer je digitaal kijkt is het beeld perfect, analoog zou ik het toestel niet aanraden om dat dan ook de foutjes in het beeld worden uitvergroot. Het geluid is wat men mag verwachten van een flatscreen, voor een goed en vol geluid heeft men een home-cinema nodig, doch het is voldoende wanneer men geen al te hoge eisen stelt aan het geluid. Ook even opletten dat wanneer men het toestel zelf gaat transporteren, het toestel moet verticaal vervoerd, dit omwille van de grote spanning die men krijgt wanneer het liggend vervoerd word op het het scherm, met alle mogelijke gevaren van dien. Hoe dan ook, als je niet meteen het nieuwste wil, en enkele maanden kan wachten koop je een duur toestel voor een klein prijsje. De mijne komt van Markro en kostte mijn €599 terwijl hij enkele weken vroegen nog €300 duurder was. Al bij al een toestel dat voorlopig dubbel en dik z'n geld waard is.