Panasonic TX-L42E30E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L42E30E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

dacia 16-03-2012

Deze gekocht .
In eerste instantie wat ontevreden over het beeld. (wat onnatuurlijk) en indien je 1 ding aanpast verandert er heel veel dus instellen van contrast in combinatie van helderheid en kleur viel nog niet mee.
Dus toen een dvd gedownload (HDTV calibration) om een tv in te stellen
Een werld van verschil en zeker aan te raden voor iedere tv kijker

Benosman 31-01-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

Vorige week vrijdag bij mediamarkt gekocht.
Ik had daar beeld en geluid gelijk getest voordat ik hem kocht.

Panasonic Viera TX-L42E30 heeft een beter beeld en geluid dan de Sony kdl40ex720 (sony was eerst mijn eerste keuze totdat ik Panasonic zag)

Installatie (voet monteren, kabels anasluiten en configureren) duurde maar 5 á 10 minuten.

Gelijk een htpc, dreambox ontvanger, usb stick met wat foto's aangesloten.

zeker aan te raden....

mo1974 04-01-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

Na veel te hebben gelezen voor deze tv gegaan!
In de winkels zijn de beelden op de tv's altijd mooier, hangt ook alles aan een blu-ray speler!
Beeld is best wel mooi als je hd kijkt!Ook zit er nog een groot verschil of je een module gebruikt van ziggo of een digitale ontvanger! module geeft nog beter beeld!
Analoog is het beeld echt niet mooi!
Instaleren is echt zo gedaan, ook de module van ziggo gaat vanzelf.
Het geluid is redelijk voor een led/lcd!
Voor deze prijs heb je een leuke tv!
Verder nog niets uitgeprobeerd met foto's en dergelijke!

marianda 11-07-2011

Deze tv nu 1 maand in bezit , het is heerlijk genieten met
deze tv, geluid ten opzichte van andere tv's meer dan goed
Het beeld is gewoon prachtig , zelfs in analoog
De mogelijkheden en gebruiksgemak zijn uitstekend , films
en foto's opgeslagen op een usb kunnen afgespeeld worden,
evenals alles wat op je comp staat , verder straalt de
degelijkheid er vanaf en het toestel oogt zeer mooi
De bediening via de afstandsbed. is zo eenvoudig en gemakkelijk , in een woord geweldig
Diverse testen van deze tv bekeken , die waren zeer goed
vooral het 200 hz beeld is verbluffend
Om een indruk te krijgen van de kwaliteit van deze tv ,
kan je de testen zelf via de site hieronder bekijken

WAACJansen 27-06-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

Was al een tijdje van plan om een platte tv te kopen en heb op de kieskeurig site gevolgd welke tv’s de minste aansluit problemen kenden. Op gevoel voor deze Panasonic gekozen. Tot op heden heeft mijn gevoel me niet in de steek gelaten. Prachtig beeld. Geluid is ook oké, zeker voor zo’n platte tv. Aangesloten via harddisk recorder van Ziggo. Daarom geen tv-module genomen. Werkt prima. Geluid via optische kabel zonder problemen naar surround systeem. Met dongel naar viera cast via airport extreme van Apple. Wel wat instellingen moeten aanpassing in airport configuratie programma. Daarna met mini-display kabel van Apple naar hdmi van Panasonic. In voorkeuren van Apple bij geluid zie je dan de Panasonic verschijnen. Deze selecteren en je hebt beeld en geluid van je computer op je tv. Met draadloos toetsenbord en muis is alles te bereiken. Duurzaamheid zal de tijd leren.

Lau265 25-06-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

Eigenlijk ging ik oor een andere LED TV naar de winkel om te bekijken. Daar viel mij tussen alle andere toestellen deze Panasonic op door zijn haarscherpe beeld kwaliteit en was meteen verkocht. Ik heb hem nu een maand en ben nog steeds erg blij met de gemaakte keuze. De bediening is erg makkelijk en spreekt voor zich zelf. Ik heb alles op de juiste "moderne" wijze aangesloten via HDMI, Ci+ module en met glasvezel naar mij receiver waardoor alles optimaal werkt. Nog geen enkele keer heb de tv gehaperd met het beeld, ook niet bij zware playstation spellen. Met de kwaliteit zal het wel goed zitten bij Panasonic, het toestel komt erg degelijk en solide over. Ik heb echt het gevoel een kwalitatief goed en duurzaam product te hebben aangeschaft

R.J82 08-12-2011

heb je toevallig ookal games op deze tv gespeeld zoals cod 4 of battlefield....of race games als need for speed?

Wily 12-06-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

naar veel twijfel tussen plasma en led toch gekozen voor dit type kleuren zijn prachtig en komen voor een led t.v zeer natuurlijk over ook is het geluid zeer acceptabel.
Het enigste nadeel van deze t.v vind ik de dat de meeste aansluitingen op de achter zijde van de t.v zitten waardoor je ook in mijn geval als je de t.v op de muur plaats er zeer slecht bij kan dat is de reden dat ik de t.v een 9 heb gegeven.
Voor de rest echt weer een panasonic produkt altijd goed

Bod27 28-05-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

Ik zat te twijfelen tussen dit model en de Samsung ue40D5700. Bij het zien van beide toestellen in de winkel werd het al snel duidelijk dat de Panasonic meer kleur echt is en er kwalitatief beter uit ziet.Minder plastic gehalte bedoel ik dan ook. Bij het uitpakken is al te merken dat er duurzame materialen gebruikt zijn. Erg eenvoudig te installeren dankzij simpele set up. Op internet aansluiten, updaten en CI+ er in en klaar is het. Erg mooi beeld en het geluid valt me zeker niet tegen. Harde schijf aangesloten en Blu Ray rips afgespeelt zonder stotteringen en vertragingen. Speelt geen ISO bestanden af maar ik ken nog geen TV die dat wel doet. Menu en bediening is duidelijk en werkt snel. TV programma's opnemen via USB nog niet geprobeert. Het beeld is niet schreeuwerig en niet met overdreven kleuren. Bij veel LED's is dat toch vaak iets té.
Kortom totaal geen spijt en ik heb het idee echt een duurzaam apparaat in handen te hebben.

H.J.de Jong 10-05-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L42E30E

Deze Panasonic TX-L42E30 via Kieskeurig gevonden op basis van 42 inch scherm, Full HD, LED en bij teletekst Picture and Text. Toestel gekocht bij Franklin.NL die zowel voorraad had (blijkt lang niet altijd het geval te zijn) als scherp in prijs was. De levering was stipt volgens afspraak. Na ingebruikneming bleek teletekst niet te werken. Na e-mails naar en van Panasonic en een lang telefoongesprek kwam ik niet verder. Teletekst op een Panasonic-TV kan alleen maar bij gebruik van de interne tuner. Ik kon de schotel en nieuwe satellietontvanger dus in de prullenbak gooien en moest over naar UPC of Ziggo. Franklin.NL besteedde heel veel tijd aan het probleem. Duidelijk werd, dat het komt door de HDMI-aansluiting. Met de oude Scartkabel werkt teletekst wel. Maar dan is de beeldkwaliteit veel slechter ..... Een waarschuwing aan alle schotelbezitters: Bij gebruik van HDMI werkt teletekst niet met de afstandsbediening van de TV. Bij onze digitale satellietontvanger wel met de daarbij behorende AB, maar dan zonder pagina's geheugen en zonder PAT. Franklin.NL (een bedrijf met een zeer goede service) zal toch nog met Panasonic overleggen. Als er meer informatie komt dan meld ik dat.