Samsung UE22D5010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE22D5010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

tonnyc 03-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE22D5010

Voor de slaapkamer heb ik gezocht naar een lichtkleurig toestel en de keuze viel op deze Samsung. De parelmoer-achtige kleur maakt een chique indruk. De afstandsbediening heeft dezelfde kleur en de aanwezige HDMI-toets is een handige uitkomst. De installatie verliep eenvoudig en het beeld is bij gewoon analoog signaal heel goed. Bij deze tv is de standaard kijkhoek in te stellen. De TV-hangt bij ons op ca 160 hoogte en door het instellen van de kijkhoek (zogen."achterover"), levert dat vanaf het bed beslist een beter beeld op. De TV is voorzien van alle benodigde aansluitingen. Een scart-kabel kan via een verloopstekker op de tv worden aangesloten. Dit maakt het mogelijk de TV strak tegen de wand te monteren. Verder reageert de tv snel en heeft men bij het aanzetten van de tv vlot beeld. De CI+ aansluiting gebruik ik (nog) niet. Ik kan dus niet melden wat de gevolgen zijn voor de response tijden.

twentonian 08-12-2011

Hallo Tonnyc,

Heb ook intyeresse voor deze tv voor de slaapkamer. Gebruik je de CI+ al en zo ja wat zijn jouw ervaringen hiermee dan ? Gebruik je ook misschien een sat-receiver en hoe is het beeld dan.

vr. groeten,
taentonian