Samsung UE55D6320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55D6320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lourense 04-01-2013
Geschreven voor: Samsung UE55D6320

Deze tv nu bijna 11 maanden in bezit en zeer tevreden.
Beeldkwaliteit is boven verwachting goed.
Geluidskwaliteit kan ik niet echt beoordelen want hij staat bij ons aangesloten op een harman kardon surround set en dat klinkt fantastisch.

2 weken geleden ging beeld ineens kapot. gaf brede verticale strepen en deed verder niets meer.
Samsung gebeld en binnen paar dagen kwamen ze thuis langs en bleek dat de printplaten kapot gegaan waren.
Compleet nieuwe beeldbuis gekregen en gaven aan dat dit probleem gelukkig niet veel voorkomt bij dit model.
Fantastische service en tv doet het weer fantastisch.
Echt een aanrader wat ons betreft.

mvdg1 20-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE55D6320

Deze TV nu een goede twee weken in mijn bezit. Design is zeer mooi/strak.De beeldkwaliteit is ook wat ik ervan verwacht had. Blu-ray (full hd)en games op ps3 en x360 worden perfect in beeld gebracht.

Voor het geluid geef ik nu een 8 maar dat zou ook lager kunnen zijn. Echter vind ik dat je dit aspect moet negeren. Dit soort schermen sluit je natuurlijk aan op een goede geluidset en dan is het genieten. Zonder geluidset is het geluid, mits je de tv niet te hard zet, ok. Verwacht daar niet teveel van.

De mogelijkheden zijn zeer goed, ik mis alleen de 2d>3d convertor die wel op de hogere 6000 (ik geloof 6750) en de 7000/8000/9000 series aanwezig is. Ook de webbrowser onbreekt. Echter de overige opties van deze smart tv zijn sterk met al die samsung apps voor als je je verveelt. 3d helaas nog niet kunnen testen omdat ik in afwachting van de brillen ben.

TV is zeer eenvoudig in gebruik met duidelijke overzichtelijke schermen die zich vanzelf uitwijzen. Afstandsbediening is ook niets mis mee al had die wat steviger gemogen.

Nu hopen dat ie ook lang meegaat :)