Samsung UE46D6530

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46D6530 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Denman10 18-05-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Afgelopen zondag heb ik 'm gekocht. Dit model was in de aanbieding voor 799, een openingsaanbieding van een winkel die z'n nieuwste vestiging op het Oosterdokseiland te Amsterdam heeft geopend. Ik heb 'm de dag ervoor al gezien in de winkel en uiteindelijk ook bij me neef thuis. Toen was ik helemaal om. Beeld ziet er goed uit, mogelijkheden zijn enorm. Heb me externe harde schijf aangesloten en films gekeken. Hij pakt op een enkele film na alle films die ik op me hdd heb staan. Via me provider nog een mediabox met scart, maar heb direct een nieuwe mediabox besteld met HD pakket om zo goed mogelijk gebruik te maken van de mogelijkheden. Geluid is prima, moest tijdens de film alleen wel regelmatig zachter en harder ivm de actiescenes. Moet nu nog uitzoeken hoe ik de dvd-speler met dolby surround (scart aansluiting :() kan aansluiten, zodat het geluid nog beter is. Ben zeer tevreden en voor die prijs heb je volgens mij geen betere op het moment.

van breemen1968 12-02-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Geluidskwaliteit niet belangrijk, geluid gaat via mijn surround versterker klinkt beter.
Beeldkwaliteit is super, vooral hd uitzendingen. Mooie kleuren en scherp beeld.
Mogelijkheden nog geen tijd gehad om alles uit te zoeken.
Gebruiksgemak is goed.
Vormgeving in een woord prachtig ,vooral de dunne rand en rvs voet is mooi.
Duurzaamheid ik heb een 1 gegeven want binnen 1 week had ik bij de eerste tv een witte balk lopen van boven naar beneden van ongeveer 2 cm breed. De tv omgeruild bij bestekeus.nl zeer goede service deden echt niet moeilijk. De tweede tv begon ongeveer na 1.5 week ook last te krijgen van kleine strepen op het scherm nu alleen boven in het scherm van links naar rechts. Links boven in de hoek wordt het scherm heet je kunt je hand er niet op houden. Samsung gebeld ze vermoeden dat er een led defect is ,ze sturen een monteur langs met een nieuwe scherm.
Ik ben benieuwd.

Loek55 16-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Mooie tv; super beeld; geluid is goed; veel mogelijkheden; twee 3D brillen meegeleverd.
Paar minpuntjes:
Overschakelen naar ander kanaal gaat traag, maar dat is gebruikelijk bij HD TV heb ik begrepen.
Overschakelen naar favorieten omslachtig. (Bij mijn vorige samsung hoefde je alleen maar op de knop "FAV" te drukken).
Koop deze tv niet vanwege het internet. (Lees de reviews en vragen voor de samsung 6500 modellen). Ikzelf internet wel gewoon op mijn PC....

Dwightx 06-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Gewikt en gewogen, maar nu sinds 3 dagen erg tevreden met mijn UE46D6530. Alle voor mij geschikte modellen zijn de revue gepasseerd. Ik zit namelijk bij Canal Digital. Een CI-S(satelliet)slot was dus voorwaarde. Ik kon daarom niet om Samsung heen en het is geen straf gebleken. Anderen leveren dit ook mondjesmaat dus daarom nog getwijfeld tussen een Sharp (goede ervaring met mijn huidige/ referentiekader Sharp LC-32P50E) en Samsung maar uiteindelijk blij met mijn keus. Het is een televisie waar de mogelijkheden onbeperkt lijken. Welke bron ik ook gebruik (Sony BDP-S580, PS3 of Philips DSR HD 8121)het maakt niet uit, de beeldkwaliteit tart mijn voorstellings-vermogen. Bovendien was mij niet bekend dat televisies ook zo'n hoogwaardig geluid konden produceren, al zal ik dat niet gebruiken. Installatie is een fluitje van een cent en alle mogelijkheden zijn makkelijk te vinden. Ik heb nog lang niet alles kunnen testen maar dit is een topper. Ik hoop dat ik lang hiervan mag genieten!

Rinus Paul 12-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Het beeld vind ik fantastisch, geluid is wat minder maar was te verwachten. Alle extra's vind erg tegenvallen, het werkt erg traag, ook via het netwerk en niet flexibel (verbinding internet: kabel 40 megabit. Veel filmpjes via de browser/internet spelen niet af, sommige flashplayers en silverlight zijn niet geinstalleerd , je kunt ook niets zelf installeren, alleen updaten via de fabrikant. Ik had verwacht dat je alle video bestanden via het netwerk kon afspelen, zeker een simpele dvd, gaat niet. Moet ik toch mijn mediaplayer laten staan. Je kunt beter een uitgeklede led tv kopen en daarnaast een compacte PC, heb je veel meer aan.

Hansput 09-09-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

TV nu een maand in mijn bezit. Na een maand hield de TV ermee op. Deed niets meer. Via leverancier kwam de reparateur van Samsung. Mainboard vervangen loste het probleem niet. Bekabeling vervangen, loste niets op. Nu wordt het complete scherm vervangen.
Omdat de TV pas 4 weken oud was stelde ik voor de TV om te ruilen voor een nieuwe. Deden ze niet. Reparatie gaat minimaal enkele weken duren. Praktisch alle onderdelen worden nu vervangen. Waarom dan geen andere TV?
Klacht ingediend, hielp ook niets.
Zit nu zonder TV. Waardeloze service. Laatste Samsung voor mij.

XBWII 18-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Na 8 weken nog steeds zeer tevreden over deze tv.. Zeker na aanschaf van een CI+ module.

Zeer goede beeldkwaliteit.. Werkt goed in combinatie met me NAS..

Enige minpunt op dit moment is dat het al zo'n 7 weken duurt en we nog steeds geen Samsung brillen binnen hebben.

Roytje1981 30-05-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6530

Sinds gisteren in ons bezit en tot nu toe bevalt hij prima... Paar kleine dingetjes:

1. Zat geen handleiding bij (alleen installatie handleiding) De rest om uit te zoeken moet je via de e-manual op de tv zelf opzoeken.

2. Wij hebben digitale tv van ziggo... voorheen via een humax kastje.. dat beeld viel op deze tv tegen.. gisteren meteen een CI+ module gehaald en werkt nu perfect! Haarscherp beeld.

Wifi werkte na het invoeren van ons password meteen als een trein.

Verder nog niks te klagen, heb 3D nog niet uit kunnen proberen omdat de brillen worden opgestuurd.