Samsung UE40D5700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40D5700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ciat5 22-04-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D5700

Ik heb deze tv inmiddels al 6 manden. Geluid,beeld perfect.ook mogelijkheden betreft goed.Maar teletekst functies,kanalen veranderen, sleep timer betreft, kunnen ze heel veel van Philips leren,gewoon niks is mogelijk.

Ritzen45 01-02-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D5700

Sinds 1 maamd heb ik deze led tv. Verschillende merken heb ik bekeken en beluisterd. Kieskeurig heb ik erop nageslagen. Zelfs de monitorschermen van Samsung zijn de beste. De beeldkwaliteit van de tv is geweldig, zeer mooie kleuren. Van de verschillende merken vind ik deze led tv van Samsung de beste. Voorheen hadden we een digitale breedbeeld tv van Philips. Dit kun je echter niet vergelijken. De Samsung led tv werkt met de hd recorder van Ziggo perfekt samen. Ik vind het een prima aanschaf. Echt een aanrader !!

ciat49 31-12-2011

hoi,allemaal.
Ik heb deze tv ook inmiddels geinstaleerd.Ik heb ziggo digitaal d.m.v
wie weet hoe ik de kanalen nummers kan wijzigen of veranderen.
verder vind ik jammer dat ik min 30 min als sleeptimer instellen.Bij philips kon zelf tot 10 min instellen.Weet misc.iemand dat ik deze samsung ook zo kan instellen.
grt

Pinkeltje Venlo 09-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D5700

Deze LED-T.V vind ik bijzonder mooi vorm gegeven. De afstandbediening is zéér functioneel, het geluid is goed en omdat hij maar 11 kilo weegt, makkelijk te plaatsen.Energie-zuinig volgens de testen maar dat kan ik in mijn huiskamer niet controleren. Minimale kijkafstand is zeker 3 meter voor het mooiste beeld dat ik tot nu heb gehad.Voor €600 veel T.V. gekocht.

SE66 10-06-2012

Hi, gebruik je ook internet via de tv ? Kun je met een gewoon kabelabonnement ook uitzending gemist programma's b.v. makkelijk via de tv terugkijken ? Ik heb een internetaansluiting. Kan die in de tv ? Dat wordt me in de informatie nog niet goed duidelijk. Hartelijk dank voor jullie evt. hulp !

MelvinL 05-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D5700

Na ruim 2 jaar een Samsung LCD HD Ready TV te hebben gehad leek het me tijd om over te stappen op een Full HD LED TV. Wat een lastige klus bleek dit: het aanbod in beeldformaten, de extra's, wel of geen internet, 3D noem maar op was enorm.

Ik ben wat TV's betreft altijd al fan geweest van Samsung. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik hiermee zelf erg goede ervaringen heb en ook goede verhalen van anderen hoor. Dus het merk was snel gekozen.

De Samsung UE40D5700 is een uitstekend instap LED model. Vooral als je, net als ik, komt vanaf een LCD TV of zelfs vanaf een oude beeldbuis.
De scherpte en helderheid van het scherm is ongekend! En dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit van een blu-ray film, maar gewoon over digitale TV, eventueel HD TV. Kleuren komen erg goed uit, hier en daar zul je wel moeten tunen naar eigen wens.

Van het geluid stond ik erg te kijken. Je moet begrijpen dat deze TV maar 3cm "dik" is. En er komt via de speakers die onderin geplaatst zijn, bijna surround sound. Natuurlijk krijg je het beste resultaat als je je TV aansluit op een surroundset (let er wel op dat als je je TV op een receiver aan wilt sluiten je een optische audiokabel nodig hebt)

De gebruikersvriendelijkheid is weer zoals ik het gewend ben van Samsung. De duidelijke structuur en heldere uitleg helpen je je TV goed in te stellen zoals je m graag hebt. Met de CAM Module heb ik wel even gestoeid. Als het eenmaal werkt, werkt het goed, je hebt dan geen Digitale Decoder meer nodig, maar het is even puzzelen.

De extra's zoals de apps zijn een leuke toevoeging, denk aan Nu.nl, Twitter, Facebook, MovieMax (films huren) etc. maar verwacht er niet al teveel van, ze zijn zoals je ze gewend bent op de computer.
Anynet en Allshare heb ik nog niet uitgeprobeerd dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Wat echt leuk is om te proberen is om op je iPhone, je Android phone of tablet de app van Samsung Remote te downloaden. Via het netwerk (telefoon op WiFi en TV op WiFi met dongle of op LAN) kun je dan enorm snel zappen, typen, volume veranderen etc. Alles wat je met je gewone afstandsbediening ook kunt, maar dan iets fancy-er...voor de gadget freak ;)

Conclusie: Deze LED TV heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het is qua prijs en specificaties een prima instapmodel. Het beeld is enorm helder en scherp, vooral met HD TV en blu-ray. Het geluid is bijna surround en klinkt natuurlijk. De apps zijn leuk. Het design is een toevoeging voor je woonkamer en met een optionele CAM Module heb je aan je Samsung afstandsbediening of je iPhone/Android phone genoeg ;)

Ruthger52 27-05-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D5700

Tien jaar een Loewe tv gehad nooit geen problemen mee gehad prima beeld en geluid nu dus de Samsung UE40D5700 LED tv moet zeggen de tijd heeft wat dat betreft niet stil gestaan ben zeer tevreden met de keus die wij hebben gemaakt bijzonder mooi beeld zeer natuurgetrouw, Geluid wat minder dan van de Loewe tv Mogelijkheden ook breed internet aansluiten was zo gebeurd direct met lan verbinding kon dus ook direct een update uit laten voeren verder ook een mooie uitstraling het oog wil ook wat.