Samsung UE40D6200 2011

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40D6200 2011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

GWillemsen 30-07-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6200 2011

Geweldige TV, wel een externe speaker of homecinemaset gebruiken voor het geluid, in zo'n platte TV zitten nu eenmaal geen geweldige speakers.
Prachtig beeld, diepe kleuren.

MAAR: je kunt de TV niet uitzetten en de stekker er uit trekken dagelijks geeft een klap op de voeding. Dus op standby laten staan (de monteur zegt dat dat nog geen euro per jaar aan stroom kost). Bij mij was na een half jaar het beeldscherm doorgebrand, volgens de monteur dus door het aan en uit zetten. Heb eerst een week op de monteur gewacht (wel nette service aan huis) en toen moest de TV alsnog mee en ben ik de TV waarschijnlijk nog een week kwijt.

marco.a1977 14-04-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6200 2011

Zeer mooie en uitgebreide televisie, beeld eerst helemaal handmatig ingesteld. Nu echt een super beeld instellingen zijn heel uitgebreid. en ook de smart met app's zijn erg leuk en hamdig om mee te werken.
Ik raad deze led smart TV zeker aan.

roemus 05-05-2012

hallo,

Hoe krijg ik de tv op 200 hertz, hij staat op 60 hertz.

eduardw 28-12-2011

mooi en strakke TV ,had hier voor een LG 26inch
dit is een grote verbetering
kan alles via USB afspelen zelf MKV bestanden en zet ie er zelf de ondertitel ,die ook op mijn hdd staat.
alleen nu nog een gewoon toetsenbord op aansluiten als dat kan !
kan alleen geen grote apps afspelen.

KarimXP 23-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6200 2011

Ik heb deze TV al een paar weken. Eerste indruk was gewoon wow qua vormgeving. Hij lijkt wel kleiner dan 40 inch dankzij de dunne randen.

De beeldkwaliteit is echt super! Alleen het geluid is minder en dat vond ik wel jammer. Verder heeft deze tv erg veel mogelijkheden zoals; youtube, facebook, twitter, divx films kijken vanuit USB echt veel mogelijkheden enz.

Met deze tv bespaar je veel ruimte, omdat hij zo plat is en dankzij de ingebouwde kabel en satelliet tuner heb je de mediabox van UPC en je digitale satelliet ontvanger niet meer nodig en hij is erg zuinig qua energie verbruik!

Ik heb een CI+ module besteld bij UPC en vervolgens geïnstalleerd en het werkt echt goed alleen je kunt niet opnemen. Zelfs ontvang ik alle HD zenders zowel via UPC als satelliet (alleen vrije HD zenders).

De ingebouwde satelliet systeem is erg handig je kunt zelf je draaibare motor van je schotel ook mee besturen, alleen je kunt de zenders helaas niet verplaatsen, wel aan favorieten toevoegen, maar echt verplaatsten wil niet. Dat is wel een min puntje, misschien komt Samsung met een nieuwe update?!

Voor mensen die Playstation 3 hebben is deze TV het beste. Ik heb de PS3 op aangesloten en de beeldkwaliteit was meer dan ik verwacht had, erg scherp en mooi!

3D functionaliteit helaas nog niet kunnen testen, omdat ik er geen 3D bril hebt :)

Tim Schmeitz 22-04-2012

Hoe moet je alles instellen voor internet , kun je gewoon jou internet kabel gebruiken of kan het ook met WIFI?