Samsung UE40D6750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40D6750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ron Krijgsman 20-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D6750

Mooi toestel,duidelijk beeld en simpele aansluitingen
ook de afstandsbediening eenvoudig te bedienen,dit toestel nog maar enkele weken in huis ,maar het een uitstekende keuze geweest ,zeker ook omdat we meestal bij BCC kopen ,we moeten nog wel aan een instellingen werken,maar dat heeft te maken met de koppeling naar ons hifi systeem .
Wij zij zeer tevreden op 1 klein -puntje na en dat is de chromen voet,die hadden wij liever zwart uitgevoerd gezien.

B. Naad 12-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6750

Op zoek naar een tv voor familie.
Na lang zoeken, kijken, twijfelen toch weer voor een Samsung.
In eerste instantie voor dit model, maar ik kwam in een winkel ook de 6750 serie tegen van Samsung.
Dit model ziet er precies hetzelfde uit, maar heeft de vier voet in plaats van de platte voet.
De verkoper in de winkel vertelde me ook dat de 6750 net als de 7000 en de 8000 serie van Samsung Micro Dimming heeft.
Wat dat precies is is terug te vinden op de Samsung site.
Maar het beeld was zeker beter dan de 6530.
Het prijsverschil lag ongeveer 100.- hoger, maar na wat onderhandelen met de verkoper, was het verschil minimaal.
Mijn keus ging dan ook naar de ue40D6750 ipv de ue40D6530 van Samsung.

janfe 19-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6750

De tv was eerst aangesloten analoog en ik vond het beeld al behoorlijk scherp, een kennis heeft digginet en met mijn analoge zender is de kwaliteit al beter.
Sinds kort aangesloten op UPC digital met een CI+ module ging er een wereld van verschil open, superscherp beeld geluid is ook goed.
Via mijn mobieltje heb ik ook even met wifi het internetten uitgeprobeerd, ging probleemloos.
Heel veel mogelijkheden zitten erop.
We zijn er erg blij mee van deze keuze heb lang gezocht en vaak in de winkels tv's bekeken.
Deze samsung vonden we er meteen uitspringen van de beeld kwaliteit en meteen gekocht.

lala1983 28-12-2011

hoi janfe,
ik ben ook erg aan het twijfelen of ik deze lcd wil aanschaffen, mede doordat ik ook gebruik wil gaan maken van de CI+module van upc? heb jij ook Upc? klopt het dat je dan helemaal niks meer nodig hebt en er geen kabels aan de tv hangen? alleen het kaartje in de tv steken? ik hoor het graag even van je
gr linda

Hans-consument-2011 05-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D6750

Mooi toestel met mooi beeld, maar het geluid valt een beetje tegen (niet vol, beetje scherp). Er is geen gewone analoge audio-uitgang, maar ik heb de koptelefoonuitgang gebruikt om audio via versterker en boxen te laten lopen (2-kanaals) en dat geeft een beter geluid. De meegeleverde gebruiksaanwijzing beperkt zich tot de installatie, die overigens vlot verloopt. De rest van de bediening staat digitaal op de TV zelf, maar erg handig vind ik dat niet. Via internet kun je een pdf downloaden, maar helaas is die niet te openen. Door veel te proberen en alle menu's te doorlopen kom je er wel achter. Een grote plus is dat deze versie een SMART TV is die verbinding kan maken met je eigen internet netwerk (draadloos) en dat je dan via MOVIEMAX (eerst account aanmaken via internet) films on demand kunt zien - super! Het zou mooi zijn als dit wordt uitgebreid met andere aanbieders zoals Videoland. Verder zitten er onder SMART veel 'apps' op, waaronder Journaal24, buienrader, files etc. De vormgeving is mooi, maar de voet van de TV maakt dat je de draden er achter ziet liggen. Al met al een prima toestel, ik ben er tevreden over.

Sees 05-01-2012

Het geluid van de TV is enigszins te manupileren.
Met de tool toets 5 keuzes: Standaard - muziek - film - heldere spraak - versterken.
Beste opties zijn muziek of film om ietwat van dat blik af te komen.
Maar het blijft behelpen.Zoals met zoveel Tv's vandaag de dag.
Met b.v. een redelijk goedkope dolby setje, zoals de LG HX551 à +- 300€ klopt het weer helemaal. Zeker met de aanschaf van de dure bijbehorende kabels.

frans543 04-07-2011

* weinig bas
* mooi design
* local dimming is soms irritant sommige delen van het scherm worden hierdoor extra zwart (waarschijnlijk kun je dit via het menu uit zetten)
* hdmi kabel zit aan de zijkant soms zakt hij weg waardoor hij net geen contact maakt.
* de kabel kunnen niet echt netjes achter de tv naar beneden zakken
* mkv bestanden werken alleen als je deze avi op het einde noemt
* de tv speelt vrijwel alle downloads af inclusief 3d downloads.
* als je een 3d film download zoek er dan 1 waarbij je 2 beelden naarst elkaar ziet. op de tv kun je dan met de 3d knop en dan optie2 dit vertalen naar 3d beeld
* het zitten een aantal apps op de tv buienradar, nos laatste nieuws, funda, skype (standaard cam werkt niet)
* de tv kan alle media van een netwerk harde schrijf afspelen.