Sharp LC-32LE630E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-32LE630E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Anoniem 09-04-2013
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Het toestel heeft ons veel plezier gegeven maar nu heb ik wel geluid maar geen beeld meer. we hebben geen digitale ontvangst en toch goedbeeld gehad.het toestel is in ons bezit sinds 11.2011

Thethe2012 19-07-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

De time-shift waarover de Dhr.Hans Deventer schrijft wordt weinig over geschreven/gesproken.
De Tv vraagt om minimaal 32Gb opslagruimte voor Time Shift functie.
Een Sandisk 32GB aangeschaft en na het formatteren volgt een overdrachtsnelheidstest...FAIL!
Ik dacht Watte? Dus nogmaals...Stick beschikt niet over snelheid.
Sharp support gebeld die gaf advies"Formatteer maar via PC" Tv blijft vragen om te formatteren.
Sharp support gemaild en na een dag kreeg ik een firmware update toegestuurd.
Nieuwe poging = zelfde resultaat "0".
Nieuwe USB-stick besteld en speciaal gelet op de snelheid. Gevonden = Ultra Speed Transcend write 16Mb
Na een week weer een reactie van support "Ik heb het nagekeken, er is geen speciale USB-stick vereist.
De functie is vanaf software versie 10.84 aanwezig en we hebben zelf getest met een König stick van 32GB.
Eén dag later de snelle stick ontvangen en direct getest = FAIL!
Vandaag maar weer support gemaild met de ???-vraag.

De televisie bevalt voor de rest uitstekend.
Aangesloten met C+ op UPC. Menu is overzichtelijk.
Geluid is verrassend goed. Touch display onder het scherm. Heeft de beschikking over een ouderwetse UIT-schakeleaar.(hoeft niet, kan wel)
De prijs verschilt nogal tussen de winkels.
Bij Plattetvdiscounter komt de televisie vandaan voor een prijs die de onderkant van de prijslijst sierde.
Voor de Time Shift moet ik nog denk ik even geduldig zijn, maar vertrouwen is er wel in.

HansDeventer 20-07-2012

Hallo Thethe2012,

Voor de time-shift mogelijkheid moet je geen USB stick gebruiken, ze zijn te traag maar nog belangrijker, een USB stick heeft maar een beperkt aantal schrijfbewerkingen, bij time-shift gebruik wordt er continue data naar de USB stick geschreven en zal in de kortste keren defect raken.
Ook een externe harddisk met SSD is hiervoor niet geschikt, deze zal ook snel defect raken.

Ik heb zelf een 2,5 inch 80GB harddisk in een 2,5 inch USB harddiskhuizing geplaatst, en dat gaat prima.

Wat de aan/uit schakelaar betreft, deze heb ik toch geregeld moeten gebruiken vanwege het vastlopen van de TV.
Verder is het een prima toestel met een uitstekend HD beeld op het netwerk van Ziggo.

Henk2365 06-05-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Mooie tv maar video en audio streamen via je pc is een drama (heb hem daar voor gekocht), ben al 3 dagen bezig om het voor elkaar te krijgen. Gezocht op internet voor oplossingen maar ik begin te vermoeden dat het, ondanks de belofte dat het kan, niet mogelijk is.
Altans niet zonder een media center er tussen

niwesa 07-05-2012

Dat is ook het probleem waar ik tegen aan gelopen ben. Ik krijg met geen mogelijkheid iets afgespeeld op deze TV vanaf een netwerkschijf.

Sharp_user 22-06-2012

Zoals Dirk hieronder zegt, de Mediaserver moet DLNA ondersteunen. Zelf heb ik goede ervaringen met Serviio op een Windows Homes Server. Wel heb ik problemen gehad met een wat ouder Thomson DSL router. Deze heeft 4 LAN poorten. Normaal verwacht je dat deze poorten zich onderling als switchpoorten gedragen, maar dat bleek niet helemaal het geval te zijn. Na ongeveer 10 minuten streamen raakt de TV de Mediaserver kwijt.
Probleem kan worden opgelost de router niet te gebruiken als LAN switch. Dus koop een goedkope, simpele switch om alle apparatuur aan elkaar te verbinden, en hang ook de router aan de switch voor het verkeer naar Internet. De TV hangt overigens aan het netwerk via de Philps PTA01 Wi-Fi dongle die gratis bij de TV kreeg. Onderhuids is het voor het grootste deel waarschijnlijk een Philips 32PFL6606

luckyjanus 26-05-2012

Om alle media van je computer te kunnen zien moet je streamen. Een goed gratis programma daarvoor is ps3 media server. Daarmee kan je alles realtime omzetten.
Nadeel is wel dat meteen naar het midden van een film gaan niet gaat.

Dirk van der Slink 10-06-2012

Streamen vanaf een netwerkschijf gaat niet. Je moet een mediaserver hebben die DLNA compliant is. Bijvoorbeeld Windows 7 op je PC zet dan wel het delen van content aan.
tvmobili geinstalleerd als mediaserver en binnen 10 minuten draaien. Via webinterface kan je alles instellen. Wel opletten dat in je firewal de juiste poort open staat.

Leeuwves 01-05-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Fijne tv, redelijk smalle randen, mooi beeld en uitermate makkelijk instellingsmogelijkheden. Echt een fluitje van een cent om hem aan te sluiten.
Gekocht bij Foto Klein voor de prijs van €.409,00, in de winkel! Niet slecht gescoord toch?! Hopen er nog lang plezier van te hebben.

pinokkia 28-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Nu naar bijna 6 maanden in mijn bezit. Heb ik nog steeds heel veel schik met deze led tv. Als enigste mintpunt is dat deze tv wel traag is van bv zender 1 naar 6 te gaan. De snelheid van zappen sneller te gaan is gelijk oké in te drukken. Binnenkort krijg ik de AN-WUD630 wifi adapter. Dan kan ik gelijk het internet uitproberen. Hierover schrijf ik terzijnertijd ook een review over.

Jantje2012 14-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

TV nu 1 week in het bezit. Gekocht vanwege mooie reviews op Kieskeurig. Installatie is, door middel van quick-installatie instructie, fluitje van een cent. Er zit geen dik instructieboek bij TV. Dit is allemaal te vinden via de helptoets op je afstandbediening. Vervolgens Smartcard van Ziggo erin gestopt en na ongeveer 4 uur hadden we digitale (HD) TV. De TV bevalt prima. Prachtige kleuren en rustig beeld. Geluid is echt prima, al begrijp ik dat als je een film gaat bekijken het wel mooier zal klinken door een surroundsystem. TV is op de voet te draaien. TV ook via netwerkkabel op router aangesloten, waardoor je verbinding hebt met “Sharp TV”. Kortom een prima TV met vele mogelijkheden voor een mooie prijs.

HansDeventer 11-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Beeld: helder en strak en vooral scherp, HD uitzendingen zien er prachtig uit, verder veel instelmogelijkheden, alles is naar eigen smaak in te stellen, ook R.G.B.

Geluid: luidspreker zit aan de achterzijde, nadelig bij plaatsing tegen muur.

Netwerk: TV is makkelijk op te nemen in thuisnetwerk, heeft wel moeite met het herkennen van sommige bestandextensies terwijl die wel weergegeven zouden moeten worden volgens de helpfile in de TV.
Met TwonkyMedia kun je al je muziek, foto's en video’s op je TV afspelen welke op je eigen PC staan.

Waar niemand over schrijft is de mogelijkheid om een harddisk van minimaal 32GB aan te sluiten via de USB poort, je krijgt dan de mogelijkheid om de uitzending waar je naar kijkt in de pauzestand te zetten of als het ware terug te spoelen via de afstandbediening, zo kun je ook hinderlijke reclameblokken overslaan.
Zodra de TV de harddisk ziet vraagt hij om deze te formatteren, daarna is die klaar om te worden gebruikt als opnameapparaat voor het programma waar je op dat moment naar kijkt.

ronronron 10-07-2012

Kan je ook volledige programma's opnemen of programmeren? Als je bijvoorbeeld niet thuis bent.

Dank!

Obbienl 11-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Nog net geen 3 maanden in bezit en het kijkplezier is over. Nog wel geluid, maar geen beeld. Ook het menu is niet meer (zichtbaar) op te roepen, dus er schort iets aan de beeldaansturing. Morgen Sharp eens bellen en kijken hoe het met de garantie zit. Ik laat wel weten hoe dit afloopt.

mickster 14-10-2012

Ook hier hetzelfde euvel...

Tot afeglopen weekend een uistekend toestel, maar het feit dat het toestel er na een klein half jaar alweer mee ophoud, is toch wel opmerkelijk te noemen.

Is het probleem opgelost bij de eerdere geplaatste reacties en hoe verder te handelen?

Bvd

mick

Areza 02-04-2012

Is het probleem opgelost?
Heb hier hetzelfde euvel dus ben geïnteresseerd wat er mis was en hoe het opgelost is.

sanchaz12 10-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Pas heeft onze Sony 'glasbak' tv het loodje gelegd, en na lang zoek en speurwerk op Kieskeurig tot de conclusie gekomen dat deze tv ruimschoots aan onze verwachtingen zou moeten voldoen. Voorwaarde was dat hij Ziggo-gecertificeerd moest zijn. (Staat niet aangegeven, is hij wel naar mijn idee...) En ook dat hij energiezuinig moest zijn.

Eenmaal uit de doos gehaald, viel meteen op dat de afwerking zeer goed is. Geen gekraak of buigbaar plastic.

Een poosje later was de tv al helemaal klaar voor gebruik. Het eerste waar de tv je mee verwelkomt is om een paar stappen te doorlopen waarin je n.a.v. een aantal voorbeelden het beste beeld en geluid instelt. Aan het einde hiervan krijg je een full-hd filmpje voorgeschoteld waarmee de tv laat zien hoe het beeld eruit ziet. Vervolgens de meebestelde Ziggo CI+ module er in gestoken en zenders gezocht. Na wat gestoei met de juiste instellingen voor het Ziggo-net (Frequentie en netwerk-id), stond daar plots Nederland 1 HD in al zijn glorie. Hier valt weinig over op te merken, het beeld is helder en erg kleurecht. Zwart is ook echt zwart.

Specifiek per onderdeel:

Geluidskwaliteit:
Een 10 vanwege het brede frequentiebereik van de speakers. Lage tonen zijn mooi diep. Hoge tonen zijn erg helder, maar zeker niet schel. Een tv waar je niet snel een apart speakersetje op aan zou hoeven sluiten.

Beeldkwaliteit:
Een 9 vanwege soms, heel soms wat wazige plekken in gezichten. Dit is voor de normale kijker waarschijnlijk moeilijk te ontdekken, maar van dichtbij ziet het kritische oog wel wat waas.

Mogelijkheden:
Een 10. Is geschikt voor zowat alles wat je met een tv wil doen, behalve 3D. Aquos Net+ werkt snel en makkelijk. De usb-aansluiting werkt ook probleemloos, zelfs MKV, MP4 en AVI bestanden zijn af te spelen.

Gebruiksgemak:
Een 8 vanwege de toch wel omslachtige manier van zenders selecteren via een 'lijst'. Als je op de 'LIST' knop drukt, krijg je wel een lijst van alle kanalen, maar dan wel in rastervorm (een soort miniatuurweergave). Voor iemand die gewend is om via een SD-digitale ontvanger tv te kijken is dit toch wel even wennen.
Ook de EPG is omslachtig te openen. Om de EPG te openen moet eerst terug gegaan worden naar het hoofdmenu, waarna de EPG geselecteerd kan worden. Nadat je dit opent, verdwijnt het beeld en geluid totdat je het weer afsluit. Wederom iets wat bij de SD-ontvangers niet zo is.
Wat in deze categorie wel goed werkt is de zapsnelheid, even snel als bij een SD-ontvanger.
De afstandsbediening is makkelijk en reageert goed, ook van een grote afstand. Alleen is de plaatsing van de zap-knoppen en de pijltoetsen wat onhandig. Je drukt soms op een verkeerde knop omdat ze dicht bij elkaar zitten.

Vormgeving:
Een 10 vanwege de sterke plastic behuizing. Veel led-tv's hebben een zelfde soort omlijsting, maar die zijn veel buigzamer dan die van deze Sharp. De voorkant is glanzend, de achterkant is mat. Ook is het een van de dunnere tv's, maar niet de dunste. Verder aan de voorkant ook goed reagerende aanraak-knoppen.

Duurzaamheid:
Een 10. Eigenlijk kan ik er niet veel over zeggen, maar tot nu toe erg duurzaam. De tv staat stevig; er is veel kracht voor nodig om hem om te laten vallen. Ook is op de glanzende omlijsting nog geen krasje te bekennen.

Al met al, een uitstekende tv voor een uitstekende prijs. Zeker een aanrader!

Draadnagel 06-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Na veel vergelijken, oa met Samsung, gekozen voor deze Sharp (in Philips behuizing!). Het contrastrijke beeld wint het in deze prijsklasse absoluut van alle anderen. Ook erg fijn is het mat zwarte beeld als ie uit is. Als ik een spiegel in m'n woonkamer wil ( Samsung!) ga ik wel naar Ikea! Wel belangrijk om te weten: alledrie HDMI uitgangen zijn van nieuwste / snelste protocol (1.4). Je kan niets met goedkope / oude HDMI kabels !
Erg fijne TV, ook het geluid is ruim voldoende.

escofier 02-01-2012
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Een fantastische TV, zeer gemakkelijk in te stellen, een schitterend rustig beeld op analoog ontvangst via kabel, kan hem op stand by zetten of echt uit, geluid is behoorlijk goed, gebruiksaanwijzing is dan ook echt niet nodig

Escofier 21-04-2012

Na een aantal weken ben ik nog steeds meer dan te- vreden over mijn "Supersharp"

-Tinussie- 07-12-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Super tv: helemaal top!!!
Makkelijk in gebruik en super beeld en geluid.
Wij zijn er heel tevreden mee.
Wij hebben getwijfeld tussen een Panasonic van 200 Hz en deze. 200 Hz is op zich beter als deze 100 Hz, maar deze tv heeft veel mooiere kleuren. Voetbalwedstrijden zijn heel mooi te volgen.
Aanrader!

Re1966 01-11-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Na jarenlang altijd Sony Tv's te hebben gehad toch de overstap gemaakt naar Sharp. Dit ondermeer naar aanleiding van de goede verhalen over hun scherm techniek. Bovendien heeft de Sharp LC32LE630 veel mogelijkheden voor een redelijke prijs. Leuke bijkomstigheid, 3 jaar garantie. Beeld van de TV is perfect. Zeker i.c.m. HD televisie waar wij gebruik van maken. Bovendien blijft het beeld goed ook als de zon de huiskamer binnenvalt.
Aanzetten vraagt enige gewenning omdat het wat langer duurt dan wij gewend waren. Bovendien schakelt het standby ledje uit als te TV aanstaat. Wel prettig met kijken, geen brandende lampjes. Geluid is matig, maar wij gebruiken altijd de home cinema set voor het geluid.

Wat wel tegen viel is de mediaplayer die er in zit. Deze is van matige kwaliteit. Veel bestanden ziet hij niet of kan hij niet lezen. Had gehoopt dat de TV de Popcorn Hour kon vervangen maar dat gaat niet gebeuren.

Hou er ook rekening mee dat de TV 3 HDMI aansluitingen heeft. Twee daarvan zitten netjes verborgen maar de derde zit aan de zijkant. Staat wat minder mooi als die benut dient te worden.

Verder hebben we een probleem met het toevoegen van apparaten. Deze apparaten zoals bijvoorbeel een DVD recorder stel je softwarematig in. Snel en gemakkelijk te doen. Maar helaas zijn we ze al twee keer kwijt geraakt in het menu. Je moet ze dan opnieuw instellen.

Wacht nog heel even met een garantie verzoek, mede omdat ik tegen op zie de tv op te moeten laten halen.

Over de duurzaamheid valt nog weinig te zeggen. Wij hebben de TV aan de muur hangen dus er zal weinig mee kunnen gebeuren.

Kortom en goede en mooie TV voor een redelijke prijs.

Marcie32 29-10-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Vandaag het toetsel gekocht en geïnstalleerd. Installatie loopt soepel en zonder moeilijke keuzes, TV zenders allemaal automatisch geïnstalleerd. Ik beb me verbaast over de kwaliteit van het beeldscherm, tijdens het instellen. Werkelijk prachig, vooral levendige en natuurlijke kleuren. Het geluid is ook prima, je zou het niet verwachten bij dit soort televisies, maar het is toch echt! Ook prettig is het installeren van de apps om bijvoorbeeld filmpjes op youtube te kijken, uitzending gemist noem maar op, alles via je eigen netwerk/internet. Ja er zit internet op dit model, heerlijk ideaal, geen installatie van silverlight of andere mediaplayers nodig.

Verder is het toestel voorzien van een aan/uit knop, erg prettig, toetsel blijft dus niet op stand-by, energie-zuinig. Het toestel verbruikt slechts 10 euro op jaarbasis, valt in het A segment qua energie-verbruik. Verder is het toestel voorzien van een goede degelijke voet (metaal) waar je het scherm op vast kan zetten.

Het herkennen en toewijzen van externe apparaten, werkt ook simpel, zoals bijvoorbeeld een playstation/Xbox noem maar op. Verder kan je ook films, door het toestel toe te voegen aan je thuisnetwerk, direct op je televisie bekijken. Hoe dit werkt moet ik nog uitzoeken.

De afstandbediening ligt prima in de hand en voldoet aan het bedieningsgemak zoals je wenst.

SharpTelevee 29-10-2011

---------Update review, 29-10-2011---------
Nu al een tijdje in mijn bezit en ben er enorm tevreden over! Beeld is echt supermooi, iets waar Sharp ook om bekent staat, het geluid is voor zo'n tv als dit ook goed en je kan het ( net als het beeld ) helemaal naar persoonlijke voorkeur instellen!

Geweldig toestel!

-----------2e review, 8-10-2011----------
Ik heb deze tv nu een tijdje en ik vind hem echt geweldig, super kwaliteit!
Ik was vorige week nog in de BCC en daar stond deze tv ook weer en daar kan ik toch zien dat ik een hele goede keuze heb gemaakt, geweldige beeldkwaliteit!

Het geluid is ook goed, alleen ga ik bij een tv liever voor super goede beeldkwaliteit dan het geluid, maar ik heb zeker geen klachten!

Hij is echt heel gemakkelijk te bedienen en je kan er ook een hele boel op aan sluiten!

---------1e review, 29-8-2011----------
Echt een geweldige tv met super beeld! Haarscherp en heel mooi helder. Super vloeiend beeld door de 100Hz, Je kan het beeld volledig instellen naar persoonlijke voorkeur, zo laat de tv meerdere afbeeldingen zien die in tweeën zijn gesplitst, allebei zien ze er anders uit, en dan geeft de tv je de keuze welke zijde je mooier vind, dat slaat hij dan later op, en past ie toe als je tv kijkt, aan het gamen bent, enz.
Heb een PS3 aangesloten op deze tv en dat ziet er ook fantastisch uit! echt super mooi wat een verschil met mijn vorige tv, die HD Ready was, en een stuk kleiner. En deze tv heeft 100Hz is Full HD en gewoon geweldige kleuren.
Heb hem overigens bij de Media Markt weg voor maar €450! echt een top service daar in de winkel!
Twijfel niet, koop deze tv als u een nieuwe tv wilt kopen. Hij is echt ideaal!

mc23 11-10-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

heb deze tv nu twee maanden en ben er zeer tevreden over. gekocht bij media markt voor 499 euro. gewoon afdingen dan krijg je vanzelf de prijs die je wilt. geluid is gewoon slecht maar dat hebben alle platte tv's bijna. voor de rest is ie makkelijk te bedienen en de mogelijk heden zijn reuze teveel om op te noemen. toen ik hem kocht was ie niet ziggo gecertiviceerd maar het werkt priema dus dat zegt niks.

Carrierelady 09-10-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Mooie strakke tv. Niet dik. Vlijmscherp beeld (waarop uitgezocht) en zappen gaat vlot. Energiezuinig toestel. Geluid is wat hol ongeacht de 3 geluidsopties, maar helaas is dat bij alle platte toestellen. Handig is de usb-aansluiting en mogelijkheid tot aansluiten op een netwerk. Je kan hem ook nog een tikje naar rechts op links geven, want hij roteert iets op de voet.

Helaas was hij geleverd met 3 krassen op het beeldscherm. Maar dat was omdat de glazen plaat niet geplastificeerd is. Alleen het frame is dat.

pinokkia 11-09-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Ik heb eerst via internet gekeken en vergeleken. Welke tv ik voor mijn eigen slaapkamer wil kopen. Uiteindelijk kwan ik uit op 2 tvs.(samsung UE32D6500 en Sharp LC-32LE630) Ik ben vervolgens naar een winkel gegaan die beide tvs er had staan. En de mazzel had ik ook eens dat beide tvs naast elkaar hingen, want ik kon toen heel goed vergelijken. Tevens werd ik heel goed geinformeerd door de medewerker van de winkel. Aangezien ik al 2 samsungs tv (plasma 50 inch en lcd 27 inch) en 1 sharp lcd (sharp LC-32FH510E)heb. Was het dit keer wel een moeilijke keuze, want de sharp heeft iets mindere gadgets op de tv. Terwijl op de samsung UE32D6500 echt alles op en aan zit. Uiteindelijke heb ik toch voor de beeldkwaliteit gekozen van sharp, want daar kan samsung lcd/led tv NIET tegen op.

Geluidskwaliteit: Voor mij is dit goed, want ik heb nooit hard de tv aanstaan op de slaapkamer.

Beeldkwaliteit: Zoals bij mijn vorige review over sharp tv (LC-32FH510E). Is ook bij deze led tv zelfs bij analoge beeld op 2 meter afstand zeer rustige en scherpe kwaliteit.(slaapkamers allemaal analoog UPC of digitenne van kpn) Dat is bij de samsung led tv veel mindere kwaliteit.

Mogelijkheden: Ondanks dat op de Sharp geen 3D op zit en GEEN ingebouwde wifi. Kan deze sharp gelukkig wel alle bestanden via de ingebouwde mediaplayer afspelen.

Gebruiksgemak: Simpel en heel makkelijk de zenders te installeren en op te zoeken. Moet wel toegeven dat dit menu vergeleken bij mijn andere shap tv veel gemakkelijker en overzichtelijker is. (Philips menu)

Vormgeving: Deze tv is in iedergeval platter dan de andere 3 tv in huis. Maar weer iets dikker dan de samsung UE32D6500. De sharp heeft nml dezelfde vorm als de philips PFL6606H

Duurzaamheid: Kan ik niet over oordelen, want ik heb net deze tv.

ton sharp 09-09-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Voor de slaapkamert op zoek naar n mooie LCD. Veel gezien en vergeleken en de Sharp kwam er voor ons als beste uit. Strakke vormgeving smal, hangt aan de muur.
De opstart duurt wel lang zeker 5 seconden dit lijkt niet lang maar als je op de aan toets drukt verwacht (ik) dat het (bijna) gelijk aan springt.
De dongle voor internet is nog nergens te koop. Het heeft teletekst 2.5 het is mij nog niet gelukt om de witte gearceerde cijfers te benaderen voor een snellere toegang tot de pagina's.

Het geluid valt mij 100% mee. Het beeld is echt een plaatje. De 220v snoer aansluiting kan wat ongelukkig zitten voor een muurbeugel. Bij mij past het net.
Vreemd dat de 4 schroeven voor de voet niet passen in de wandbevestiging. Ontwerp foutje zou ik denken.

Ik ga weer met plezier naar bed, heeft 1 nadeel je valt wel eens in slaap ;-).

Thijs1976 05-09-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Keuze genoeg in lcd-land. Ons oog viel op deze tv. Sharp is een toonzetter wat betreft de beeldbuizenmarkt. Diverse merken halen hun beeldscherm bij Sharp vandaan. Ik zat te twijfelen tussen 2 tv's waaronder deze Sharp. De keuze was snel gemaakt. Een mooi en helder beeld met een fijne scherpte. Het geluid dat via een kleine achter woofer is prima. Nu een paar weken in ons bezit en we hebben tot op heden alleen maar lof over deze tv. Sharp is een beetje in de vergetenheid gedrukt, maar met deze nieuwe lijn zijn ze zeker geduchte concurrenten voor de grotere jongens onder ons.

Wisselaar 17-08-2011
Geschreven voor: Sharp LC-32LE630E

Prachtig ontwerp. Scherp beeld (100Hz). Full-HD. Interne DVB-C tuner.Gewicht slechts 10 kg.Draaipoot.Aansluitingsmogelijkheden externe apparaten royaal.Overzichtelijke menukeuze en duidelijke informatie. Uitgebreide handleiding in Helpmenu.

wisselaar 05-12-2011

Nu bijna 4 maanden in bezit van deze lcd-led tv. Mening onveranderd positief. Met name de kwaliteit van het beeld en het geluid is perfect. Een aanrader !