Toshiba 26DL834G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Toshiba 26DL834G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

mc.chick 09-11-2011
Geschreven voor: Toshiba 26DL834G

Ik was opzoek naar een lcd tv met dvd speler voor in de badkamer. Ja een vreemde plaats misschien maar wij vinden het fijn in bad te zitten en tv te kunnen kijken.

Ik heb altijd een philips tv gehad en moest even wennen aan de gedachte een ander merk te nemen. De tv doet solide aan en heeft een mooie vormgeving. De randen rondom het beeld zijn slank en de speakers zitten onderaan het beeldscherm (uit het zicht aan de achterkant). Het geluid is niet optimaal maar voldoet zeker. Er zijn mogelijkheden om de toonhoogtes wat aan te passen wat ik een prettige optie vind.

Het beeld is verder van goede kwaliteit. De tv geeft standaard de kwaliteit van het binnenkomende signaal weer. Enige wat ik mis is dat je de scherpte van het beeld kunt aanpassen. Soms fijn bij analoog beeld of dvd's. Het led scherm is voorzien van een matte laag wat ik een pré vind. Spiegelend beeld vind ik vaak erg storend.

Al met al ben ik erg tevreden met deze tv. Ideaal voor in de slaapkamer en om met de kinderen een dvd te kijken.