Sharp LC-46LE630E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-46LE630E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gaby1968 12-07-2012
Geschreven voor: Sharp LC-46LE630E

Mooie tv met goed geluid! Tevens krijg je na het aanmelden bij sharp nog een jaar extra garantie, dan heb je 3 jaar garantie. Uitzending gemist en rtlxl is super handig. Mat scherm dus geen last van spiegeling. Een aan en uit toets en een extra woofer geeft het geluid net wat meer volume. Top tv

roelwijnen 03-11-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE630E

Tv sinds 3 weken in het bezit. Super, het geluid wat er uit zo'n platte tv komt. De ingebouwde subwoofer maakt het echt een voller geluid. Het beeld is ook super, ik heb er HD tv van upc op aangesloten en het is echt super helder. Ik heb de tv nog niet op internet aan (kunnen) sluiten omdat de wifi-adapter voor dit type tv nog niet verkrijgbaar was bij mediamarkt, hopelijk weet ik hier binnen onafzienbare tijd meer over te vertellen!

Roelwijnen 26-01-2012

Inmiddels ben ik in het bezit van de wlan adapter AN-WUD630, maar op de één of andere manier werkt de adapter niet op de TV. Iemand ervaring mee? Weet iemand hoe te verhelpen?