Samsung UE46D8000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46D8000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

H.Y. 14-08-2016

Zeer teleurgesteld in Samsung TV

Geschreven voor: Samsung UE46D8000

De samsung46D8000 is een prachtig toestel. Het smart gedeelte ietsje te traag. Beeld prachtig. Mijn eerste samsung tv. Ik heb het toestel ruim 4 jaar gekocht voor ruim over de 2000 euries en nu komen er steeds meer verticale strepen op. reparatiekosten, lees ik 900,-. Zeer teleurgesteld. Ik dacht: een goede investering in kwaliteitsproduct. Nog nooit is een TV bij mij zo snel kaduuk gegaan. Dat wordt dus nooit en never meer een Samsung.

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• smart traag
  • Duurzaamheid

LdG1960 05-01-2016
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Bij aankoop leek dit een perfect toestel dat juist nieuw op de markt was gekomen. De geluidskwaliteit is natuurlijk zeer matig maar het beeld bleek super. De bediening van het toestel is niet altijd even logisch maar alles went.
Heb het toestel nu 4 jaar in gebruik en zie een vervelende verticale kleur afwijking ontstaan in bepaalde delen van het beeldscherm. Reparatie kosten zijn erg hoog. Samsung klant hulp systeem daarbij zeer onvriendelijk en slecht te bereiken. Bij aanschaf leek het een prima koop maar nu na 4jr. dus " duurkoop "

J H 06-12-2015
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Een update revieuw voor deze tv
Heb hem nu 4.5 jaar dagelijks uren in gebruik en ben meer dan tevreden.
Het beeld blijft onwerkelijk mooi en kan geen nadelen in de weergave vinden.
Wit is wit en zwart is zwart,
Moet wel vermelden dat ik met een 100 prc. Signaal werkt via sateliet ontvangst.
Gr. J H

H72 26-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Gebruikersvriendelijk, strak design, scherp beeld, 3D is echt geweldig, makkelijk aan te sluiten en in te stellen (plug and play)

Anoniem 28-10-2012

----------Update review, 28-10-2012---------
Na meer dan een jaar gebruik, een meer objectieve review.
Destijds aanschaf vanwege een eerste indruk beeldkwaliteit, vormgeving, aansluitmogelijkheden, specificaties en het eens een keer aan de kant zetten van m'n Samsung antipathie. Deze laatste is minder objectief... :-)
De beeldkwaliteit is goed, als je recht voor het toestel zit. Overdreven scherp beeld (ook teruggedraaid); ver buiten de werkelijkheid. Zit je onder een kijkhoek, neemt het contrast al bij een kleine hoek snel af, waardoor je naar een minder beeld zit te kijken.
Bij een 16:9 full screen beeld, heb je horizontaal, boven en onder een streep vals licht. Een fout. Hiervan gelukkig geen last bij bioscoopfilms (bijv 24:9) met boven en onder zwarte balken.
Lever je een minder dan goed HD beeld signaal aan, zie je "wolken" in het zwart.
Heb je maar een beperkt verlicht deel (denk aan aftiteling) op een zwarte achtergrond, is de helderheid van die aftiteling afhankelijk van de hoeveelheid tekst op dat moment op het scherm. Denk hierbij ook aan de gevolgen bij een science fiction film.
Het meest irritant is het voortdurend moeten invangen van snelle bewegingen. De TV is er maar druk mee en het is onbegonnen werk. Het lukt hem niet. Vooral bij 3D "leuk".
Om bovenstaand te verbeteren is in het menu van alles geprobeerd / ingesteld, echter geen verbeteringen.
Indien ARC is ingeschakeld dwingt de TV de versterker het geluid weer te geven. Wil je partner TV kijken, jij een CD met de hoofdtelefoon luisteren, moet je diep in het menu Anyet uitschakelen; nadien weer inschakelen. Uitermate bedien onvriendelijk.
Dat de Apple App nog steeds geen vrijgave heeft het TV beeld v/d Samsung op je iPad/iPhone weer te geven is ook zoiets. Deze optie is beperkt tot Samsung tablets / phones.
My last Samsung........

--------1e review, 28-8-2011---------
Na jaren plasma kijken nu voor een LCD LED gekozen.
Voor een dergelijk fraaie en extreem platte TV heeft Samsung een geweldige oplossing voor de standaard TV geluidskwaliteit gevonden. Kijk je niet naar een film of concert is de geluidskwaliteit voor normaal gebruik ruim voldoende. Stemmen zijn goed verstaanbaar. Wil je meer:
De ARC werkt in combinatie met de Denon receiver perfect. Dolby Digital 5.1 wordt via de HDMi ARC keurig doorgegeven aan de receiver.

De beeldkwaliteit is voor een LCD geweldig! Zwart is echt zwart en toch detail in het zwart: niet eerder zo mooi gezien. Meer scherpte dan de werkelijkheid is gelukkig naar normaal terug te stellen; datzelfde geldt voor de kleuren. De beperkte kijkhoek is een tegenvaller, als je plasma gewend bent. Boven en onder is -afhankelijk beeldmateriaal- af en toe een lichtere rand (rand lichtplaat?) te zien. Blu-Ray 2D "kan niet beter"; 3D-shutter is snel, geen opvallende crosstalk, bijzonder fraai. Leuk 3D app materiaal via Smart Hub. De TV beloont je met de betere kwaliteit van Blu-Ray tov film downloads.

3D 1080P24 ARC HDMI1.4 verzin het maar, alles is aanwezig. App's zijn grappig, echter niet de praktische App's gevonden en/of het gemak in vergelijk met Philips Net TV. Op je Apple iPod/Pad vind je wel de remote app, echter niet de view app: hier eenkennig Samsung alleen met Samsung tablet/Galaxy. Smart Hub is grappig, echter in tegenstelling tot wat meedere fabrikanten beweren vervangt ook deze Samsung maar gedeeltelijk een echt goede mediaspeler. De mogelijkheid om een USB HDD aan te sluiten is een super plus: uitzending stilzetten, terug zien en/of opnemen, alles in HD.

Door de CI+ Ziggo compatible en de sourcekeuze simpel te bedienen. Interessante opties voor de EPG. Duidelijk menu. Het beheer van de opgenomen uitzendingen op de USB HDD kan beter. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de betere Humax decoder oplossingen.
App's zijn goed te gebruiken, onhandig het internetpagina's oproepen.

Vormgeving: eindelijk een beeldscherm zonder aangeplakte speakers, brede randen, houders met speakers etc etc. Gewoon een scherm, zoals het moet.

De duurzaamheid is een inschatting. Alles voelt degelijk vanaf het moment uitpakken tot en met vandaag in gebruik.

Een goede keuze; vanaf de eerste confrontatie geloof je je ogen niet: de beeldkwaliteit is heel erg goed.

Willem van Rijssel 04-12-2012

Hallo, ook ik heb lange tijd een plasma tv gehad en ben pas geleden overgestapt naar deze Samsung ivm de mooie vormgeving.
Ik kan be-amen dat de TV erg veel moeite heeft om het beeld weer te geven. Het ziet er nogal onrustig uit. Vooral bij Full HD.
Daarom kan ik je misschien een tip geven: Zet het video van je bron (satelliettuner of los kastje) op 720p en niet op 1080p. Dit scheelt een hele hoop rekenwerk en het beeld wordt er veel rustiger van. Ik vind trouwens dat je full-HD alleen op een heel groot scherm (of beamer) moet kijken anders komt het niet tot zijn recht.

Ik heb ook een lijstje gemaakt van mijn TV-instellingen. Misschien heb je er wat aan.

Komt ie:

Digitaal ruisfilter: Uit
MPEG ruisfilter: Uit
HDMI-zwartniveau: Laag
Motion Plus: Standaard

Met deze instellingen is het beeld aardig om naar te kijken (vind ik).
Het is geen plasma wat betreft kijkhoek en filmisch beeld, dat klopt, maar hij is wel mooi van vorm en een maatje groter dan mijn plasma door de smalle rand. En hij verbruikt natuurlijk veel minder stroom.

Succes, Willem

Willem van Rijssel 06-12-2012

Aanvulling: Wanneer je ´LED Motion Plus´ op AAN zet, staat deze UIT en andersom. Check dat maar met de INFO toets op je afstandbediening. AAN verbruikt veel minder stroom dan UIT. Dat kan dus niet. Foutje in de software volgens mij.

haikohoekstra 17-10-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Hier een update over deze tv,heb hem nu 8 maanden.na 2 maanden al een nieuwe mainframe erin gekregen.want het beeld was niet vloeiend.Maar heb nu problemen met de zenders ze vallen uit en gaan weer aan.Ik heb er een nieuwe bluray hdd recorder bij gekocht ook van samsung,en als ik die aan doe gaan de zenders behoorlijk storen,het worden allemaal blokjes,en dat doet hij het zelfde met de playstation3.O ja was ik bijna vergeten mijn mooie afstandsbediening ben ik ook al 3 weken kwijt,was ook stuk de programma knop werkt niet meer dus niet meer zappen.al met al behoorlijk pech.
ben nu in onderhandeling met leveracier ivm garantie.Ik denk dat samsung weer langs komt,zullen ze er wel weer oude rotzooi inzetten.al met al een zeer ontevreden klant.

alias3912 03-09-2012

Heb de 46d8000 al een half jaar ben zeer te vreden over het toestel

spat zuiver scherp beeld zowel 2d als 3d

Het geluid is goed vd tv maar heb een soundbar hw e551 er bij van samsung prima geluid is nog beter.

ideaal toestel

alias1961 24-08-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Was bang dat ik de 46d8000 net iets te vroeg gekoccht want in december gekocht en in mei juni kwam de 46e8000 uit maar die 46e8000 vind ik volgens mij met die ijzeren stang niet zo design ook later werd duidelijk dat die gebaren stem commando's traag reageren en in hdmi zels van 4 naar 3 en scart van 2 naar 1 een voor mij ogen geen bijzondere opvolger en de 46d8000 in combinatie met blu ray speler 3d d6900 en home cinema soundbar hw e551 ideaal apparatuur samsung is machtig mooi

nu zie ik 2 reviews van de 46d8000 een ziggo gecertificeerd en die andere niet de met ziggo gecertificeerd heeft een lage waardering wat gewoon niet klopt en deugt het is de beste led op dit moment ooit.

wan de mijne is upc ziggo canal digitaal en kpn digitenne gecertificeerd.

manymore2000 19-06-2012

Wij hebben ook een ue46d8000

Het toestel kan van alles zeer uitgebreid.
Maar.....

Vlekken in beeld al meerdere malen een monteur er bij gehad.
De kwakt de PCB's als een soort pizza dubbel op elkaar, wat een kennis heeft deze man.
Wij zijn nu met scherm nr 3 bezig en nog steeds is het probleem niet opgelost.
Wat een kansloze tv, NIET KOPEN !!!.
De service van het service center is rond uit slecht.
Ze bestellen een nieuw paneel, deze is nog slchter dan die ik had.
oude wordt weer terug gezet, en het antwoord van het service center is "dat hoort bij deze TV "!? !!

Kost maar 2100 euro ex brilletjes.
Je kijkt dus een 3D film met grote vlekken in beeld.
Als of er een extra lantaarnpaal brand.
De service van Samsung is rond uit slecht.
Helaas kan ik geen foto uploaden hier anders had ik dit gedaan.
Kansloos ik ben ook zeer ontevreden en boos.
Bedrogen voel ik mij.
Nu een nieuw probleem, het toestel besluit zelf aan te gaan, maar weer een software update er in.
Hopen dat het nu is opgelost.
SAMSUNG HELP !! los dit nou eens netjes op !

anto55 16-06-2012

---------Update review, 16-6-2012----------
prima tv maar het suround geluid vind ik niet goed op mijn vorige tv en op een oudere kleine samsung is het suround prima ook de overgang van de ene zender naar de andere zender gaat zeer traag evenals het opstarten van de tv

--------2e review, 19-12-2011---------
ik dacht dat zo,n dure tv wel goed moest zijn maar dat is niet zo veel geld uitgegeven voor deze tv
het beeld vind ik niet optimaal snelle beweging kan hij niet aan en veel gevlikker in het beeld bv bij sneeuw of iemand met een druke jas enz
ik heb spijd dat ik niet weer een lg heb genomen daar had ik geen enkel probleem mee

---------1e review, 9-11-2011----------
mooie tv prima geluid
maar ik vind dat deze tv geen snelle bewegingen aan kan ik heb alle instellingen geprobeert maar niets lukt bv textbalk bij rtl7 nieuws niet te lezen en als iemand zijn hooft snel draait gewoon wazig ook drukke jassen of kleding is niet om naar te kijken
mijn vorige tv lg had ik geheel geen last
toch jammer van zo,n dure en laatste nieuwe tv dat het zo is

ASS-Ware 19-06-2012

Surroundsound uit 2 speakertjes in een dunne TV.
Wat had je verwacht toen je de TV kocht ?
Geen enkele TV kan dat, daar heb je een aparte versterker met surroundspeakers voor.

MiBo72 06-06-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Gewoon een fantastische TV, qua beeld EN vormgeving. Geweldige prijs/kwaliteit verhouding.
Geluid valt mij nog mee, aangezien het een erg platte tv is en er dus geen echte ruimte voor de speakers is. Aansluiten op de Homecinema of Stereo dus.

Gebruiksgemak was een 10 geweest als ik de tv ook met de afstandbediening van de UPC zou kunnen inschakelen/ uitschakelen. Iets wat helaas niet lukt, jammer.

PaulIsBlij 04-04-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Ook ik was na het zien van dit toestel in de winkel naast diverse anderen meteen verkocht. Combinatie met Humax 5200 HD ontvanger en Ziggo HD en interactief portal maakt "normaal tv kijken" al tot een ervaring waar je enkele jaren geleden alleen maar over kon dromen. Ook als Pvr oplossing is dat veel beter dan een externe schijf aan de tv, want tv heeft maar 1tuner en als de stroom er af is geweest wil de tv de externe schijf opnieuw formatteren. Blu-ray beelden zijn al helemaal verbluffend. Dan 3D, internet, smarthub en alle draadloze mogelijkheden maken het geheel compleet een audio-visueel feest.Toch niet de perfecte 10 kunnen geven vanwege wat anderen ook noemen beelduniformiteit met momenten dat de rand onderaan het scherm niet optimaal is (wat lichter) en soms bij zwart beeld wat "flare" vanuit de rechterhoeken (maar ook vaak weer helemaal niet, dus het kan kennelijk wel!). Voor geluid zeker een home Theatre gebruiken want dat van de tv zelf is vrij mager.

Koos Kluitmans 27-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Deze tv is een lust voor het oog,beeldkwaliteit is echt super,zoals het demobeeld in de winkel is bij mij in huis het ook.zeker met upc digitaal tv.echt een aanrader,wat betreft duurzaamheid weet ik na een paar weken niet hij lijkt wel degelijk en solide.

hans van der hall 17-02-2012

een aanrader.
ik ben na gebruik vanaf 6 october nog steeds zeer tevreden met deze smart televisie

148 15-02-2012

--------Update review, 15-2-2012---------
Naar deze TV blijft je elke dag met plezier naar kijken.
Via de extreme HDD van Samsung alle oude DVD,s en Video materiaal terug kijken is reuze handig geen schijfje meer op zoeken of banden door spoelen,simpel bladeren in het HDD menu.
Top produkt.

--------2e review, 27-10-2011---------
Geniet telkens weer van deze TV ,ik bedoel multimediascherm zonder hinderlijke randen.
Het éénige wat jammer is zijn de Apps uit de Samsungwinkel,het zijn veel spelletjes te weinige zoals die voor smarttelefoons kunnen worden gedownload.

---------1e review, 9-7-2011---------
Deze tv geeft het TV kijken weer een nieuwe demensie,niets van brede randen waar tussen je televisie kijkt maar pachtig haar scherp beeld welek je huiskamer binnen vloeien , zeker bij gebruik van een HD mediabox welke weer zorgt voor surround sound via de Home-cinena set. Via Smart Hub met gebruik van het qwerty bij gekochte afstandbediening kan je veilloos internetten vanaf je luie stoel.

Joop van der Does 29-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Meer dan superscherp, een ervaring om mee te maken. Daarnaast een klantvriendelijk gebruik met de afstandsbediening in combinatie met de HUMAX recorder. De 3D mogelijkheden geven je een enorme ervaring. Mail mij voor eventueel voor een uitleg en de mogelijkheden van dit alderbastend geweldige apparaat. Ik ging voor een kapotte afstandsbediening van mijn televisie en 14 dagen later zat deze Samsung aan de muur gemonteerd. Is een investering, maar je zou nooit meer terug willen naar een gewone televisie. Alle waardering voor Expert Dedemsvaart waar de medewerkers echt verstand van zaken hebben. Jordy en Matthijs, FB en well done.
Joop, PA3JD

robisch07 11-02-2012

Hallo Joop ,
Ik ben in bezit van dezelfde combinatie (Humax 5200 en de UE 46 8000 ) maar vind met name de witte kleur erg "warrelig" weet jij een oplossing voor dit?
Verder zijn de kleuren erg mooi en scherp .

haikohoekstra 29-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Sinds een paar weken in bezit.Wat een mooi beeld.vooral in hd kwaliteit.Films haarscherp het is net of zit je op de set.levens echt.Ik heb een een samsung galaxy s2 telefoon,en je kan zo met allshare naar je tv connecten en je fotos of filmpjes afspelen.
Films of fotos van je pc of laptop speel je zo af via de tv draadloos.je kan zelfs een app downlouden en je telefoon als afstandsbediening gebruiken.werkt super.
Al met al een SUPER tv.

NancyMac 26-11-2015

En dan toch een 7.5? Dat begrijp ik dan niet

raymon1992 27-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Hallo,ik heb deze tv sinds oktober 2011.Maar wat een beeld iedereen die bij mij binnenkomt blijft eerst even stil staan en zegt zooo wat een beeld.Ook het geluid vind ik goed.Het design is natuurlijk top.Zelf was ik eerst aan het twijfelen over een 40 of 46 inch.Achteraf ben ik blij dat ik voor de 46 inch heb gekozen.Verder valt alles makkelijk in te stellen.Tv bied heel veel mogelijkheden.Een echte aanrader

alias3912 13-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Heb eind vorig jaar een Samsung 46d8000 ben meer dan te vreden 2d zowel als 3d een prima tv geluid is voor zo dun apparaat zeer goed te noemen natuurlijk een Soundbar en Woofer klinkt beter maar je moet ook geen wonderen van zo,n tv verwachten

Maar het beeld is het beste beeld wat ik ooit gezien heb en heb gehad daar kan geen sony philips panasonic tegen op

Huibie 12-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Deze tv nu een paar weken in bezit maar wat een apparaat. Design is een lust voor het oog en het geluid is ook prima.

Beeld is met digitale tv van UPC haarscherp, wist niet dat dat zo kon zijn.

Als u twijfelt tussen deze en een ander toestel hoeft u dat niet meer te doen....gewoon deze pakken! De hele mikmak zit erop. Kids zijn ook dol 3d (ik ook hoor;-) )
Wij zijn er superblij mee, ook qua prijs. Waren op internet aan het zoeken naar de voordeligste prijs en kwamen op een site uit van een winkeltje in Budel-Schoot (www.detelevisiespecialist.nl) die beweerde in 95% van de gevallen de goedkoopste te zijn. Eindje gereden maar was voor ons zeker de moeite waard. Vriendelijk geholpen zoals het hoort en zoals beloofd op de site...de goedkoopste.

Kimmarijn 20-02-2012

Voor welke prijs heb je de tv kunnen kopen?

Gilbertop123 10-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Super TV met best 3D die ik tot nu toe gezien heb.
Vaak hoor je klachten over hoofdpijn e.d. maar deze voel alles goed.
HD film's op USB stick heel eenvoudig en mooi.
Afspelen van film op de samsung 3D spelen zeer een voudig , je doet de disk in de speler en de TV gaat vanzelf aan en op het juiste kanaal.
Op internet met de Apps ook heel eenvoudig jammer dat het invoeren van tekst meer tijd kost dan is het draadloze toetenbord wel handig als je dit veel gebruikt.
Erg blij met de aankoop.

Gilbertop123 12-07-2012

NU met de nieuwe QWERTY remote voor internet en SHARP SL70 Soundbar is hij echt helemaal af .TOP !!!!!!!!

klavertjes4 29-04-2012

even een vraagje over de HD film op usb...
hoe krijg je dat voor elkaar?
ik krijg altijd de melding dat de bstanden te groot zijn voor dit bestands type (fat32) een x264 film is al gauw zo'n 5-8 GB

Webshop deugt niet 30-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

In Navolging van mijn eerste commentaar.

Voor mensen die overwegen de TV aan te schaffen voor het beeld moeten dit niet laten. Het beeld is erg goed.
MAAR. De internet opties zijn een aanfluiting. Dit heeft niets met snelheid te maken van het netwerk. Die is prima. Het gaat erom dat met de afstandbediening de zeer slechte, op linux gebaseerde, browser niet voorruit te branden is. Invoer van url's duurt een eeuwigheid.
Uitzending gemist werkt NIET met deze HEEL er DURE TV.
Veel moderne sites zijn niet weer te geven door de slechte browser. Met twitter kun je niet doorlinken naar de browser. Voor al de ingewikkelde opties is GEEN handleiding, ook niet te downloaden.
FOTO's worden door de fotobrowser verkeerd weergegeven ondanks dat ze op de PC in de juist kijkrichting zijn gezet. Veel gangbare filmformaten , die op de eenvoudigste philips-tv spelen, doen het NIET op de ingebouwde mediaplayer van deze dure Samsung. Het aller ergste is dat de samsung helpdesk gewoon niet reageert op moeilijke vragen.

Kortom Goed beeld maar verder echt een drama.

ME Arnhem 28-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Kan me niet vinden in veel van onderstaande beoordelingen. De tv beschikt over legio instelmogelijkheden en je kunt het beeld op vele manieren instellingen. Wellicht een tip voor de mensen die het beeld niet goed vinden: kijk eens bij geavanceerde beeldinstellingen, hier kun je het beeld helemaal perfectioneren.

3D werkt ook meer dan prima, zowel de tv zelf, als met 3D blu ray´s.

Ontwerp is natuurlijk zeer strak, je hebt een en al beeld, waardoor het formaat niet groter is dan een reguliere 102 cm lcd.

Ook de Smart Hub werkt prima. Als dit niet snel werkt, ligt het zeer waarschijnlijk aan je eigen internetverbinding. Heb de tv draadloos verbonden met mijn netwerk en zelfs films geeft hij zonder haperingen in hd weer.

Kortom: zeer tevreden en in mijn opinie zijn de onderstaande kritiekpunten vooral een gebrek aan kennis van de mensen zelf.

Anoniem 30-12-2011

Helemaal mee eens, echter al dat instellen is een nadeel voor de "normale" kijker, die echt wel even de moeite moet nemen voor de optimale instelling. Ook de "snelheid van bewegingen in beeld" is in het menu tov de basis instelling te verbeteren. Heb de lichte omranding nog niet weg kunnen werken (valt in praktijk nauwelijks op, echter als je er op let...)
Een plasma wint het qua kijkhoek van LCD; ook bij deze TV neem contrast snel af als kijkhoek groter is.
Heb met een vaste netwerk aansluiting ook geen snelheidsprobleem beeldoverdracht internet. Opnemen met HDD gaat ook erg goed; mis wel een 2e (kabel) tuner.

Florus01 30-12-2011

Ik ben het helemaal met deze review eens. Ik heb deze TV nu zo'n half jaar in bezit en heb eigenlijk niets dan lof over het toestel. Verbluffend mooi beeld. Nog nooit last van haperingen, strepen of vlekken gehad etc. Fantastich design en het geluid is voor zo'n ontzettend plat toestel ook zeer acceptabel. Ook bij mij werkt de Smart Hub vanaf het begin prima en heb nog nooit een storing gehad. Je kan je dus inderdaad afvragen of de kritiekpunten niet door het gebrek aan kennis of bv een slechte internetverbinding liggen.....

Webshop deugt niet 17-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

De vele mogelijkheden van dit dure toestel komen slecht tot zijn recht. De internet browser kan bijna niets, is super traag en kan niet eens uitzendinggemist weergeven.
De touch remote werkt zeer slecht en is niet meer dan een duur speeltje waarvan de accu veel te snel leeg is.
Samsung beantwoord technische vragen zeer slecht of gewoon niet.
De ingebouwde mediaplayer speelt vrijwel geen gangbare formaten en foto's worden in de verkeerde richting weergegeven (gekanteld). Twitter kan niet doorlinken naar internet.

Kortom, mooi beeld maar de andere functies zijn slecht, traag, overbodig en worden niet ondersteund.
Een handleiding ontbreekt!!

Koop de uitvoering zonder netwerk. Want dat werkt gewoon slecht.

ASS-Ware 03-01-2012

Je zegt :

Maar dit moet enigzins genuanceerd worden.

Met sommige camera's wordt de stand van de camera, portrait of landscape, in de foto opgeslagen.
Jouw (Windows) PC zal dit negeren en dus draai jij de foto voor je PC alsnog de juiste kant op.
De TV, echter, ziet de stand van de camera wel in de foto en zal daarom normaalgesproken de juiste stand van de foto weergeven, maar aangezien jij de foto op de PC terug of verder hebt gedraaid, zal de TV de foto niet goed weergeven.
Haal de foto dus rechtstreeks uit de camera en geef hem weer op de TV en je zal zien dat de TV het juist correct doet.

De fout zit hem dus in jouw draai actie op de PC.

hans van der hall 13-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D8000

Heb deze tv sinds 6 oktober 2011,alles werkt 100%,heb alleen zitten puzzelen met de kleur instelling uiteindelijk afgesteld op standaard zuiniger in gebruik en zachter beeld vooral s,avonds,overdag zou je kunnen instellen op dynamisch is meer helderder.
Geluid laten afspelen via mijn receiver perfect
Gebruik voor internet mijn ipad 1,dit i.v.m. tekst intoetsen.