Toshiba 32TL838G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba 32TL838G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JohnC48 17-06-2012
Geschreven voor: Toshiba 32TL838G

Ik heb deze Toshiba nu een maand en ben er erg tevreden over. Het installeren van het toestel en het afstemmen van de kanalen gaf geen enkel probleem.
Ik was alleen door een eerdere review op het verkeerde been gezet. Daarin werd namelijk gezegd, dat hij Ziggo gecertificeerd zou zijn, terwijl er op dat punt in de specificatie een vraagteken staat. Mogelijk staat dat nog in de toekomst te gebeuren? Zolang gebruik ik de Humax decoder nog.

Het geluid is wat mij betreft prima. Voor een thuisbioscoop effect schakel ik de homecinema set in.
Het aansluiten van de harddisc recorder was ook eenvoudig en werkt perfect.

Wij vinden de vormgeving heel mooi met die smalle aluminiumkleurige rand en de glazen voet. Hij staat weliswaar bij ons in een tv meubel, maar zou niet misstaan gewoon in het interieur.
Heel goed doordacht is het gat in de voetplaat, om de televisie te verankeren op de ondergrond. Als hij, zoals bij ons, op een draaiplateau staat, kan hij best wel aardig wiebelen bij het uittrekken ervan. Nu kan er niets gebeuren.

De duurzaamheid is na een maand natuurlijk niet in te schatten, maar wel bijzonder vond ik, dat bij registratie op de Toshiba website de garantie van twee jaar naar drie jaar wordt verhoogd. Dat geeft in ieder geval aan, dat de fabrikant in z'n eigen product gelooft.

jolanda45 26-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 32TL838G

Fijn toestel met een mooie vormgeving. een paar minuten na het uitpakken is hij al speelklaar. alleen jammer dat de zenders bij het automatisch installeren niet allemaal op een logische plaats komen te staan dus dat moet je met de hand bijstellen. Fijn helder beeld en vele aansluitmogelijkheden. Ook fijn dat hij al ziggo-gecertificeerd is dus je kunt zo de kaart insteken. Om 3D te kunnen kijken moet je nog wel een speciale bril aanschaffen.

norwegianbabe 21-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 32TL838G

De televisie is makkelijk te bedienen het instellen ging erg gemakkelijk.
Je hebt verschillende formaten om de programma's te bekijken.
De blue ray disk speler die we van het zelfde merk hebben ontvangen kon je gemakkelijk aansluiten aan de tv.
En met de hdmi-kabel die je kon aansluiten was het beeld nog scherper en duidelijker.
Mijn neefje van 14 heeft de tv en de speler zelf aangesloten.
De optie dat je ook kan switchen van 2d naar 3d is ook goed uitvoerbaar.

Op zich is dit een fijne tv en ook makkelijk te bedienen, het wijst zich allemaal vanzelf.
Dit is echt een aanrader voor iedereen!

Harr140360 04-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 32TL838G

De 3D TV is Gemakkelijk te bedienen, heeft veel mogelijkheden zo als een mediaspeler er op aan te sluiten en is voor een voordelige prijs aan te schaffen.
Bovendien ziet hij er ook mooi uit met de heel kleine buitenranden en de glazen plaat waar hij op staat, is ook heel fraai.

Nu heb ik geprobeerd om mijn DVD/HD opname apparaat ook van Toschiba, met de zelfde afstandbediening te bedienen maar helaas, dat lukte niet.