Tefal N21603 Travel Mug Compact N2160310 RVS/Groen 0,3L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal N21603 Travel Mug Compact N2160310 RVS/Groen 0,3L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicole 01-12-2021

Hanige thermos mug

Een handige thermos mug waar twee koppen koffie inpassen. Blijft lang warm en is handig in gebruik. Zeker een aanrader

h************@h********** 27-11-2021

Ik gebruik de beker nu een aantal weken en het bevalt goed!
Mooi ontwerp, makkelijk in gebruik.
M'n koffie blijft ongeveer 2 uur warm.
Ik heb één lekkage meegemaakt met deze beker, maar dat zal mijn fout geweest zijn.
Verder zeer tevreden en een echte aanrader!

ivoha 23-11-2021

Prima drinkbeker

Nu enkele weken de beker in huis en kan inmiddels wel een oordeel vellen over de kwaliteit. De beker is stevig, mooi design en niet te groot.
Dranken blijven er goed en ook koud in, uit ervaring zeker 1,5-2 uur, langer nog niet getest omdat hij dan allang leeg is.
De beker lekt niet, wel vraag ik mij af of dit bij veelvuldig gebruik zo blijft.
Tot op heden kan ik hem zonder problemen in mijn tas gooien.
Opmerkelijk vind ik dat er in de beschrijving staat dat je er 3 min koud of heet water in moet doen om de dranken nog beter koel of warm te houden. Totaal niet milieubewust om dat bij elke vulling te doen.
Daarnaast vind ik dat de drank soms iets te veel in de rand rondom de dop (die je opendraait) blijft zitten.
De rand drinkt wel prettig en de beker is makkelijk en snel te openen.
Fijn is dat hij onder mijn koffiemachine past en de inhoud precies genoeg is voor mijn rit naar werk.

Pluspunten

• Drank blijft op temperatuur

Minpunten

• Soms blijft er drinken achter in de dop

Felicia 23-11-2021

Erg fijne thermosbeker

Deze beker heb ik nu enkele weken in humis en er wordt volop gebruik van gemaakt.
Voor mijn werk moet ik vaak lange stukken rijden en ik vind het fijn dat ik op tijd mijn kopje koffie kan maken voordat ik weg moet en dan na enige reistijd een warm kopje koffie kan drinken.
De beker heeft een fijne maat om te gebruiken met 1 hand en heeft een leuk design. En heel fijn, ik heb nog geen problemen gehad dat de beker lekt.
Ik raad deze beker zeker aan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• geen

Willemijn123 21-11-2021

Ideale grootte en mooi design!

Ik heb me ingeschreven voor dit testproduct, omdat ik onderweg graag koffie drink en nog geen fijne beker had gevonden. Als hij niet zou bevallen, zou ik hem niet aanraden. Voor mij is dit oprecht de perfecte reisbeker. Ik ben een OV-gebruiker en absoluut geen ochtendmens: ik heb sterke koffie nodig maar geen tijd om deze thuis nog op te drinken. Ik koop op het station wel eens een bekertje, maar dat is een relatief dure hobby. Mijn huidige fles is voor een half gezin, veel te groot. Mijn tas zit dan meteen vol, het drinkt onhandig onderweg en hij past niet onder het koffiemachine (dat is bij veel beker jammer). Deze beker heeft een ideale grootte: hij past goed onder mijn koffiemachine en is makkelijk mee te nemen. De koffie blijft echt uren warm, hij lekt niet, is makkelijk in gebruik, snel schoon te maken en heeft een mooie kleur. Het materiaal is van goede kwaliteit en lekker stroef in het midden zodat je een goede grip hebt. Ik kan hem niet meer missen, vind het absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Perfect formaat
  • Koffie blijft echt uren warm
  • Handig in gebruik en lekt niet
  • Materiaal van goede kwaliteit en prachtige kleur
  • Goede grip

Burcu 18-11-2021

Fijne reismok

Ik vind dit een hele fijne travel mok. De grootte is ideaal. Ik neem de mok altijd mee naar mijn werk. Op deze manier kan ik mijn koffie onderweg drinken. Mijn koffie blijft altijd warm. Daarnaast lekt de mok niet. Heel fijn!

Pluspunten

• Ideale grootte
  • blijft lang warm

Annemarie 17-11-2021

Fijn in gebruik!

Deze thermosbeker is perfect om een kopje koffie (lees latte macchiato) of thee mee te nemen. Wanneer ik met de trein naar het werk ga neem ik vanuit huis een kofje koffie mee in deze beker. Wanneer ik in de trein zit kan ik lekker genieten van een warme koffie. Nu het koud is buiten voelt deze beker helemaal niet koud aan, dat komt door de rubberen rand om de beker, heel fijn!
Ook op het werk gebruik ik deze Travel Mug. Ik werk in het onderwijs en wil halverwege mijn les wel eens een slokje van (mijn inmiddels koude) koffie nemen. Met deze thermosbeker geen koude koffie meer tijdens de les!
Wat ik heel fijn vind is dat de beker in zijn geheel in de vaatwasser kan, ideaal!

Pluspunten

• drank blijft warm
  • vaatwasserbestendig

Minpunten

• wat breder omdat het dubbelwandig is

Stephanie 17-11-2021

Super fijn!

Drinken blijft super lang warm, de beker sluit goed af en drinkt heel fijn.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Blijft lang warm

Minpunten

• Drinken kan niet goed afkoelen om te drinken

Suusszz 14-11-2021

Handige travel mug

Tot nu toe de fijnste TO GO beker die ik heb gehad. Klein formaat dus makkelijk om mee te nemen en vast te houden. de beker is goed afsluitbaar en lekvrij. Als je op zoek bent naar een beker die ervoor zorgt dat je drankje langer dan 3 uur heet blijft dan is deze niet geschikt, maar voor mij is dat niet nodig. 3 uur is lang zat, er gaat 300 ml in dus je drankje is ook zo op. Het is gewoon een hele fijne beker voor op reis dus ik vind het zeker een aanrader.

Pluspunten

• Vaatwasmachine bestendig
  • Klein en compact
  • Het design
  • Lekvrij

Minpunten

• Max 3 uur warm dit zou een nadeel kunnen zijn

Jeske32 12-11-2021

Ideaal voor naar het werk

Ideaal voor in de auto naar het werk. Mok past onder ons koffiezetapparaat en er past dan 1 kop koffie in. De drank blijft goed heet, zoals ze beloven. Het design is leuk en praktisch.

Pluspunten

• Past onder koffiezetapparaat