Logitech Cordless Desktop Comfort Laser (KB Layout US international)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech Cordless Desktop Comfort Laser (KB Layout US international) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LennartG 05-10-2010
Ik heb dit toetsenbord en muis nu een paar dagen en ik ben er zeer tevreden mee!

Om te beginnen met het toetsenbord. Door de ronde vorming van de het toetsenbord, is het erg prettig om te typen. Het is nu minder vermoeiend dan een standaard toetsenbord met een rechte vorm. Wanneer je de toetsen aanslaat hoor je bijna niets. Hij is dus lekker stil.
Ook heeft het toetsenbord aan de bovenkant een aantal sneltoetsen zitten. Één voor de computer in slaapstand te zetten, 7 knoppen voor het regelen van de muziek. En dan nog 4 knoppen die je zelf mag bepalen. Bijvoorbeeld internet Explorer openen, of een bestandsmap.

Dan de muis. De mui is zo gevormd dat hij goed past in je RECHTER hand. DE muis heeft 8 knoppen en een batterij indicator. De muis werkt goed, en werkt op veel ondergronden. Het bereik is minstens 2 meter (verder ben ik niet gegaan).

Tot slot, een prima ding! Wel wat duur, maar zeker je geld waard!