Logitech G15 gaming keyboard

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech G15 gaming keyboard op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

stef44 07-12-2008
Geschreven voor: Logitech G15 gaming keyboard

Ik heb dit key-board nu een maand in bezit en heb de bleu edition met de 18 g-toetsen.
vind dit echt het fijnste key-board tot nog toe, toetsen voelen lekker aan en de mogelijkheden zijn enorm. Voor gamen vind ik het echt een te gek tooltje. Heb van deze aankoop nog geen minuut spijt gehad.Ik heb bewust gekozen voor de bleu-edition want alles verder was bleu opgepimpt en houd van de blauwe toetsverlichting.Ook de mediaplayer-toetsen en volumeregelaar zijn makkelijk en altijd toegankelijk, op en top board voor mij in ieder geval.

ugo 30-12-2007
Geschreven voor: Logitech G15 gaming keyboard

Ongeveer twee maanden in bezit, tikt heerlijk, handig schermpje, licht blijft leuk om naar te kijken. Als je tijd neemt om ze in te stellen zijn de macro toetsen handig, ook handig om snel programma's op te starten.

Niekje 30-10-2007
Geschreven voor: Logitech G15 gaming keyboard

Ik heb dit toestenbord nu ongeveer drie maanden, en het bevalt prima. Hoewel het bord zelf niet het meest mooi ontworpen is, ziet hij er toch best gaaf uit, zeker in het donker. Ik vind de grootste minpunten dat je vaak mis drukt als je op escape of control wil drukken. In het geval van control zit je vaak op de G16 toets de rammen, aangezien bij de meeste toetsenborden de control helemaal linksonderin zit. Het is ook aan te raden om geen schadelijke functies onder deze makro toets te zetten.

RolfR 24-07-2007
Geschreven voor: Logitech G15 gaming keyboard

Ik heb dit toetsenbord nu enkele maanden in gebruik en ben nog steeds blij met mijn aankoop. De functietoetsen aan de linkerkant zijn ideaal tijdens het gamen. Omdat je deze toetsen zelf helemaal kunt instellen heb je tijdens het gamen alles handelingen die je snel moet verrichten onder handbereik. Ik gebruik het toetsenbord vooral voor World of Warcraft en ik merk dat het mijn spelen verbeterd. Helemaal ideaal is de verlichting van de toetsen, zo type je 's nachts nauwelijks meer mis vanwege het donker. Al met al een aanrader.

Degelijkheid heb ik niet ingevuld omdat ik vind dat ik daar nog niks over kan zeggen.