Logitech Cordless Desktop LX710 Laser(US International North Sea)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Cordless Desktop LX710 Laser(US International North Sea) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peppie55 18-07-2009
al iets meer dan 2 jaar in mijn bezit is het nog steeds een perfect setje. alleen sinds een half jaar wil de muis bijna niet klikken (al helemaal niet als je bij het uiteinde wil klikken.... en vooral voor games, mijn online prestaties gaan echt achteruit. en dat is echt jammer(ik zit nu te kijken voor de logitech G9). het setje heeft heel ver bereik alleen dan mag er niks tussenzitten (erg jammer) maar er zit wel een verlengsnoertje met standaartje waar je je reciever in kan zetten. de batterijen gaan echt superlang mee, met mijn toetsenboord doe ik ongeveer 8-10 maanden(1-3 uur gem. gebruik per dag) en mijn muis gaat ong. 2-4 maanden mee.

conclusie: een perfect setje voor dagelijks internetgebruik en soms spelletjes te spelen (maar niet perfect voor games). alleen de duurzaamheid van de muis valt me tegen, maar het toetsenboord is net als nieuw na al ruim 2 jaar gebruik.

rvm 14-06-2009
Dit toestenbord combinatie in huis gehaald, en wat een teleurstelling. Althans als je geen super slanke vingers hebt! De toesten zijn gewoon te klein voor gwone handen. Dan als je aan het typen bent, raakt de onderkant van je linker hand constant de zoom functie aan, waardoor het scherm irrtant en nerveus onophoudelijk begint te zomen. Nee dit toetsenbord is een teleurstelling.

De laser muis daarintegen is wel perfect. Daarvoor heb ik de set maar gehouden, uiteindelijk een dure muis dus. Ik heb gelijk het Microsoft Laser Desktop 5000 toetsenbord in huis gehaald, waarom? lees het review op deze site.

gerrit1122 24-05-2009
ik had dit bord al een jaar en hij werkt verder prima.
handige extra toetsen en de muis werkt ook perfect.
je kan de ontvange beter niet te ver weg doen anders geen bereik, zo'n 50 cm.

maar verhuisd en opnieuw de pc neergezet en ontvanger, kleine erbij en die pakt ontvanger vast die spontaan afbreekt?
dat is dus een HEEL fragiel ding die bij t mins of geringste afbreekt!!!!

maar na bellen met logitech werd mij verteld dat ik deze kon betsellen op de site van logitech en aldus gedaan zo'n 3 maand geleden.

nog steeds niet binnen, kijken op de site en bellen, nee hoor, dus ZEER slechte service van logitech...

verder was het prima werkend spul, alleen dus de ontvanger, die moet je afschermen en NOOIT aanraken, breekt gelijk!!!

Krijn005 19-08-2008
Waarom wordt er hier steeds kleinerend over een setje gesproken?
Het toetsenbord heeft een lichte aanslag en toch weer niet te licht. Je voelt wat je doet. De iets andere indeling is binnen een paar dagen gewend. Daarbij zijn er een aantal functies toegevoegd die erg gemakkelijk zijn met foto's bekijken en/of bewerken. De muis is super precies en vooral de functie van het drukken op het scrolwieltje is erg gemakkelijk bij Vista aero omdat je daarmee alle geopende vensters in perspectief te zien krijgt zonder eerst op de werkbalk te hoeven klikken. Ook het werken met de bijgeleverde receiver in een usb stick is lekker handig. Geen snoeren meer naar een ontvanger. Echt plug and play. Wel de software installeren dan krijg je alle gadgets naar behoren aan de praat. Al met al een goede indruk. Als deze net zo lang mee gaat als mijn oude wireless set van Logitech dan is het een superkoop. Die is namelijk 9 jaar oud en werkt nog steeds goed. Maarja, een mens wilt wat nieuws.

Niekje 26-05-2008
Ik heb dit set een tijdje in bezit en gebruik, en het is opzich een best aardig setje. Alleen is de toetsenindeling wennen. Na enkele maanden vind ik het nog steeds irritant werken met de kleine shift-toetsen. Ook de indeling van het blok waar o.a. delete, insert, end, page up en dergelijke zit is anders vormgegeven, waardoor je met blind typen regelmatig op de verkeerde knop drukt.

Ook word de rubberen laag op het toetsenbord snel vies. Het muisje is opzich goed, maar net iets te smal.

TruLLi 24-01-2008
Heb dit setje nu reeds een maandje in gebruik en ben er erg tevreden over. De laser muis was wel even wennen maar dat komt vooral omdat ik hiervoor een optische muis had. De extra precisie van de laser merk je namelijk erg goed, een kwestie van goed afstellen en hij werkt perfect. Ook het scroll wiel waarmee je naar links en rechts kan klikken is een hele verbetering. En voor de gamers onder ons: Ik game er regelmatig mee en pwn er zat mensen mee:) dus wat dat betreft is het helemaal niet noodzakelijk om daar zo'n dure muis voor aan te schaffen, dit setje doet het ook uitstekend!
Het toetsenbord is lekker compact en neemt dus niet veel ruimte in beslag op je bureau. Toch zitten er een hoop handige extra functionele knoppen op die ik erg vaak gebruik. Alleen de zoom knoppen voor fotos vind ik vrij nutteloos, maar wellicht dat deze voor de fotoshop fanaten wel van pas komen.
De batterijen heb ik tot op heden nog niet hoeven te vervangen.

ronald79 17-09-2007
Enkele maanden in bezit, op zicht een leuke setje. De snel toetsen zijn erg handig en gebruik ik veel. Een nadeel het toestenbord vreet batterije. Ik heb er nu oplaadbaren in zitten en 1 keer paar 3 weken zijn ze leeg.

RONAN 23-08-2007
10 maanden in bezit, de letters weigeren af en toe met indrukken, en sommige letters zijn niet meer te lezen op het toetsenbord. Dus teruggebracht en direct geld terug gekregen ( 5 jaar garantie wel netjes).