• Best Reviewed apr 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Ody II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jan8079 15-04-2024

Fijne toetsenbord- en muisset

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen.

Het toetsenbord en de muis hebben een strak design en zijn erg licht.
Daarnaast maakt deze set weinig geluid tijdens het gebruik en gaan de batterijen best lang mee. Verde liggen de producten zijn in de hand en zijn zowel het toetsenbord als de muis op dezelfde usb-stick aangesloten.

De ruimte tussen de toetssn en het toetsenbord vind ik echter wel een nadeel, doordat er makkelijk vuil in het toetsenbord komt.

Al met al een fijn product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Geruisloos tijdens gebruik
  • Handzaam
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Ruimte tussen toetsen en toetsenbord

JLReviews 10-04-2024

Fijn in gebruik én portomonee

Geschreven voor: Trust Ody II

Dit toetsenbord van Trust, model Ody II, is een uitstekend toetsenbord voor zijn aanschafprijs. Bluetooth verbinding en binnen 1 minuut te installeren is erg fijn waardoor je snel aan de slag kunt en zelf de minst technische personen geen problemen zouden moeten ondervinden bij installatie.

Het product zelf werkt prettig, maakt weinig geluid in gebruik en heeft veel functionaliteiten die allen draadloos een extra toevoeging bieden. Dit stelt ons in de gelegenheid het toetsenbord mee te nemen naar onze werkplekken (thuis of op kantoor), waardoor we altijd gebruik kunnen maken van onze eigen fijne apparatuur.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Voordelig

Minpunten

• Hoge toetsen

e***************@g******** 09-04-2024

Goedkoop plastic toetsenbord

Geschreven voor: Trust Ody II

Het product was met zorg ingepakt voor tijdens het vervoer.
Bij het plaatsen van de adapter aan de achterkant stoorde het signaal.
Na plaatsen adapter aan de voorzijde was het probleem opgelost.
Het muiswiel zit wat meer naar achter op de muis geplaatst waardoor ik mijn wijsvinger moet buigen om het muiswiel te gebruiken en ik merkte tijdens het testen dat de muis erg klein is. Na een tijdje vond ik dat geen comfortabele werkzame houding.
De Enter toets en de Backspace toets zaten vast toen ik het toetsenbord voor de eerste keer wilde gebruiken.
Hierop zelf de toetsen losgemaakt en opnieuw geplaatst en toen was het probleem opgelost.
Het toetsenbord kan ik erg stil op werken.
De batterij moest al na een dag erop gewerkt te hebben al vervangen worden en dat is erg snel.
Het is geen
prijzig apparaat en dat zie je terug in de gebruiksvriendelijkheid.

Pluspunten

• Stil/ geruisloos
  • Makkelijk mee te nemen
  • Plug and play

Minpunten

• Kleine muis voor grote handen
  • Batterij snel leeg v/h toetsenbord

Lezz 08-04-2024

Perfect voor tijdens het gamen!

Geschreven voor: Trust Ody II

Goede prijs kwaliteitverhouding. Mooi design en goed stil bij het verhitte typen tijdens het gamen 😄. Gekoppeld aan mijn PS5 en het bereik is goed. Werkt zonder problemen met de media kast gesloten. Batterijduur kan ik nog niet beoordelen, daar heb ik hem nog niet Kang genoeg voor in gebruik, maar daar heb ik eigenlijk ook geen twijfels over.

Pluspunten

• Stil
  • Modern design
  • Prijs kwaliteitverhouding

Anne30787 08-04-2024

Geruisloos toetsenbord!

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik heb dit product mogen testen en was voordat ik het kreeg al enthousiast ;-) Het toetsenbord heeft het wel waar gemaakt; Hij typt erg geruisloos en fijn. Dit toetsenbord doet het ook lang zonder op te laden en het allergrootste voordeel; geen irritante in de weg liggende kabels op of onder je bureau. Het toetsenbord voelt daarnaast kwalitatief sterk aan.

Pluspunten

• Typt fijn
  • Typt geruisloos

dk18 08-04-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik heb het product mogen ontvangen om te testen en ben erg tevreden met de producten. Het was erg gemakkelijk om aan te sluiten aangezien de muis en het toetsenbord functioneren op 1 usb aansluiting, wat dus ook niet veel ruimte in beslag neemt. Het toetsenbord is geluidloos en werkt aangenaam. De muis is aan een kleine kant wat voor mij niet helemaal werkt, deze had ik graag groter gezien want verder is het een fijne muis.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Geluidsloos

Minpunten

• Kleine muis

Jochem 07-04-2024

Handig draadloos toetsenbord

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik heb dit product mogen testen en ik was echt benieuwd naar de kwaliteit van dit toetsenbord. Direct na het uitpakken al positief verrast. Het is een mooi dun en lichtgewicht toetsenbord. Makkelijk ook voor onderweg. Een verademing is dat het toetsenbord draadloos is. Geen last meer van in de weg liggende snoeren of dat je een snoer kwijt bent.

De toetsen voelen fijn aan en zijn gelukkig geluidloos, zodat niemand last hiervan heeft. Wat mijn betreft een aanrader voor deze prijs.

Pluspunten

• Draadloos
  • Geluidloze toetsen

Wolters72 07-04-2024

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Trust Ody II

Bij het uitpakken voel het me al op dat het stevig aan voelde de bouw is dus goed. De knoppen van de muis en toetsenbord maken weinig geluid en voelen ook goed aan. Hij wordt compleet met batterijen geleverd dus het enige wat je hoeft te doen is het usb stickje onder het toetsenbord uit te halen en in de computer te steken en de batterijbescherming verwijderen en je kunt direct aan de slag.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs

Suzepoes 07-04-2024

Een super toetsenbord van Trust

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik mocht tot mijn grote vreugde dit toetsenbord van Trust testen, en ik helemaal een fan geworden. Het is makkelijk in gebruik, overzichtelijk, mooi, stil en vooral draadloos. Heerlijk, een kabel minder op tafel. Ik kan nog niet aangeven of de batterijduur lang of kort is, zolang heb ik het nog niet, maar ik heb er het volste vertrouwen in, dat ook dat perfect zal zijn.

Pluspunten

• stil
  • draadloos
  • mooi

WendyBlogt 06-04-2024

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Trust Ody II

Bij het uitpakken van de doos was ik erg verrast dat er maar zo'n korte handleiding bij zat. Toen ik de stappen volgde bleek dat er ook niet meer nodig was, want het was al meteen erg duidelijk.

Bij het neerzetten op mijn bureau viel het meteen op dat het erg netjes oogde omdat zowel de muis als het toetsenbord draadloos zijn. Ik heb de set zowel voor werk als prive gebruikt en vind hem erg fijn. Je kunt er uren op typen. Je kunt de snelheid van de cursor aanpassen en het toetsenbord heeft aparte functie toetsen die je moet activeren, maar dat is duidelijk uitgelegd in de handleiding.

Het toetsenbord is precies groot genoeg om geen sta in de weg te zijn op je bureau. De set is zeker een aanrader vanwege de goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Snel te installeren
  • Makkelijk in het gebruik

l********@h********** 06-04-2024
Geschreven voor: Trust Ody II

Ik vind dit product echt super in gebruik! Het is fijn dat het draadloos is en ook meteen werkt na het koppelen met een pc of laptop. Na dit product een tijdje getest te hebben, merkte ik dat de toetsen een stuk stiller zijn, het is makkelijk mee te nemen en de batterij gaat ook lang mee. Ik heb dit dagelijks in gebruik, vanwege mijn werk en ben er echt heel erg tevreden over.

Chrisje 05-04-2024

Stil en draadloos toetsenbord

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik heb dit product getest. Ik heb het product inmiddels twee weken in gebruik en ben tevreden! Ik gebruik het toetsenbord dagelijks en heb er niks op aan te merken. Het toetsenbord maakt vrijwel geen geluid en is draadloos! Een redelijk simpel model met verder geen speciale functies, maar dat is prima voor de gemiddelde thuiswerker/student.

Pluspunten

• Stil
  • Draadloos

NAVDK 05-04-2024

Fijn draadloos toetsenbord icm muis

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik mocht dit draadloze toetsenbord met muis testen en het werkt prima. Aansluiten was fluitje van cent. Ik vind de muis wel vrij klein (en ik heb niet zo'n grote handen). Toetsenbord past goed in een rugzak. Nadeel van toetsenbord vind ik dat je voor de F1-F12 toetsen altijd de Fn toets moet gebruiken. Niet handig voor een ervaren excelgebruiker. Verder werkt alles naar behoren. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• aansluiting makkelijk
  • mooi formaat toetsenbord

Minpunten

• kleine muis
  • Fn toets nodig om F1-F12 te bedienen

s*******@g******** 05-04-2024

Praktisch en fijn in gebruik

Geschreven voor: Trust Ody II

Een ideaal product met perfecte prijs kwaliteit verhouding.
Soepele toetsen, licht en geluidloos. Smalle usb connector. Werkt direct na inpluggen, geen gedoe met installeren. Handige aan-uit schuifje. Goed voor de duurzaamheid, voor de duur van de baterij.
Vorm is goed qua hoogte en leengte. Blij dat ook nummerieke toetsenbord zit.
Zeker tevreden mee.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • lichte toetsen

abcDemi 05-04-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik ben absoluut een voorstander van draadloze toetsenborden en muizen; geen gedoe met kabels en het zorgt voor een opgeruimder bureau. Wat ik vooral waardeer aan deze set, is dat je slechts één USB-connector nodig hebt om beide apparaten te verbinden, in plaats van aparte connectoren voor het toetsenbord en de muis. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een oplaadbare set boven een met batterijen, maar ik moet toegeven dat deze set wel lang meegaat.
Hoewel ik in het begin moest wennen aan het stille typen en klikken, vind ik het nu zeer prettig. Ik zou zelfs willen dat iedereen om mij heen een stil toetsenbord en muis zou gebruiken. Ik ben echt tevreden met deze set en zou hem aan iedereen aanbevelen.
Het enige nadeel aan deze set vind ik het model van de muis. Deze is naar mijn mening te klein en bol en niet prettig om de hele dag mee te werken.

d***********@h********** 05-04-2024
Geschreven voor: Trust Ody II

Deze toetsenbord- en muisset heb ik mogen uittesten en wat direct opvalt is een heerlijk opgeruimd bureau.
De installatie was heel makkelijk door de USB-ontvanger in te pluggen.

Het toetsaanslagen voelen heerlijk soepel en zacht. De functietoetsen zijn even wennen door het hebben dubbele functies. Maar wanneer je de (fn+tab) toets indrukt pas je ze eenvoudig aan.

De muis is erg nauwkeurig en compact in de hand.

De batterijduur van beide apparaten is erg goed. Tot nu toe heb ik ze nog niet hoeven te vervangen.

w********@g******** 05-04-2024
Geschreven voor: Trust Ody II

De Ody V2 Keyboard- en Muisset is een handige set. Wat me opviel toen ik de USB aansloot, is dat de muis en het toetsenbord snel verbinding maken. Je hoeft niet per se beide apparaten tegelijk te gebruiken, je kunt er ook voor kiezen om slechts één van de twee te gebruiken. Beiden zijn stil in gebruik, wat prettig is, vooral als ik ergens anders ben en ongestoord wil werken. Zowel het toetsenbord als de muis voelen fijn aan, de muis ligt lekker in de hand en het toetsenbord typt fijn. Het meest positieve van deze set vind ik dat het draadloos is. Geen gedoe met vervelende snoeren die in de weg zitten, en het opruimen ervan gaat ook snel. Tijdens het testen viel me op dat de batterijen ook lang meegaan. Ik heb ze nog niet hoeven te vervangen gedurende de weken dat ik ze heb gebruikt.

a**************@g******** 04-04-2024

draadloos en stil

Geschreven voor: Trust Ody II

Deze set is ideaal voor mij, vanwege de draadloosheid heb ik nu een opgeruimd en netjes bureau, bovendien is het installeren snel gebeurd en is ook erg gemakkelijk, de toetsen zijn stil en de muis ligt heel goed in mijn hand. Heb deze thuis gekregen om te testen en daar ben ik erg blij mee, heb nu een opgeruimd bureau en als ik aan het werk ben hebben andere geen last van het getik op de toetsen, kortom een prima geheel

Pluspunten

• draadloos
  • stil
  • snelle installatie

Minpunten

• weinig licht

HuisTuinKeuken 04-04-2024

Lichtgewicht en stil toetsenbord

Geschreven voor: Trust Ody II

Fijn en lichtgewicht toetsenbord! Je verbindt hem eenvoudig met je laptop dmv de usb dongel. Als je hem niet gebruikt kan je de dongel onder het toetsenbord opbergen. De toetsen zijn heel licht en maken weinig geluid. Verder zitten de batterijen erbij, dit is voor mij dan ook het enige minpuntje van het toetsenbord: ik had liever dat er een oplaadbare accu in had gezeten. Verder fijn ook dat er een numeriek deel bij zit (dit heb ik niet op mijn laptop, en maakt het werken erop wel een stuk makkelijker)

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Maakt makkelijk verbinding met usb dongel

Minpunten

• Werkt op batterijen ipv ingebouwde accu

NBS1995 04-04-2024

Kwalitatief en betaalbaar

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik test nu al een aantal weken deze set. Draadloze Trust Ody V2 Toetsenbord en Muis set is precies wat je nodig hebt. Met deze draadloze set kun je je bureau opgeruimd en netjes laten ogen. Geen rondzwervende kabels meer. Deze set is voorzien van stille toetsen, ideaal dus want je kunt ongestoord typen. Daarnaast is deze set heel comfortabel. Ben erg blij met deze set en zou het andere ook aanbevelen. Het is betaalbaar en kwalitatief.

Pythastic 04-04-2024

Perfect

Geschreven voor: Trust Ody II

Ik mocht dit product testen en ben erg tevreden. Het toetsenbord is geluidloos, mooi vormgegeven en de toetsen voelen heel zacht aan.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Zachte toetsen