Trust GXT 866 TORIX - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 866 TORIX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

NBS1995 03-06-2024

Goed toetsenbord!

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Toetsenbord heeft een professionele uitstraling wat heel mooi oogt op je bureau. Door de lage keycaps reageren de toetsen heel snel, wat heel fijn is voor tijdens gamen daarnaast is de aanpasbare RGB-verlichting een pluspunt! Je kunt kiezen uit veel verschillende kleuren en effecten. Het is makkelijk om aan te passen naar je favoriete kleur via de software.
Kijkend naar prijs-kwaliteit verhouding is dit een goed mechanisch toetsenbord.

jacksc 02-06-2024

Prima snel toetsenbord

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Heb dit product ontvangen om te reviewen. Direct bij een eerste indruk is het een stil en mooi ontworpen keyboard met veel functies en heel erg gevoelige toetsen. Deze gevoelige toetsen zijn ideaal bij het gamen voor snelle acties en reacties, tijdens het typen kan het soms iets te gevoelig zijn maar langzaam aan wen je er aan. Al met al een kwalitatief uitstekend keyboard, met goede functies.

• Verlichting
  • Extra draaiknop

Minpunten

• Prijs

k*********@h********** 01-06-2024
Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Mooi stevig keyboard met stille gevoelige toetsen.

Het keyboard heeft redelijk veel kleuren en effect opties, helaas is er geen optie voor een vaste kleur, wel kan de intensiteit van het licht worden aangepast.

De toetsen zijn heel licht en stil, aangezien ze zo licht zijn is het mogelijk om in games heel snel te reageren helaas is het wel even wennen met typen aangezien het daarvoor iets te gevoelig kan aanvoelen.

Verder voelt het keyboard robuust aan een heeft het veel handige functies.

Baan 01-06-2024

super verlichting, degelijk toetsenbord.

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Dit product heb ik via een reviewsite mogen testen. Ik heb hem nu twee weken en ik heb er al veel mee gewerkt en gegamed. Voor beide doeleinden is het toetsenbord geschikt. Wanneer je serieus werkt kan je de verlichting zacht of uit zetten. Wanneer je aan het gamen bent kan je het licht zo gek maken als je wenst. Letterlijk alle kleuren kunnen. Via de software die bijgeleverd is kan dit makkelijk aangepast worden. Het toetsenbord is vrij standaard formaat, misschien een beetje smal. Wat ik een nadeel vind, maar dat zit misschien ook wel in de prijsklasse, is dat het een bedraad toestenbord is. Ik heb de voorkeur voor draadloos. Dat vind ik net wat makkelijker werken. Maar voordeel is weer dat er geen batterij op kan gaan.

Pluspunten

• verlichting in alle kleuren
  • goede druk op knoppen

Minpunten

• bedraad

Lau654 31-05-2024

Prima toetsen bord en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Ik heb dit product mogen testen. Dit heb ik gedaan op zowel op de pc als op mijn xbox.
beide was plug and play en makkelijk in gebruik.

De losse volume knop is een fijne extra toevoeging en de kleuren zijn leuk en makkelijk aan te passen naar smaak of uit te zetten als je dat wil.

De toetsen liggen wat lager dan een gemiddeld mechanische toetsen bord. Er zitten een soort bumpers onder die er ook voor zorgen dat het geluid. Als je houd van custom key caps is dit wel een probleem maar vooral een luxe probleem

de losse volume knop links is een fijne toevoeging. je hoeft je game hand niet weg te halen als je het geluid wil aanpassen.

Nadeel voor mij is dat hij wat lastig is vooral bij langdurige gaming/ gebruik. Ik zou daarvoor een pols ondersteuning voor gebruiken. Maar dit is persoonlijk.
de prijs kwaliteit verhouding is goed. De aansluit kabel is wat kort voor mijn set up maar door de usb c aansluiting makkelijk te vervangen door een langere versie voor kabel management

Pluspunten

• plug and play
  • losse geluidsknop
  • stiller dan gemiddeld
  • makkelijk aanpasbaar

Minpunten

• wat laag voor langere gameplay

Jeroen 31-05-2024

Fijn en stevig gamingtoetsenbord

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Dit gamingtoetsenbord heb ik de afgelopen weken mogen testen en het bevalt me erg goed. Het is een stevig toetsenbord, niet fragiel. De toetsen reageren snel en het voelt zeer natuurlijk aan.
De aanpasbare kleuren is een leuke optie

• Kleuren aanpasbaar

petra_engels 31-05-2024

Goede kwaliteit toetsenbord voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Een fijn toetsenbord met goede prijs kwaliteit verhouding, waar we na het testen zeer tevreden over zijn.
Veel leuke functies te gebruiken bij het gamen, er is software te downloaden waar je extra settings kunt gebruiken. Een knop op het toetsenbord is makkelijk om snel je geluid aan te passen. De toetsen reageren snel op je aanslag.
Veel verschillende effecten mogelijk wat betreft RGB.

Pluspunten

• snelle toetsaanslag
  • veelzijdige RGB mogelijkheden

s****************@h********** 30-05-2024
Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Ik heb de trust GXT 866 Torix toetsenbord een aantal weken mogen testen . Mijn eerste indruk bij het uitpakken zijn bouw en professionele uitstraling. Installeren en software downloaden is erg handig.

Het toetsenbord biedt een prettige ervaring dankzij de mechanische schakelaars. De toetsen reageren snel, wat fijn is voor gaming.

Toetsenbord is strak en functioneel. De bouwkwaliteit voelt stevig aan, wat belangrijk moet zijn tegen intensief gebruik.
De aanpasbare RGB-verlichting kan je helemaal naar wens installeren.

s*******@g******** 30-05-2024

Prettig toetsenbord met aanpasbare RGB

Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Ik heb dit prettig toetsenbord met een snelle toetsenaanslag een aantal weken mogen testen. De RGB is aan te passen naar eigen wens en de verwisselbare kabel vind ik zelf een pluspunt. Het nadeel van het toetsenbord vind ik vooral dat toetsen bij het uit de doos halen al los laten, echter zijn ze wel eenvoudig weer terug te plaatsen.

Pluspunten

• aanpasbare RGB
  • Prettige toetsenaanslag
  • verwisselbare USB kabel

Minpunten

• loslatende toetsen

s**************@h********** 30-05-2024
Geschreven voor: Trust GXT 866 TORIX

Ik mocht dit toetsenbord testen en kan zeggen dat dit goed bevallen is. De aansluiting is kinderlijk eenvoudig, plug en play. Met de software kan je de macros volledig zelf instellen en je creativiteit de loop laten gaan met de gave RHB instellingen. De toetsen geven een snelle reactie en een fijne pushback. Doordat het toetsenbord wat smaller is druk je wel sneller een verkeerde toets in, dus dat is even wennen. Maar doordat het een volledig toetsenbord is kun je deze zowel voor gamen als werken gebruiken. Prettig toetsenbord!