Geberit Aquaclean sela wandcloset douche wc softclose wit 146220111 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

m*********@g******** 28-12-2023

Hele fijne douche toilet en hygiënisch

Wij zijn heel blij met deze douchetoilet en het installeren ging super snel zonder breekwerk. De afstandsbediening werkt heel makkelijk en het schoonspoelen na grote boodschap is heerlijk en schoon. Warm water en STANK HOEFT NIET TE STINKEN werken prima. Eén echte aanrader voor iedereen die nog twijfelt . DOEN!!

Pluspunten

• Alleen maar pluspunten

Minpunten

• Geen minpunten

m*********@g******** 28-12-2023
Wij zijn heel blij met de douche toilet. Wij wilde het al heel lang hebben maar dachten dat het niet ging in onze bestaande toiletkamer maar toen wij deze mochten testen en Geberit hem ook wilde aansluiten gingen wij akkoord. En wat blijkt: totaal geen probleem om de douche toilet aan te sluiten . Binnen 1 uur was alles aangesloten en kunnen wij iedereen een douche toilet aanbevelen. Wij vinden de pot niet alleen heel mooi maar ook het gebruik gemak en de afstandsbediening ziet er mooi uit. Het schoon spoelen van je billen voelt heerlijk aan en de warmte kan je instellen n jou wens en als je op de bril gaat zitten gaat de afzuiging aan en dat is ook heel fijn aangezien wij maar 1 toilet in huis hebben en de reklame van STANK HOEFT NIET TE STINKEN is echt waar. Ook de nacht verlichting die aangaat als het toilet instapt is heel fijn want je hoeft het grote licht niet aan te doen en het blauwe licht van de pot is ‘s nachts heel fijn. KORTOM: Een echte aanrader en hadden wij veel eerder moeten aanschaffen. Voor mij is het met water schoonmaken ivm medisch probleem nu geen issue meer👍