Remington HC5750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington HC5750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Kaka1977 04-08-2015
Geschreven voor: Remington HC5750

Ik scheer me al jaren met een tondeuse en doe ook mijn baard ermee trimmen zonder opzetstukken. Van deze tondeuse had ik hoge verwachtingen (gezien de prijs) het ging een tijdje goed. Behalve dat de tijdsindicatie niet klopte en dat het scheerblad behoorlijk heet werd in vergelijking met voorgaande tondeuses, was er niets mis mee. Althans! totdat ik een keer de tondeuse ging spoelen (wat volgens de fabrikant moet kunnen). Voor de volgende scheerbeurt kon ik dan ook een andere tondeuse aanschaffen aangezien deze ermee ophield. Ik heb nog contact opgenomen met de verkoper en deze was bereid om de tondeuse te vervangen aangezien het nog binnen de garantie viel. Nieuwe, identieke exemplaar was al meteen geen succes aangezien de turbo functie niet werkte. Ik heb het daarbij gelaten en stapte over op philips (wat ook geen succes te noemen was). Het is niet echt storend maar wel het vermelden waard dat je deze tondeuse niet midden in de nacht moet gaan gebruiken aangezien het veel herrie maakt.

kkjhdv 06-10-2014
Geschreven voor: Remington HC5750

Jammer dat ik niet eerder heb gezien dat meerdere mensen ook hebben geconstateerd dat het een waardeloos apparaat is. Stopt spontaan, resttijd klopt voor geen meter, scheervlak wordt zeer heet. Niet kopen is de beste raad

cveen17 10-11-2013
Geschreven voor: Remington HC5750

Miskoop van de eeuw! De indicatie voor het resterend aantal minuten klopt voor geen meter. Deze tondeuse is niet erg duurzaam: Opzetkammen zeer kwetsbaar. Reeds 2 kapot. Accu is bijna niet meer op te laden na een jaar.

Kaajs59 05-03-2013
Geschreven voor: Remington HC5750

Scheert ongelijk.. Mega opzetstukken voorkomen goede egale scheerresultaat. Dit apparaat heeft duidelijk kuren... Toeren wisselen sterk en scheerblad wordt gloeiend heet.. Accu matig..

Joop79 18-08-2012
Geschreven voor: Remington HC5750

De tijdsindicatie klopt voor geen meter. Met nog 15 minuten te gaan houdt het apparaat er al mee op.
Het apparaat heeft regelmatig storingen, waardoor hij na enkele seconden scheren ermee ophoudt.
Scheerresultaat is matig kapsel ongelijk en laat strepen achter.
Opzetkammetjes zijn anders dan bij normale tondeuses en van bedenkelijke kwaliteit. (Zien er fragiel uit en bij mij waren de kammen al scheef bij het uitpakken).
Opzetkammetjes scheren ook niet fijn (al is dit misschien een punt van gewenning)

Om bovenstaande redenen heb ik de mijne teruggebracht naar de Mediamarkt. Gelukkig deden ze er daar niet moeilijk over. Heb er nu een van een ander merk (Babyliss) en deze voldoet wel prima

dommel321 12-08-2012
Geschreven voor: Remington HC5750

Had er eerst een van de Aldi. Deze voldeed prima maar kon niet werken aan het snoer en je kon niet zien of hij volgeladen was. Dus op zoek naar een apparaat wat zowel bedraad als draadloos kan werken en waarop je kunt zien hoe vol/leeg hij is. Uiteindelijk, na het lezen van reviews, uitgekomen bij de HC 5750. Heb het apparaat inmiddels ongeveer een jaar en het voldoet aan de gestelde eisen.
De tijdsindicatie van de batterij klopt niet. Als hij meld dat er nog voor 20 minuten stroom in zit weet je zeker dat deze binnen 5 minuten op is en moet je dus verder aan het snoer. Het opzet kamsysteem laat ook te wensen over. Helemaal als je op een bepaalde lengte wilt scheren. Het is een heel uitgezoek wat de juiste afstand is. Daarnaast wordt de scheerkom erg warm wat zeer vervelend is als je een nek uit wilt scheren. Daarnaast is het apparaat ook heel erg scherm waardoor je gemakkelijk de huid beschadigd. Met het uiteindelijke scheerresultaat en de degelijkheid zit het wel goed. Al met al een echte AFRADER! Ik voel me toch enigszins bekocht.

Vincentwvw 29-02-2012
Geschreven voor: Remington HC5750

De ontevreden reacties de vorige reviews had ik niet verwacht. Voor mij werkt deze tondeuse echt perfect, op geen enkel punt doet deze te kort. Dit is wel een tondeuse voor het wat langere haar, om te millimeteren kan ik me voorstellen dat deze wat minder presteert gezien de snij-snelheid en de grove tanden. Ik zelf gebruik hem elke week weer opnieuw met plezier. (mijn snijlengte bovenop is 18mm)

sjoerdrutt1988 23-01-2012
Geschreven voor: Remington HC5750

Oke, ik scheer mijn haren al 6 jaar en dit is de eerste tondeuse die ik in bezit heb, die niet zijn werk doet. Scheer voornamelijk met philips, maar deze was uitverkocht.
De remington scheert goed zonder opzetkam, makkelijk om schoon te houden, maar met opzetkam krijg je een teleurstellend resultaat. Namelijk een kapsel, die ongelijk is en met veel strepen. Als je 2 of 3 keer over je hoofd gaat hoort het gewoon gelijkmatig geschoren te zijn. Dit is niet het geval bij deze tondeuse. Misschien dat het wel meevalt als je je haren wat langer laat, maar om te milimeteren is hij niet geschikt!

Jack1957 08-09-2011
Geschreven voor: Remington HC5750

Wat een miskoop. Eerst werkt de snelle modus niet alleen met gebruik van de stroomkabel. Dan breekt de kam af (van plastic). Vervolgens is het apparaat niet meer aan de gang te krijgen en werkt totaal niet meer. Nu het apparaat naar Remington gestuurd maar die laten niets meer van zich horen en de gestuurde mails komen zo terug

The following addresses had permanent fatal errors -----
"Remington Nederlands" <service@remington-europe.com>
(reason: 553 5.3.0 <service@remington-europe.com>... No such user here)
(expanded from: "Remington Nederlands" <service@remington-europe.com>)

Wil je van je geld af zonder een fatsoenlijk apparaat koop dan Remington.