Tefal MultiSnack Snack 'n Clean SW3705

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal MultiSnack Snack 'n Clean SW3705 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

NM1975 02-01-2012

het is jammer dat ik deze beoordelingen nu pas lees, anders had ik het apparaat niet aangeschaft. Ik heb het apparaat welgeteld 2 x gebruikt en bij de 3e keer brak ook bij mij het handvat af. Net terug gebracht naar Saturn. Ze sturen het op naar Tefal. Ik ga er maar vanuit dat ik een nieuw apparaat krijg.
Wel slecht dat er zoveel mensen met zelfde probleem kampen. Tefal zou dergelijk product toch niet op de markt mogen brengen.

bibolletruche 12-04-2013

Ik heb het apparaat sinds een jaar en ik heb nu net hetzelfde probleem gehad. Handvat gebroken. En het is niet mogelijk een andere gedeelte te krijgen.

Maad66 04-02-2012

Mijn dochter heeft het apparaat 2x gebruikt maar dan de nieuwe SW 3751, gekregen voor de Kerst en gekocht bij Makro. Begin januari 2012 breekt ook het handvat af. Nu hebben we bericht van Makro dat de reparateur (Tefal) het apparaat heeft omgeruild voor de Tefal SW 37056. OPf we daar blij mee moeten zijn, na het lezen van al deze reviews is nog maar de vraag. Is dit niet iets voor Consumenten Radar of Kassa, om Tefal aan te klagen voor ondeugdelijk materiaal?

BePe 10-12-2011

---------Update review, 10-12-2011-----------
Mijn apparaat is al twee keer vervangen. Nu door een nieuwe versie, de SW3751. Steeds breekt na enkele keren gebruik het handvat. Een ondeugdelijk product dat al jaren dit probleem kent. Dat tefal en retailes dit product op het schap laten is een schande.

----------1e review, 2-7-2011----------
Een paar jaar geleden dit apparaat gekocht. Na verloop van tijd brak plots het handvat af. Net buiten de garantie. Werd niet vergoed terwijl het gezien alle reviews hier toch een bekend euvel was.
Men gaf wel aan dat dit in een nieuwe versie verbeterd was. Omdat het toch wel een handig ding is een nieuwe gekocht. Helaas gisteren ook het handvat afgebroken. Er blijkt dus niets opgelost en dit apparaat is dus zeer onduidelijk. Nu is het wel ind e garantie, dus ik neem aan dat het vergoed wordt.

hulpverlener1962 14-07-2011

Snack'n clean gekocht in oktober 2008.tijdens het maken van tosti, brak het onderste handvat af. mail gestuurt naar tefal met klacht/vraag en kassa bon.
ik kreeg de vraag het apparaat op te sturen en dat heb ik gedaan.
binnen 5 werkdagen werdt mij een nieuw snack'n clean toestel opgestuurd, waarvoor mijn dank.
prima service bij tefal

drbe 15-05-2011

Bij het 2e gebruik brak het bovenste handvat zonder veek kracht zetten ineens af , Veren en onderdelen vlogen de keuken door . Zie dat de handvatten bij meer gebruikers gewoon afbreken ! . Breukranden zijn broos en breken bij aanraken verder af.
Mijn analyse : bij openstaand apparaat wordt het plastic zacht oiv de stijgende warmte , Bij vervolgens sluiten en handvaten naar elkaar toe knijpen buigt en breekt de boel gewoon af ! . Onvoorstelbaar voor zo'n gerenormeerd merk. Hiervoor apparaat van 10 euro dat 10 jaar meeging en bij aankoop van dit toestel nog werkte toen het naar de afvalverwerking ging. Morgen maar eens kijken in de winkel of ik een nieuwe krijg ... En dan weer wachten tot het weer afbreekt. GAat tefal iets aan deze constructiefout doen ?

Cor 1 14-05-2011

Levensgevaarlijk apparaat
Wordt aan de buitenkant even heet als binnenin
Kabel is al half verbrand
Als je perongelijk op de verkeerde knop drukt vallen de hete platen op je vingers
Buitenkant wordt veel te heet en naar drie keer gebruiken verbrand de buitenkant
Daardoor ziet het apparaat er niet meer uit is ook niet meer schoon te maken
Apparaat verbrand gewoon
Apparaat is zelfs na een half uur nog te heet aan de buitenkant om het op te bergen
Gebruik het apparaat niet meer in verband met te hoge risico om mezelf of anderen te verbranden ( LEVENS GEVAARLIJK)

Kostenzer 09-04-2011

Tja....
Ons verhaal is niet veel anders.
Na meer dan een jaar brak het bovenste handvat af.
Zoals hier ook staat is de service goed. Het tosti ijzer was zo omgeruild. Niets bureaucratisch. Gewoon opsturen en terug krijgen.
Alleen bij de eerste keer voorzichtig gebruiken van het nieuwe ijzer, wist wat met het vorige ijzer gebeurde, brak het handvat al direct af. Beslag kon je weg doen. Weer opgestuurd en weer snel een nieuwe gekregen.
Deze is dan ook direct marktplaats op gegaan.....

SuUzE 08-03-2011

Ik maak net als de andere mensen hier met veel plezier gebruik van mijn snack n clean. Totdat bij mij ook het hanvat afbrak. Ik heb zo juist met tefal gebeld en ze gaan me nu een nieuw handvat opsturen zodat ik hem gewoon weer kan gaan gebruiken. Ik vind dat superservice! Mijn complimenten voor Tefal! Dat kom je niet veel meer tegen: zonder gezeur gewoon vervangen!

Jannic 12-02-2011

Heb 1 1/2 jaar met veel plezier gebruik gemaakt van de Snack n clean waarna het handvat afbrak.
Kreeg zonder problemen een nieuwe. SUPERservice van Tefal!

YvonneXXX 26-12-2010

Heb er tosti's mee gemaakt en wafels. Beide waren makkelijk te maken en Heerlijk!! Hopelijk blijft het apparaat lang heel.

Chantal_363 22-12-2010

Heb het apparaat een half jaar in bezit en slechts 3 maal gebruikt voor een tosti. Daarnet brak het hele bovenste handvat af. Ga nu een mail sturen aan Tefal.nl
Lees dat dit probleem heel vaak voorkomt. Niet goed voor zo'n duur apparaat. Ben benieuwd wat Tefal zegt.

ickxstart 21-12-2010

Onderste handvat na 19 dagen bezit al afgebroken, lees nu pas dat meerdere tefalklanten dit probleem hebben ervaren. Verder lopen de te verhitte platen ook aan de zijkant van het apparaat door, zodat iemand zich daar vreselijk aan kan verbranden. Wij gaan t apparaat morgen terugbrengen naar de Media Markt en gaan zeker een ander tosti apparaat uitzoeken

tosti gebruiker 28-11-2010

Probleem met het handvat.
Het handvat is tot 2x afgebroken, maar Teafal lost dit perfect op. Ik heb zojuist, na melding binnen 4 dagen een nieuw exemplaar ontvangen, na kosteloos opsturen van het defecte apparaat.
De service is snel en goed.
Nu maar hopen dat deze langer meegaat.
Het apparaat maakt goede tosti's, wafels en poffertjes.

Rakker70 25-09-2010

Brandlucht tijdens het bereiden van tosti's. 3 overige platen nooit gebruikt. Na circa half jaar sporadisch gebruik handhaven afgebroken. Opgestuurd en nieuwe gekregen. Nu na 2 maanden voorzichtig gebruik vanochtend toch weer een handvat afgebroken. Wat nu?, nogmaals opsturen...? Wil eigenlijk van het apparaat af. Straks breek ik het voor de 3e keer af. Al met al weinig plezier ervan en gezien het feit dat er meer klachten over de handvaten zijn zou de keuringsdienst eens naar moeten kijken want volgens mij is het gewoon een slecht produkt. Huismerk van de blokker voor 20 euro heb ik zolang kunnen gebruiken dat de platen volledig versleten waren. Voor het bedrag van deze had ik meer verwacht.

Annejoy 01-09-2010

---------- update review, 01-09-2010 ----------
Nog even ter aanvulling. Ook wij hebben een nieuw apparaat gekregen na onze klacht over de plastic brandlucht. Goede service dus.

Helaas heeft ook het nieuwe apparaat er in mindere mate last van. Bakken onder de wasemkap blijft dus...

---------- 1e review, 25-07-2009 ----------
Qua mogelijkheden een geweldig apparaat. Tot nu toe is alles er goed op gelukt: tosti's in verschillende samenstellingen, poffertjes en wafels.

De nare verbrande plasticlucht gooit alleen roet in het eten (nog net niet letterlijk). Alleen onder de wasemkap op vol vermogen blijft bakken een plezier. Inmiddels een klacht naar Tefal verstuurd en we zullen wel horen wat zij ervan zeggen.

Jondalar1958 29-08-2010

Waardelozer apparaat.
Al de 2e keer is het handvat afgebroken.
Kunststofhandvat en hitte gaan blijkbaar niet samen.
Met het geld voor een nieuwe handvat koop ik een ander merk.

Boerin 17-07-2010

Ik heb dit apparaat nu 1,5 jaar. Poffertjes smaken nergens naar. Hamburgers kun je er prima in grillen en de tosti's zijn ook perfect.
Maar inderdaan het handvat is nu compleet over de breedte afgebroken. Tefal geinformeerd maar krijg alleen een offerte van 29,95 + 5.00 bezorgkosten. En dat is alleen voor het onderste witte (nu inderdaad bruine) gedeelte. Prijs kwaliteit verhouding loopt hier ver uiteen.
Dus dit word gewoon een nieuwe aanschaffen. Niet van Tefal meer.

Brigitte221 08-02-2010

Het apparaat maakt prima tosti's. Maar ik vind dat er ook een paar flinke minpunten zijn. Met name de zijkanten van het apparaat wordt gloeiend heet, een van mijn kinderen heeft zich daar eens lelijk aan verbrand. Daarnaast verkleurt het apparaat snel bruin, waardoor het er niet fris meer uitziet. En tot slot: van ons eerste apparaat brak het bovenste handvat af. We kregen toen van Tefal kostenloos een nieuw apparaat opgestuurd. Gisteren brak daar het onderste handvat vaan af. Wij gaan nu maar eens een ander merk proberen.

Theo van Vliet 06-02-2010

Prima ding... maar niet te hard op de handel duwen. Na even bakken klikt 'ie vanzelf dicht

ronsut 23-01-2010

met de Tefal SW3705 - Snack ’n Clean maak je een lekker tosti.
het apparaat iet er mooi en goed uit.

FN56 14-12-2009

slecht..ik lees hier steeds weer dat er handvaten afbreken..nu bij mij dus ook..enne natuurlijk net buiten de garantie periode dus ik baal behoorlijk. Tefal verwijst mij naar de winkel en doet niks..Jammer!! Moet ik toch op zoek naar een ander apparaat maar zeker niet nog zo eentje.!..hoewel het app. verder best oke is! Helaas voor Tefal, moeten ze toch maar betere produkten maken of een betere service verlenen want dit is gewoon een produktie fout!!!

thuurix 03-09-2009

Apparaat 2 maanden oud, door vakantie eigenlijk nog maar 1 maand, breekt het onderste handsvat af, constructie is zeer matig.

cormol 03-09-2009

---------- update review 03-09-2009 ----------
In aanvulling op mijn eerdere review is het wel correct te melden dat tefal het product gratis vervangen heeft, hoewel ik geen garantiebon kon overleggen.
Gegeven mijn matige ervaringen met een ander product (Severin) toch alsnog garantie gaan claimen en met succes. Hopelijk driemaal scheepsrecht!

---------- oude review 24-08-2009 ----------
Een prima apparaat zolang het heel blijft. Perfecte tosti's. Als u garantie kunt bijkopen beslist een aanrader maar bon goed bewaren!

Inmiddels na 3 jaar gebruik twee apparaten versleten. Beide afgedankt omdat de bovenarm afbrak wegens materiaalmoeheid bij normaal gebruik. Garantiebonnen niet bewaard en wil na deze ervaringen overigens ook geen derde apparaat.

Mascha H 08-06-2009

Apparaat werkte prima totdat bij het dichtdoen voor het maken van een tosti het onderste handvat spontaan afbrak.
Op mijn vraag aan Tefal of de onderkant te vervangen was kreeg ik als reactie dat de onderkant te bestellen was voor €29,16,+ €5,00 verzendkosten.
Ik hoop dat ze alsnog de onderkant gratis vervangen aangezien het tijdens normaal gebruik afgebroken is....

wilma h 30-03-2009

Prima apparaat, eindelijk alles in één! En in tegenstelling tot de meeste ander apparaten prima te reinigen: de platen kunnen er uit, maar ook de witte onder- en bovenhelft kunnen met 1 druk op de knop van het elektrische gedeelte en verwarmingselement worden afgehaald om in de vaatwasser te zetten.
Het witte plastic wordt inderdaad wat bruin, maar dit wordt zo min mogelijk wanneer je na gebruik even het (hete) vocht ervanaf veegt.
De tosti's zijn lekkerder dan bij mijn vorige apparaat en ook de wafels worden beter, doordat je het apparaat kunt omdraaien.
Kortom, zeer tevreden!

naam 1209 14-12-2008

We hebben het apparaat alleen buiten gebruikt omdat het enorm stinkt.
Het apparaat is van plastic. Als je gaat bakken smelten de plastic randen, die worden dan bruin, en ontstaat er een ondraaglijke plasticlucht. Lijkt me erg ongezond.
We hebben het apparaat teruggebracht, en zijn nu op zoek naar een tostiapparaat dat van degelijk materiaal is gemaakt.