BaByliss For Men E847E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E847E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

RobbyR69 15-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Het apparaat voelt plezierig en degelijk aan, maar het scheerresultaat valt wat tegen. Er worden wat mij betreft te veel haartjes gemist waardoor vaak over dezelfde plek herhaald moet worden.
Het gebruik onder de douche is mij niet zo goed bevallen.
De kam is nogal scherp, maar geeft geen wondjes ofzo.

Hiervoor gebruikte ik een Philips die niet onder de douche gebruikt kan worden, maar deze schoor gemakkelijker vanwege de bredere kop en ook effectiever.

Furkan74s 15-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Ik ben hier erg blij mee, het enige nadeel is dat de kop net iets te groot vind. Verder heeft hij genoeg opties.

ttpoelman 15-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Fijn apparaatje! Ook mijn ietwat eigenwijze snor is deze Babyliss de baas. Je stelt erg gemakkelijk de lengte voor je baard en vervolgens ben je er snel doorheen. Alles is op de zelfde lengte en je hebt niet het risico her en der een hele hap uit je baard te scheren. Het tempo ligt ook hoog; je hoeft niet 10 keer over de zelfde plek heen te gaan om alles egaal te scheren. Hoewel de scheerapparatuur van mijn vriendin me altijd grootse angst inboezemt, oogt deze een stuk lieflijker.

Erg prettig vind ik het feit dat je dit apparaat makkelijk schoon houdt. Je spoelt 'm af en hij is schoon. Ook de batterij gaat lang genoeg mee, en je hoort niet halverwege het scheren al een onheilspellend lager geluid.

Het aller aller aller fijnste is dat ik mezelf nooit meer met scheermessen hoef te mishandelen.

1chan 14-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Geen al te best apparaat, de omschrijving klonk erg lovend maar het resultaat van dit apparaat viel me heel erg tegen. Je moet om gebruik te maken van de functies meerdere dingen er op klikken en er weer af schuiven. Meteen bij de eerste keer sprong er al een onderdeel af. Ik kon het gelukkig wel weer monteren maar het is eigenlijk een miskoop. Het scheerresultaat was niet goed. Op veel plekken van mijn keel tot kin waren er nog zat lange haren te vinden. Mijn plan was om naast scheren ook mijn hoofd te scheren met dit apparaat. Dat heb ik toch maar liever gedaan met de oude Remington.(ook via IBOOD gekocht) Al met al niet tevreden na het eerste gebruik.

JackBack 14-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Zeer goed , makkelijk te gebruiken en scheert de juiste hoeveel haar af die je kwijt wil.
Zowel droog als nat en echt handzaam.

Makarov 14-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Ik heb deze Babyliss For Men versie: Waterproof 3-Dagen Baardtrimmer en Scheerapparaat in 1; voor een mooie prijs bij iBood gekocht.

Hiervoor schoor ik mijn baard altijd met een gewone tondeuse en dat kon alleen maar kort. En dan moest ik m'n haar 2 dagen laten groeien om met de ideale baardlengte te beginnen. (Van het scheren met een gewoon scheerapparaat of met mesjes krijg ik overigens altijd huidirritatie)

Met deze Babyliss 3 Day Shave heb ik gelijk en bovendien super snel het ideale "3 dagen baardje" van wat er bij mij in twee dagen groeit. Hij scheert het overal op de perfecte lengte door de begeleidende kam die de haartjes overeind duwt. Ook bij moeilijk te bereiken plekjes zoals mondhoeken, neus, oren en rondingen van de kaak gaat dit uitstekend. (geen happen naar t baasje) En mocht je toch even kort willen, misschien voor een feestje of iets dergelijks, dan haal je de 3 Day Shave kam eraf en kan gewoon heel kort aan de huid scheren of je gebruikt de gewone scheerkop (mits bijgeleverd of gekocht) om helemaal glad te gaan.

Ik scheer tot nu toe m'n baard op de laagste stand 0,5 mm. Er zit een handige draaistandenschijf op voor scheren van 0,5 t/m 15 mm in 30 stappen van 0,5 mm. Dus ook ideaal voor het onderhouden van een langere baard of je bakkebaarden e.d.. Bovendien zit er bij mijn uitvoering nog een gewone scheerkop bijgeleverd die je er op kunt zetten om helemaal gladjes door de wereld te gaan.

Dit apparaat ligt vanwege het design lekker in de hand en dat vergemakkelijkt het scheren aanzienlijk. Hij is oplaadbaar en daarmee zowel met als zonder snoer te gebruiken. Daarnaast is de Babyliss waterproof en dus onder de douche te gebruiken. De messen zijn van goede kwaliteit: z.g. Wtech titanium messen.

Voor mij is de Babyliss For Men - Waterproof 3-Dagen Baardtrimmer een geweldig apparaat en raadt 'm iedereen aan. De prijs/kwaliteit verhouding is natuurlijk ook geweldig!!! Het is echter altijd lastig en vreemd om wat over de degelijkheid van iets te zeggen als je het nog maar een paar weken in bezit hebt.
Ik wilde geen score voor degelijkheid invullen (NVT) maar moet voor de 4 aspecten een cijfer geven dus vandaar voor nu een 7. Wellicht kom ik daar over een jaar nog op terug.

royalink 14-07-2014

Super product.
het apparaat is echt zeer geschikt voor het scheren en trimmen van haren.
gebruik het nu dagelijks als scheerapparaat en zeer tevreden over het resultaat.
het enige kleine minpuntje als je een paar dagen niet geschoren hebt hefet het kleine kleine scheer oppervlakte er soms wat moeite mee. Maar met een snelle trim van het apparaat zelf is het zo opgelost !
de batterij gaat ook lang mee vind ik voor het gebruik hiervan ! laad zich snel en efficient op !

ook onder de douche zeer fijne werking van dit apparaat !
al met al heel erg tevreden met dit apparaat !

Henkvdwal19 06-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E847E

Hiervoor ook een babyliss trimmer gehad. De accu was op en hij had olie nodig dus na 5 jaar was ik toe aan een nieuwe. Door het kapje voor de kop is het makkelijker om ook echt wat langer te scheren. Goed in te stellen ook voor wat langere baardgroei. Hij scheert heerlijk. Wat ik raar vind zijn de waarschuwingen dat je hem niet in de buurt van wastafel of douche mag gebruiken terwijl hij waterdicht is. De scheerkop zal ik zelf niet gaan gebruiken denk ik maar leuk dat die er ook bij zit.