Braun Braun Baardtrimmer 7 BT7320, Baardtrimmer Voor Mannen, Haartrimmer, Voor Gezicht, Haar - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Braun Baardtrimmer 7 BT7320, Baardtrimmer Voor Mannen, Haartrimmer, Voor Gezicht, Haar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tim.dams@hotmail.com 05-08-2022

Geweldige baardtrimmer

Geweldig product, hij scheert erg netjes en de messen zijn heel scherp. Er zitten erg veel benodigheden bij en het is een handig etui om de spullen op te bergen.

j***********@l****** 30-07-2022

Prettige baardtrimmer, trimt vlot en precies

Ik heb deze Braun baardtrimmer nu een aantal weken in gebruik en ik ben positief verrast, vooral qua veelzijdigheid. Instellen van de gewenste lengte is eenvoudig en het apparaat trimt nauwkeurig. De kop van deze trimmer is breder dan ik gewend ben, pakt daardoor meer haren en hierdoor scheert het vlot. Het apparaat ligt prettig in de hand, voelt kwalitatief goed aan en is met enkele minuten opgeladen voor een trimbeurt. Prettig, want als de batterij onverhoopt leeg is ben ik toch binnen tien minuten ready to go. Bij een volledig opgeladen batterij kan ik ruim anderhalf uur met het apparaat doen. Fusion Proglide mesje is meegeleverd, wat ook de keuze biedt voor geheel glad scheren. Schoonmaken gaat eenvoudig, kop is af te spoelen. Douchen met deze trimmer kan alleen niet. Al met al vind ik dit apparaat waar voor je geld: het ligt fijn in de hand, scheert nauwkeurig en is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Nauwkeurig
  • Vlot geladen voor één trimbeurt

Stukato 28-07-2022

Scherper, sneller, effciënter?

De afgelopen periode heb ik de kans gekregen om deze Braun baardtrimmer te mogen testen en ik moet zeggen dat dat mij goed is bevallen. Deze baardtrimmer wordt geleverd met genoeg accessoires om zowel mijn stoppelbaard goed te onderhouden als de rest van de beharing van mijn gezicht volledig weg te halen. Wat ik heel fijn vind is de precisiedraaiknop, waardoor ik heel precies de gewenste lengte in kan stellen.

Het apparaat zelf voelt degelijk aan, de opzetstukken voelen wat ‘goedkoop’ aan, maar voldoen verder uitstekend. Waar ik wel vaker last van heb en zo ook met deze baardtrimmer, is het kunnen bijwerken van de baard rond de hals. Dat betekent dat ik wat vaker de trimmer daar langs moet halen om het gewenste effect te bereiken. De oplossing van het meeleveren van een Gillette scheermes inclusief enkele reservemesjes vind ik elegant. Dat is goed te gebruiken voor die delen die helemaal glad geschoren moeten worden.

De accu houdt het vele trimbeurten vol en de trimmer is zelfs te gebruiken als deze aan het opladen is. Als laatste kan ik nog de reisetui benoemen, welke ik ook fijn vindt. Heel simpel, maar ik kan daar wel alle onderdelen van deze baardtrimmer in kwijt. Voor iemand die zijn spullen netjes opgeruimd wil hebben is dat toch fijn.

Kortom, ik ben een tevreden gebruiker van deze Braun baardtrimmer.

• Reisetui
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Trimt niet perfect
  • Plastic gevoel

Sacha 28-07-2022

Top apparaat

Het is een uitstekende tondeuse. Het is niet nodig om verschillende scheermethodeste gebruiken voor haar en baard. Ik heb het product voor Philips mogen testen en ik ben erg tevreden. Het is echt fijn omdat alles wat ik wil doen met deze trimmer kan worden gedaan. Ik heb verschillende baard- en haarlooks, afhankelijk van mijn stemming of de gelegenheid, en meer heb ik niet nodig. Het trimt ook de randen en het wordt zelfs geleverd met een Gillette Proglide voor de lijnen. Ik zal van dit product genieten, hopelijk nog vele jaren.

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Proglide gillette mesje erbjj