Braun EP 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun EP 50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

M.a.r.c. 19-11-2010
Geschreven voor: Braun EP 50

Naar aanleiding van de lovende recensies op Kieskeurig heb ik deze aangeschaft. Wat een tegenvaller zeg! Het apparaat gaat lastig aan (rotknopje), is vrij lomp en ziet er goedkoop uit. Ik miste zeker een half standje onder de 1. Na vier keer gebruik deed het apparaat overigens niets meer in de eerste stand! Dus nu ter reparatie weg. Nooit meer.

bob4043 28-01-2009
Geschreven voor: Braun EP 50

Mijn oude Braun was echt helemaal op. Wat ik in de winkel zag liggen zag er of heel priegelig uit of lomp. Gelet op mijn goede ervaring met mijn Braun toch maar weer voor een Braun gekozen. Het enige verschil met de ep100 is de oplaadtijd. Dat was voor mij geen probleem.En daarbij langzaam opladen komt de levensduur ten goede.
Heb hem gebruikt en hij bevalt prima. Geen gehap Stand 1 kan eraf. Stand 2 is voor de baard veel prettiger. Alleen de opzetkam voelt wat goedkoop aan. Of die lang heel blijft????

sturwi 25-07-2008
Geschreven voor: Braun EP 50

De Braun EP50 bevalt me tot dusver prima.
In tegenstelling tot een eerdere review kan ik mededelen dat de trimmer -zonder opzetstuk- bij mij niet hapt. Dat is voor mij een hele geruststelling wat zo'n opzetstuk geeft toch niet de feedback tijdens het scheren dat je nodig hebt om te weten dat 'ie alles meeneemt maar ook niet teveel (huid)).
Hoewel de trimmer het ook op lichtnet zou moeten kunnen scheren is de accu bij mij nog steeds niet leeggeraakt, terwijl de gebruiksaanwijzing een effectief gebruik van 30 minuten meldt.
Ondanks het feit dat er 2 snelheidsstanden opzitten en de hoogste alleen voor moeilijke stukken gebruikt zou moeten worden scheert de snelste stand juist het prettigst. Een overbodige optie dus (wat mij betreft).
Het enige dat ik niet heel prettig vind is dat je niet middels kloppen het meerendeel van de haren van het scheerblad af kunt kloppen. Dat komt door de demontageconstructie aan beide zijkanten van het mes (veren)

Mr Slick 27-01-2008
Geschreven voor: Braun EP 50

Na alles uitgepluisd te hebben op o.a. deze site, was ik aan het twijfelen over de Braun CruZer4, en de Philips bodygroom. Ik ben uiteindelijk voor de EP 50 gegaan. prijs - gebruikers mogelijkheden 0,5mm t/m 25mm gaven de doorslag. Ik wens een paar dagen baard look te hebben(en houden, z.g.n. disigner stubbles) andere app. zijn te duur. De cruzer voelde goedkoop aan,(in vergelijking met de reclame) teveel opzet stukken en gedoe. de bodygroom is een ge etter om opzet stuk snel af te halen. en heeft niet echt veel instel mogelijkheden.(gewenste hoogtes etc.) en als ik de rest van mijn gezicht glad wens te hebben, doe ik toch nat bij scheren. `s ochtends effe EP 50 erover, en klaar!
(hapt trouwens wel, als je zonder opzet stuk op je huid zet! dus alleen met bijgeleverde opzet stuk)
Maar al met al fijn ding!