Philips MULTIGROOM Series 3000 QG3190

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 3000 QG3190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Corr 26-02-2010

Leuk idee zo`n set, werkt best goed en met het uithouden van de batterij valt het wel mee, maar een erbarmelijke kwaliteit van de accesoires.
Heb het set nu zo`n anderhalf jaar maar er breken hoe langer hoe meer tanden uit de opzetstukken. Zou toch niet mogen voor een merk als Philips.

TonyNobo 03-02-2010

Perfecte trimmer-set.
Trimmen doet hij als de beste, maar scheren is nauwelijks glad te noemen. Dat hulpstukje had Philips beter moeten maken of weg moeten laten.

shanice 04-09-2009

Vorig jaar augustus dit apparaat bij Media markt gekocht. Lang getwijfeld en helaas niet vooraf de reviews gelezen (stom!).

In het begin hartstikke tevreden: scheren '3-dagen baard' was zo gepiept en stylen ervan was met andere opzetstuk ook geen probleem. Voor je haar is het ook een prima apparaat.

MAAR! na een drietal maanden nam de kracht van de batterij af. De batterij werd onbetrouwbaar en de snelheden varieerden per seconden, van heel snel naar niet vooruit te branden.

Na 6 maanden terug naar de winkel en daar mocht ik een nieuwe uit de schappen halen. Eigenlijk wilde ik een ander apparaat, maar misschien had ik gewoon pech gehad met het vorige exemplaar...

NIET dus, inmiddels weer 6 maanden later heb ik het ding weer naar de winkel gebracht. Nu toch maar een waardebon gekozen.

Kortom: leuk apparaatje, maar waardeloze batterij. NIET kopen dus.

Klaas2 22-03-2009

Blijf hier aub zo ver mogelijk vandaan. Ik heb deze groomingkit aangeschaft op aanraden van de verkoper bij Media Markt. Is ook meteen de laatste keer dat ik een verkoper op z'n woord vetrouw. Er werd mij verteld dat dit het 'beste wat we onze assortiment hebben' was. Nou als dit het beste is wil ik niet meemaken wat het slechtst zou moeten voorstellen.

De eerste paar trimbeurten verliepen goed, daarna nam de kracht van de motor af. Dit was al na 3-4 keer. Ik heb hem een paar uur opgeladen maar dat bleek niet voldoende. De motor ging na een half minuutje alweer uit. Je kan namelijk NIET zien wanneer ie opgeladen is en ook niet tijdens het opladen scheren. Het scheren zelf verloopt redelijk maar ik raad iedereen aan eerst is goed te kijken naar wat andere mensen zeggen over producten alvorens ze wat kopen. Ik ben voor de eerste en laatste keer dom geweest.

Splendiddg 17-02-2009

---------- update review ----------

Aanvulling op mijn review van 8 februari j.l.

Tijdens het trimmen van mijn baard nam de kracht van de motor af. Ik dacht dit op te lossen door het netsnoer met adapter aan te sluiten op de trimmer en aldus mijn klus af te maken.
Helass blijkt nu dat dit de baardtrimmer geheel uitschakelt. Dus je kan pss weer verder trimmen als het apparaat weer is opgeladen.

Philips makes things better, niet dus.

---------- oude review 08-02-2009 ----------

De Philips QG 3190 blijkt pas na dat je de handleiding hebt gelezen niet gwoon net als een telefoon op de oplader geplaatst te kunnen worden.
Zeer onpraktisch. Je kunt nergens aan zien hoe de stand van de batterij is. Dus tijdens het scheren of trimmen zakt de kracht van de motor weg. Trekt dan haren uit in plaats van snijden. de slogan Philips makes things better blijkt in de praktijk een wassen neus.

Elbu 01-02-2009

Aangezien de tand des tijds mij helaas ook niet overslaat en al wat dunne plekken op het hoofd krijg leek het me wel een plan om met behulp van deze trimmer mijn hoofd haar te millimeteren. En na een eeuwigheid een hele oude Braun gehad hebbende heb ik mij dit apparaat uitgezocht. Het had genoeg mogelijkheden voor hetgeen ik het wilde gebruiken. Veel instellingen en Philips is toch ook wel een goed merk...dacht ik. En in het begin ging het ook best goed. Van de 3 kammen ( hoofdhaar, baard en wenkbrauwen ) gebruikte ik eerst altijd de baard kam, maar na een tijdje ben ik de wenkbrauw kam gaan gebruiken, want die trimt het echt heel kort. Echter al na 1 maand viel me op dat de plastic kammetjes van deze 2 al begonnen te slijten. Dat is toch wel heel snel, en nu na 2 maanden zijn ze al kapot. Misschien ligt het wel aan mij ( ben wat lomp ) en gebruik ik het verkeerd maar irritant is het wel. Ik moet nu heel voorzichtig te werk gaan, want anders krijg ik kale strepen op mijn kop aangezien er ook stukjes plastic ontbreken. En aangezien onze vrienden van Philips nog geen onderdelen hebben van dit ding kan ik ook nix nieuws bestellen. Ik overweeg nu om maar gewoon het scheermes ter hand te nemen, en dit apparaat in de vergetelheid te zenden.

Kortom, ik heb pech met het apparaat gehad. Het scheert goed, maar gaat niet lang mee. Er zullen ongetwijfeld betere apparaatjes in de handel zijn die wat langer meegaan en niet van die goedkope plastic rommel gebruiken.