Bosch Dishwasher, 6 program

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Dishwasher, 6 program op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Casari 05-03-2010
Geschreven voor: Bosch Dishwasher, 6 program

eerst de gebruiksaanwijzing goed lezen alvorens te gebruiken. Instellingen goed zetten mbt hardheid water, zout en glans spoelmiddel. En dan werkt het geweldig en is ook fluisterstil!! Wast ook in de vario stand zeer goed schoon dit is erg makkelijk tijdens verjaardagen en bbq partijtjes. Met name de verstelbare rekken zijn zeer makkelijk om de vaatwasser efficient vol te zetten. Ziet er ook zeer solide en netjes uit qua afwerking. Daarnaast ook nog zeer zuinig gezien hij zijn laatste spoelwater weer gebruikt voor de volgende was. Kortom zeer tevreden.

Iwan1994 16-06-2009
Geschreven voor: Bosch Dishwasher, 6 program

Prima vaatwasser wast egt alles heel goed schoon af met elk afwasmiddel..maar dat voorspoelen is echt overdreven..dus ik druk altijd Halve belading in.

Enige nadeel dat plastic bakjes altijd nog nat of druppel bevatten...goed..drogen nee!!ook niet met Extra drogen

Maar als je de deur openlaat staan zo'n halfuur op een kiertje is het wel allemaal goed droog..egt raar

Ik denk dat de duurzaamheid best goed is.

Norbert 66 01-04-2009
Geschreven voor: Bosch Dishwasher, 6 program

Ik heb deze machine aangeschaft vanwege de nieuwste techniek. Foute keus! De vaatwasser gebruikt zo weinig water dat de vaat er slecht gespoeld uitkomt. Mijn vorige Bosch van 15 jaar oud gaf een beter resultaat zeker m.b.t. het drogen. Heel handig al die verplaatsbare rekjes en steuntjes, maar je moet ze wel na ieder wasbeurt weer in de juiste positie plaatsen. Na twee weken was er al een storing aan de deurbeveiliging. Keurig opgelost door Bosch. Wel pas na een maand (!) omdat de servicehandleiding nog niet beschikbaarwas voor de monteurs. Voor mij nooit meer een nieuw model, maar gewoon beproefde techniek.

bonny 15-10-2008
Geschreven voor: Bosch Dishwasher, 6 program

Mach. is fluiterstil, spoeld op al 30 min.prima de vaat schoon en droog. Vele mogelijkheden om de indeling aan te passen tevens aparte bestekbak ondanks de prijs aanrader!(rvs binnenzijde)