Beko DFN 6837

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DFN 6837 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

PaultenBosch 27-04-2010
Geschreven voor: Beko DFN 6837

Prima apparaat, voldoet ruimschoots aan de eisen waaraan een vaatwasser moet voldoen.
Het geluid is geen storende factor in een open keuken.
Hij wast prima schoon en heeft voldoende keuze mogelijkheden. Ruim 3 maanden in bezit en nog steeds tevreden.

Kors Paap 28-10-2009

---------- update review 28-10-2009 ----------
De spoelpomp van onze vaatwasser begon extra geluid te maken. Contact opgenomen met onze leverancier (Mokio) die direct een servicedienst heeft ingeschakeld. De monteur constateerde dat de spoelpomp inderdaad niet goed functioneerde en vandaag is er een nieuw exemplaar gemonteerd. Viel onder de (2-jaar) garantie, en is snel en vakkundig opgelost. Ik heb de monteur gevraagd wat de oorzaak kan zijn. Hij kwam het probleem bij deze modellen nauwelijks tegen en hield het gewoon op domme pech/maandagochtendproduct. Ik heb met mijn neus bovenop de vervanging gestaan en moet zeggen dat het apparaat er ook gedegen uitzag toen de bemanteling verwijderd was. Vervanging van de pomp was redelijk snel gedaan, zij het dat het apparaat wel helemaal plat moet omdat je de onderplaat moet verwijderen. Die onderplaat blijkt de functie van een opvangbak te hebben. Mocht er lekkage rond de motor/slangen optreden dan komt dit in die bak terecht, daar zit een vlottertje in en als de hoeveelheid water teveel wordt, slaat de machine af en komt er in het display een foutmelding. Dit moet dus overstroming voorkomen. Weer wat geleerd en ik vind dit een heel nuttige functie.
De vaatwasmachine snort weer als een poes, en vol vertrouwen gaan we de komende tijd weer genieten van deze vaatwasser.
PS. kijken eens op de site www.all2fix.nl bij gebruiktips v.d. vaatwasser. Dit bedrijf is dus bij ons de reparatie komen verzorgen, dus misschien heb je wat aan die tips.

---------- 2e review 08-01-2009 ----------
Na een half jaar gebruik hier even een vervolgreactie over deze machine.
We zijn nog steeds meer dan tevreden.
Ook onze ervaring met de was-en droogkwaliteit met afzonderlijke was/glas/zoutmiddelen is perfect, alleen wordt het moeilijker om alleen een wasmiddel te vinden. Bijna overal kom je nu de combinatie-tabletten tegen, maar ook die doen het bij ons goed.
Alle programma's nu inmiddels uitgetest en elk doet het werk bijzonder goed.
Kortom, geen minuut spijt nog van de aankoop!

---------- 1e review 08-06-2008 ----------
Onze eerste ervaring met een vaatwasser.
Inmiddels hebben we verschillende programma's uitgeprobeerd en alle programma's voldoen wat ons betreft uitstekend.
Kortom, wij zijn zeer tevreden met dit product.
O ja, de binnenzijde is geheel van roestvrij staal. Dat ziet er toch degelijker uit dan de kunststof-uitvoeringen die je vaak tegenkomt. Onze mening is dan ook: een kwalitatief goed product en een voor ons budget aantrekkelijke prijs.
Onze score op duurzaamheid betreft alleen de materiaalkeuze. We hebben (uiteraard) nog geen ervaring over de duurzaamheid op langere termijn, maar bij het vorige model (6835) stonden daar bij de reviews positieve ervaringen op Internet, dus daar gaan we voor dit model ook maar van uit.

Kors Paap 26-07-2013

N.a.v. een vraag die ik vandaag bij een andere review in dit topic zag langskomen: Onze vaatwasser doet het nog steeds perfect en wij zijn dan ook zeer tevreden met dit merk/model!

Alex12 24-10-2009

---------- update review 24-10-2009 ----------
Na ruim 10 maanden dagelijks gebruik, heb ik niets toe te voegen aan mijn eerdere review. Ben onveranderlijk volledig tevreden over deze machine.

---------- oude review 22-12-2008 ----------
Dit wordt (dus) weer een wat uitgebreidere review.
Ik heb sinds meer dan 30 jaar een afwasmachine.
Resultaten van de Beko 6837:
Ik was aanvankelijjk niet zo tevreden over het droogresultaat bij gebruik van S 4-in-one tabletten. Bedacht dat dit mogelijk het gevolg is van de combinatie vaatwastabletten en nieuwe machines die heel weinig water gebruiken. Vandaag zout voor vaatwassers gekocht en een apart spoelmiddel (C) dat pretendeert ook bij plastic spullen perfect te drogen. Even onze avondvaat geprobeerd op het supersnelle 20 minuten programma plus 13 minuten extra drogen. Zonder tablet, want dat lost zo snel niet op (zegt ook de gebruiksaanwijzing en het ging mij eigenlijk alleen om het droogresultaat). Wat schetst mijn verbazing: alles schoon en echt super droog. Naderhand nog geprobeerd op hetzelfde supersnelle programma een paar glazen en kopjes te wassen en te drogen zonder de extra droogtijd. En hoewel de gebruiksaanwijzing aangeeft dat er dan niet gedroogd wordt: alles weer schoon en vrijwel perfect droog. Het snelprogramma droogt dus wel! Misschien niet met hete lucht, maar het resultaat is ok. Ongelooflijk in zo'n korte tijd: 20 minuten. En zonder dat je de vaat nog een paar uur in de machine moet laten zitten om na te drogen.
Gebruiksgemak:
Alles is gemakkelijk bereikbaar om te vullen (zout) en om schoon te maken (filters). Echt fantastisch is het beladingsgemak. Boven en onderladen zijn zo flexibel dat je er alles in kwijt kunt. De bovenlade is zelfs in beladen toestand omhoog of omlaag te stellen. De besteklade bestaat in feite uit 3 delen, die simpel af- en aan te koppelen zijn naar gelang behoefte.
En dus ook geen glazen die omvallen, zoals bij sommige andere machines (zie test consumentenbond).
De deur trek je open, zonder dat je ter ontgrendeling iets hoeft in te drukken en je sluit 'm door hem simpelweg los te laten. natuurlijk kun je de deur ook op een kier laten staan om de ergste stoom te laten ontsnappen.
Over de levensduur kan ik vanzelfsprekend niks zeggen (mijn vorige Bosch ging 181/2 jaar mee!). Alles ziet er wel keurig afgewerkt uit. Ik heb voor 39 Euro 3 jaar extra garantie gekocht bij de webwinkel.

C.Tamis 19-10-2009
Geschreven voor: Beko DFN 6837

Na krap vijf jaar een AEG te hebben gehad, liet deze ons (in tegenstelling tot hun vroegere slogan) 'in de steek'. Tot zover ons vertrouwen in de Duitse degelijkheid...

Door de positieve beoordelingen deze, voor ons totaal onbekende, BEKO aangeschaft.
Tot nu toe zijn we zeer tevreden: hij werkt stiller en sneller dan de AEG, is goedkoper en het vaatwasresultaat is prima. Neem daarbij de aluminiumlook en je hebt de ideale vaatwasser.

Aangeschaft via Wehkamp.nl vanwege de 5 jaar garantie die je daar standaard krijgt.

MrSmith 14-06-2009
Geschreven voor: Beko DFN 6837

Onze tweede ervaring met een vaatwasser.Het is al lang geleden dat we vaatwasser aanschaven dus we zien wel en
Deze staat bij ons in de open keuken. We zijn heel tevreden over zowel de lage geluidsproductie, als het wasresultaat.We hebben hem van gisteren en we zullen afwachten wat de resultaten zijn.En van design is heel apart het komt mooie uit in de keuken!!

Alex12 22-12-2008
Geschreven voor: Beko DFN 6837

Dit wordt (dus) weer een wat uitgebreidere review.
Ik heb sinds meer dan 30 jaar een afwasmachine.
Resultaten van de Beko 6837:
Gebruiksgemak:

Ash 24-07-2013

Hoi Alex. Doet de BEKO het nog steeds? Wat ik wil weten wat het type nummer van jouw ouwe Bosch is. waarom heb je niet opnieuw een Bosch gekocht dan?

Jan De Neve 05-12-2008
Geschreven voor: Beko DFN 6837

Onze eerste ervaring met een vaatwas en meteen een zeer goeie!! Dankzij goeie reviews voor deze en andere vaatwassers van Beko voor dit model gekozen en nog geen seconde spijt van gehad.
Je moet echt goed luisteren om hem te horen draaien en de vaat komt er iedere keer schoon en blinkend uit! Over duurzaamheid kan ik mij uiteraard nog niet uitspreken.
Droomaankoop!!!