Bosch SMU50E15EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMU50E15EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jooks 12-06-2012
Geschreven voor: Bosch SMU50E15EU

Na een paar weken al problemen: de min of meer schone theekopjes komen er viezer uit dan ze erin gingen, kortom beroerd wasresultaat. blijkt dat de sproeiers nu al verstopt zitten! inderdaad, na veel gepriegel er weer in en nu foutcode E16; problemen met de watertoevoer. Vandaar dat ik het gebruiksgemak niet geweldig vind.

Officiele reactie Bosch 14-06-2012

Geachte gebruiker,

Wij vragen u hierover contact op te nemen met ons info team. Dit kunt u doen door te bellen naar 088 424 4020. U kunt ook een mail sturen naar infocentrum-bosch@bshg.com met daarin uw telefoonnummer zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Sanne Mos
Product adviseur Bosch

karin163 29-12-2010
Geschreven voor: Bosch SMU50E15EU

Vaatwasser in februari 2010 aangeschaft, geeft veel problemen,gaatjes in sproeiarmen raken snel verstopt (rijstkorrels,meloenpitten,eierschaal etc) waardoor wasresultaat zeer slecht wordt. Armen zijn niet te openen dus VEEL gepriegel om alles uit de verstopte sproeigaatjes te vissen! Zijn er meer mensen die dit probleem hebben bij deze machine?
o,ja...stil is ie wel en ook gemakkelijk in programmeren.

Taeke64 19-06-2010
Geschreven voor: Bosch SMU50E15EU

Na een aantal site's te hebben bezocht voor een aankoop te doen van een vaatwasser zag ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer.. Dus op naar de winkel en daar dan maar vergekijken.. Media Markt heeft een ruime keuze in inbouwvaatwassers en mijn oog viel op deze vaatwasser. Zijn uitstraling lonkte en ik weet uit ervaring dat Bosch goed is. Naast deze machine stond een goedkopere versie die b.v. geen rvs binnenzijde heeft en minder geruisloos is. Na onderhandelen scheelde de 100,- nog maar 50,- . Dus inpakken en wegwezen. Mijn oude machine kon ik daar achterlaten (je betaald immers niet voor niets verwijderingsbijdrage) Inmiddels geinstalleerd en draaien maar! Wat een pracht machine en wat is het stil in onze keuken! Een perfecte opbergruimte voor de vaat en een makkelijke bediening. Energie-zuinig en betrouwbaaar. Ik hoop op vele jaren vaatwasplezier met deze Bosch SMU50E15EU !!

Laurens99 25-12-2009
Geschreven voor: Bosch SMU50E15EU

Deze vaatwasser reeds enkele dagen in bezit.
geleverd via elektrogigant.
s,morgen 9.00 besteld,smiddags 14.00 in huis.Heb dit bedrijf gemaild met de vraag naar een betrouwbare vaatwasser + een aantal wensen waar deze aan moet voldoen en kreeg deze bosch als advies.
Tot nu toe een perfecte machine,deze staat in onze keuken en is bijna geruisloos vergeleken bij onze oude vaatwasser.