Bosch SGU58M05EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SGU58M05EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Co2_J 04-07-2009
Geschreven voor: Bosch SGU58M05EU

Het droogresultaat van deze SGU58 machine vindt ik ook (achteraf) ver beneden de maat in vergelijking met o.a een 45cm Bosch die in de keuken zat.
Ik had ná vervanging door deze machine na een tijdje het spoelmiddel al op z'n hoogst gezet en ook de extra drogen functie ingeschakeld.
Nu staat plastic natuurlijk bekend om het slechte drogen dus hierdoor ik had nog enige reserve's. (daarom de wasresultaat op 5)

Deze machine had vanaf het begin een probleem met het inschuiven van de bovenste korf. Deze liep rechtsachter aan en heb hiervoor ivm de 5 jaar garantie een monteur laten komen.
Deze heeft de rails en de korf vervangen maar zoals hij had gemeld als dit niet zou helpen zou er een vervanging moeten komen... en zo geschiede.. Deze SGU is niet meer leverbaar en is derhalve vervangen door een ( veel luxere) opvolger de SMU69.
WAT EEN VERADEMING. !!! Droog resultaat is velen malen beter en Bosch levert hiermee weer kwaliteitmachine zoals ik eigenlijk had verwacht van deze SMU.
Zie de beoordeling die ik bij de SMU neerzet.
Ben dus ongelofijk blij met de garantie en de geleverde service die mij gelukkig deze niuwe variant heeft opgeleverd. Verder qua vormgeving en mogelijkheden is het OK maar vele malen minder dan de SMU

R. VD VELDEN 15-07-2008
Geschreven voor: Bosch SGU58M05EU

Zeer goede vaatwasser!! Heel stil,eenvoudige bediening. Vaat komt er perfect schoon en droog uit.
Veel inruim mogelijkheden, degelijke kwaliteit.

milmae 02-04-2008

SGI58M05EU (met keukendeurpaneel)
Wat een verademing zeg...inderdaad superstil, ook wij hebben een open keuken. Heb de NEFF na acht jaar en twee dure reparaties de deur uit gedaan. Natuurlijk zelfde techniek als de Bosch, toch merk je dat de techniek in die tijd vooruit is gegaan. Heb de Variospeed getest en het programma was in iets meer dan de helft van de tijd klaar als het Auto of Eco-programma (50graden). Ook nog een aanrader qua design, ziet er allemaal goed uit!

RamsesA 10-12-2007
Geschreven voor: Bosch SGU58M05EU

Prima machine, snel en geruisloos; in een open keuken komt hij volledig tot zijn recht. Zorg echter wel voor een waterafvoer met afzonderlijke sifon, zodanig dat het afpompen even stil is!

Albie 14-07-2007
Geschreven voor: Bosch SGU58M05EU

Ik dacht in eerste instantie dat de vaatwasser het niet deed omdat ik weinig hoorde. Maar hij deed het wel degelijk! Wat een stil apparaat zeg! Ideaal voor in een open keuken. Was- en droogresultaat zijn perfect.