Bosch SGS55E98EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch SGS55E98EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jaysiea 24-01-2011
Geschreven voor: Bosch SGS55E98EU

Deze vaatwasser vrijdagavond besteld bij Bobshop en konden hem gelijk maandag al leveren. Op Zaterdag netjes een sms gehad met het tijdsblok waarop ze kwamen bezorgen. Bezorging prima, netjes op zijn plek neer gezet, aangesloten en uitleg gegeven. Het apparaat oogt netjes maar toch wel wat goedkoop, veel kunststof en zijkanten zijn grijs ipv van RVS en de deur is RVS maar helaas een dun plaatje. Vorige Siemens vaatwasser was in dat opzicht robuuster. Mogelijkheden niet bijzonder veel maar gewoon de meest gebruike progamma's aanwezig. Voldoende uitgebreide gebruiksaanwijzing en installatie handleiding. Hij is tevens als onderbouw vaatwasser geschikt. Was en droog resultaat is prima, gebruiksgemak ook en duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. Kortom een fijne vaatwasser met voldoende progamma mogelijkheden en ook voor het inruimen van de vaatwasser. Kortom een fijne vaatwasser voor een goede prijs.